تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
a castel in the dark


ریالیتی شیفتینگ reality shifting یکی از مهیج ترین و خارق العاده ترین توانایی های هر انسان به شمار میره. به وسیله شیفتینگ میتونیم به جهان های مور علاقمون بریم و زندگی متفاوتی رو تجربه کنیم‌.
های اِوری وان! میونا هستم⁦(。・ω・。)ノ♡⁩ این روز ها درگیر قضیه شیفتینگ شدم و خیلی علاقه پیدا کردم بهش و مطالعه میکنم راجع بهش. خیلی از سایت های ایرانی رو دیدم که میگن شیفتینگ واقعی و علمی نیست تنها یک خوابه و یه تجربه عادی مثل رویای شفاف یا lusid dream. و لازم دیدم تو وبلاگ خودم اطلاعات درست رو در اختیار ملت قرار بدم تا اگر کسی فارسی سرچ کرد، مطالب درست دستش بیاد و مثل من مجبور نباشه همش انگلیسی سرچ کنه.

همین اول بگم : راضی به کپی یا برداشت مطالب به هیچ نوعی نیستم. لطفا حرفم رو جدی بگیرین چون قطعا جواب زحماتم کپی کردن راحت بعضی ها نیست‌. مرسی^^

شیفتینگ در واقع جابجا شدن بین دنیا های مختلف به وسیله ناخودآگاهه. به ریالیتی یا همون واقعیتی که الان داریم توش به سر میبریم به اختصار گفته میشه سی آر (CR _ Current reality) و به ریالیتی دلخواه و مقصدمون به اختصار دی آر (DR _ Desired Reality) میگن.
شما میتونین دی آر رو هرجایی در نظر بگیرین. در حال حاضر پر طرفدارترین دی آر هاگوارتز هستش. خیلی ها تونستن شیفت کنن.

ادامه مطلب یادتون نره!

شیفتینگ زمانی اتفاق میفته که جسمتون توی دنیای سی آر خوابه. شما تو این زمان با ناخوداگاهتون جا به جا میشین و تو بدن خودتون در یک دنیای دیگه بیدار میشین. همه چیز کاملا واقعیه و تمامی احساساتی که این دنیا میشه تجربش کرد مثل بوییدن و چشایی و.. رو حس میکنین. اصلا با خواب اشتباه نگیریدش حتی یه لحظه! با آدمایی طرفین که مثل شما زندگی میتونن فقط مال یک دنیای دیگن. با قصد و نیت بد نمیتونین شیفت کنین. اگر هم انجامش بدین، خب مثلا اگر دزدی کنین یا کسی رو بکشین باید بدونین که واقعا یه انسان رو از بین بردین و فرقی با دنیای خودمون نداره. پس فکر نکنین آزادی مطلقه و میتونین هرکار میخواین کنین.
میتونین زمان رو هم تعیین کنین. مثلا میتونین اینطور تعیین کنین که یک دقیقه تو دنیای سی آر برابر با یک ساعت در دنیای دی آر باشه. و این یعنی اگر فقط یک ساعت دنیای سی آر اونجا باشین، نزدیک به سه روز در دنیای دی آر بودین.

خب اول به چنتا سوال کلی جواب بدم.


چطور و چگونه شیفت کنیم؟
به یکسری آمادگی های ذهنی احتیاج داریم. ایمان داشتن، اسکریپت نوشتن، مدیتیشن، امتحان کردن متود ها و... که قدم به قدم هر کدوم رو تو پست های مختلف بررسی می کنیم. نمیشه همش رو یک جا گفت‌.


شیفتینگ خطرناک است؟

خیر. کاملا و مطمئنا هیچ مشکلی به وجود نمیاد. تو اون دنیا اگر هر اتفاقی بیفته براتون مثل تصادف، مسمومیت، مرگ و... هیچ اتفاقی برای بدن اصلیتون در سی ار نمیفته. شما با ناخودآگاهتون جا به جا شدین و اگر اون طرف بمیرین فقط برمیگردین به بدن خودتون. همین.
تنها عارضه ای که وجود داره افسردگیه. شما تا وقتی به آمادگی ذهنی نرسیدین که هر زندگی زیبایی های خودش رو داره و در این دنیا هم باید کلی چیز هارو امتحان کنین و برای هدف هاتون تلاش کنین، حق ندارین شیفت کنین. این حق رو نسبت به خودتون ندارین. چون بعد از سی آر خسته میشید و افسرده میشین. و این واقعا اتفاق ناگواریه. شیفینگ یه هدیه از طرف خدا به ما انسان هاست و توانایی ایه که بهمون داده و باید ازش لذت ببریم و زندگیمونو اینطوری هیجانی تر کنیم. پس، لطفا بدون این که آماده باشین، شیفت نکنین!


 شیفتینگ عوارض دارد؟

تو سوال قبلی جوابشو دادم. اما یه بحثی هست اونم اینه که موقع شیفتینگ بدنتون ممکنه کرخت بشه. ضربان قلبتون بره بالا. ممکنه بعدش سرگیجه و حالت تهوع داشته باشین. این ها عادین. سرگیجه و حالت تهوع دفعات اولیه عادیه. بقیشون هم که از نشونه های شیفت کردن و نزدیک شدن به دی آره. پس جای هیچ نگرانی ای نیست. اما اگر جنبش رو ندارین، نکنین.

شیفتینگ واقعیست؟

بله کاملا. راجع به این باید جداگونه و کامل صحبت کرد‌. فقط بگم بدونین که مغز انسان توانایی های خارق العاده ای داره و اینکه ما ازشون استفاده نمیکنیم دلیل بر وجود نداشتنشون نیست. ما توانایی جابجایی بین دنیاهای مختلف رو داریم و این خیلی عادیه. میگم عادیه چون بعدا که جلو بریم کم کم میگم چقد مغز قدرتمندی خدا بهمون داده و میفهمین شیفتینگ در برابر بقیه، کار شاقی نیست.


 میتوانیم به هر دنیایی که بخواهیم شیفت کنیم؟

بله. دنیای فیلم ها، سریال ها، انیمه و انیمیشن و هرچیزی که بخواین. بی نهایت تعداد دنیای مختلف در جهان هستی وجود داره و هر دنیایی که شما تو ذهنتون بتونین تصور کنین، وجود خارجی داره. شما وقتی ویژکی هاشو تعیین میکنین درواقع انتخاب میکنین که دقیقا به کدوم دنیا منتقل بشین.


بچه ها چیزایی که من میگم مطمئن باشین درستن چون بعد از خوندن مقاله های مختلف مینویسمشون. علاوه بر ایرانی ها، خیلی ها توی تیک تاک و یوتیوب هم اطلاعات غلط میدن.

راستش لازمه بگم یسری ها از این راه دارن کسب درآمد میکنن و به عبارتی دوره آموزشی راه انداختن و از این حرف ها. شیفتینگ هیچ کار خاصی نیست. پس اگر به اینطور افراد برخوردین، گولشونو نخورین و با کارایی مثل ریپورت و بلاک کردن پیجشون یا کامنت گذاشتن تو وبسایت هاشون جوری که بقیه متوجه بشن، جلوی انتشار اطلاعات غلطو بگیرین.

برای آشنایی کلی تا همینجا کافیه. پست های من رو دنبال کنین تا با همه چیز اشنا بشیم و همه چیز رو بهتون بگم. شب و روزتون قشنگ. بای بای⁦(ʃƪ^3^)


نظرات (۲۱)

  • Agata
    Sunday 7 November 21 , 20:14
    حتما چرا که نه، خصوصی میفرستم برات*-*
  • آگاتا ‌‌‌
    Saturday 6 November 21 , 01:18
    سلام میونا چان. من همین الان از شیفت برگشتم.جقیقتش یه ماه بود تمرین میکردم و هر دفعه سرم اینقدر درد می‌گرفت که ناخداگاه چشمام باز می‌شد. امشب با دردش مقابله کردم و نفس تنگیو تحمل کردم. تونستم به هاگوارتز شیفت کنم. چون گفته بودن نباید بگی فلانی رلت باشه با عاشقت باشه من راجب علاقه دریکو به خودم چیزی تأیین نکردم. بدنم مور مور شد و احساس حالت تهوع گرفتم. چشمامو باز کردم دیدم تو جنگل ممنوعم و دریکو از دست مجنون گرا نجاتم داد. خیلی شوک شده بودم. دقیقا ظاهری رو داشتم که میخواستم. موهای نسکافه ای و چشمای قهوه ای. رفتم به اسلیترین. کلی ضد حال خوردم چون دریکو و آستوریا را بودن. اشکم در اومده بود. میخواستم برگردم. ولی همه چیز درست شد و ما ازدواج کردیم. آخر سرم تو سن شصت سالگی مردم و از خواب بیدار شدم. ساعت دوازده شیفتدکردم و تازه برگشتم. خیلی ذوق دارم.
    • author avatar
      Miuna Paterson
      7 November 21، 10:33
      یااا پشم حضرتتتت
      یااا اسخطودوسسس
      یا شت معصومممم
      اگه الان 13 سالت باشه، جسمت اینجا. درواقع 73 ساله ای....
      شتتتتتت
      یک شبههههه
      تو از مامان باباتم بیشتر تجربه داری... 
      من. واقعا برگام ریخته...
      واقعا...
      نمیدونم دوست داری یانه اما میشه از اولی ک حالا تصمیم به شیفت گرفتی. قشنگ متودتو بگیو همه چیو تعریف کنی. حالا تا یک هفته اول زندگیت تو هاگوارتز. یچیزایی تعریف کنی من بزارم وبلاگ؟ شت... واقعا واقعا نمیدونم چی بگم.
      مقیاسای زمانی کاملا چا به چا میشن و واقعا الان... او...
  • Toka
    Saturday 17 July 21 , 22:13
    اهم سلام ˙-˙
    یه سوال داشتم. شیفتینگ مثل خوابه؟ یعنی اون دنیا کیفیتش مثل خوابه یا مثل واقعیت تا این حد واضح؟
    دیشب اولین بار شیفت کردم و به یه حالت خوابیده رو تخت، صبح فکر کردم و کم کم داشتم صدای زنگ یه ساعت می شنیدم(حتی قبلش آهنگ گذاشته بودم ولی نمی شنیدمش) و اون نرمی تخت رو حس می کردم که یهو یه شوک بهم وارد شد و چشام وا شد T-T
    عرررر خیلی ناراحتم داشتم میرسیدم به اونجا خیداااااا T△T
    الان این چی بود آخه؟ چرا شوک بهم وارد شد؟ یجا خوندم وقتی قلب وایمیسته مغز بهش شوک وارد می کنه تا دوباره کار کنه نمیریم
    ینی داشتم می مردم؟ یا عادی بود من خبر ندارم؟ :/
    و اینکه کی به دی آر میرسیم؟ ینی کی چشمامون رو وا کنیم؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      1 September 21، 09:27
      سلام سلام
      نه مثل خواب نیست. مثل همین دنیاست. تا همین حد واضح
      چیزی که میتونم بگم تا قشنگتر تصورش کنی اینه که، بار اول حس میکنی دزدیدنت.
      چون یهو میبینی اتاق خودت نیستی

      وای نههه. کاش سعی میکردی هیجان زدی نشی و آروم کنی خودتو
      نه ببین. مغز کلا یه سیستم عجیبی داره برای خواب دیدن و اینا. برای همینه موقع تمرین برای شیفت بدنمون میخاره یا گز گز میکنه یا ی تکونی میخوره. ک ببینه واکنش نشون میدیم یا نه. یا شوک هم ی وقتایی وارد میکنه تا مطمئن بشه زنده ای. کلا با اینکه جزوی از خودمونه، مارو امتحان میکنه
      نه بابا عادیه 
      بعدم چون خب بار اولت بوده چیزی نیست
      هیجان زدگی از اینکه داره جات عوض میشه بی تاثیر نیست
      کلا نباید بترسی

      وقتی کاااملا مطمئن شدی که جا ب جا شدی
      و دیگه نمیترسی که اگر چشاتو باز کنی ممکنه برگردی 
  • anim lover
    Wednesday 23 June 21 , 09:59
    ببین تقریبا اینی که میگم مثل ذکر مثلا تصور کن میای با صلوات تکرار کنی مثلا بار اول 5 تا بعدش 10 تا بعدش 15 تا بعدش 20 تا این گفتن یک جمله مثل صلوات باعث میشه به صورت ناخود آگاه و راحت تر تنفست رو اوکی کنی 😍چون اگر بخوای به تنفست فکر کنی حس خفگی بهت میده یه بار خودت امتحان کن سعی کن تنفست رو خیلی آروم کنی حس میکنی داری خفه میشی و نمیزاره فکر نکنی ولی وقتی جمله رو بگی کم کم وارد حالت خلضه میشی ترجیحا نور باشه یا بنفش یا اصن نور نداشته باشه خیلی حتی بهتره ... و چشماتم آروم بسته باشی فشار نیار 🤗 تازه این تمرین باعث میشه صداتم خوب شه
    • author avatar
      Miuna Paterson
      1 September 21، 09:49
      هااای آیم بککک
      پس از پروسه طولانی کنکور...

      هوممم 
      صدارو هم خوب میکنه؟ به خاطر شیوه تنفس؟
  • anim lover
    Tuesday 8 June 21 , 19:13
    آره چرا که نه

    ببین ما اول روی کاغذ یه جمله ای که واست خیلی قابل تصور هست رو مینوشتیم بعد به صورت شمارشی اون جمله رو میگفتیم حالا چطوری؟؟ اینطوری که : باید اول نفس عمیق بکشی و با گفتن اون جمله بخصوص!! سعی کنی تنفس خودت رو تنظیم کنی یکی از مشکلاتی که اکثریت دارن اینه که اصلا تنفسشون منظم نیست بعد از مدتی که این کار رو کردی ترجیحا یک هفته حالا باید هم روی جمله و هم روی یک مکان مشخص که با جمله خودت که ترجیحا کوتاه هم باید باشه ..و همینطور اون مکانه با جملت تناسب معنایی داره یعنی مراعات نظیر داره جوری هست که مثلا وقتی اون جمله رو میگی میتونی اون مکان رو هم تصور کنی .... بعد از اون فقط یه مرحله میمونه که اونم تمرکز کردن بر روی یکی از نقاط چاکراست فقط باید یادت باشه!!! که ذهنت رو آروم کنی قبلش راه های زیادی واسه آرامش ذهن هست مثلا موسیقی بی کلام لامپ آبی رنگ البته منظورم آبی آسمونی نیست همون رنگ مایل به بنفش !!! اینا اگر تو اتاق داشته باشی ذهنت رو آروم میکنه فقط یادت باشه!1 باید رنگ نقاط چاکرا رو بدونی و روی اون ها هم متمرکز بشی!!! بعد از مدتی کم کم ذهنت به حدی میرسه که میتونی به راحتی هر چیزی رو تصور کنی!!!!! فقط تنفس صحیح همه چیز رو اوکی میکنه!!! ولی مرحله اون اون جمله کوتاه از همه مهم تره!
    • author avatar
      Miuna Paterson
      22 June 21، 12:47
      خیلییی مرسی که وقت گذاشتی ^^

      هممم کپیشون کردم یجایی ذخیره کردم همیشه داشته باشم
      ولی یکم گیج شدم
      بزار خلاصه بگم بگی درسته یا ن
      یه جمله از جایی که دوست دارم بنویسم
      رو یه کاغذ 
      بعد تو دلم بشمرم و بعد هر شماره جمله رو بگم
      تنفسمو کامل تنظیم کنم
      خیلی برم تو بهر تمرکز و تصور
      و اینکه هی اینو ادامه بدم و هی ادامه بدم تا اینکه ماهر بشم تو تمرکز و تصور
      آره؟
  • anim lover
    Sunday 6 June 21 , 12:13
    راستشو بخوای من داییم یه مشکلی واسش پیش اومد هر کاری میکردیم خوب نمیشد بعد یه نفر بهش گفته بود مدیتیشن کن وقتی داییم مدیتیشن میکرد میشنستم کنارش حوصلم سر میرفت منم انجام میدادم بعد از مدتی حس میکردم دارم روی هواحرکت میکنم قشنگ هوای خنک رو زیر پاهام حس میکردم بعد تقریبا 4 5 ماه بعد از این یکی از دوستام قهر کرد!!! میخواستم ببینمش!! ولی خب نمیشد نصفه شب بود توی امتحاناتم بود مامانمم اجازه نمیداد برم همش باخودم میگفتم کاشکی میشد روحم از تنم جدا میشد میرفتم میدیدمش و برمیگشتم به تنم هی جلو آینه نشستم و به این موضوع فکر کردم با خودم خیال پردازی کردم!! وقتی خوابیدم همون شب اتفاق افتاد !!! ولی واقعا تجربه ترسناکی بود تقریبا میتونی از همه چیز رد شی ولی زیادی نمیتونی دور مثل اینه که یه چیزی تو رو به بدنت متصل میکنتت ولی حس خیلی خوبی که داره اینه که رها و ازادی خیلی زیادی حس آزادی میکنی!! همه چیز سبکه و خیلی خفنه!!! ولی با تمرین زیاد میتونی هی فاصله رو بیشتر کنی ولی باید حواست باشه زیاد نزاری بدنت درد بکشه!! چون مثلا یه بار خواستم بیشتر از مقداری که میتونم برم !!! حس میکردم یه چیزی داره از درون بدنم منو میکشه وقتی که برگشتم حس خفگی داشتم!! به همین خاطر کم کم میرم جلو ولی الان هم از نظر ارتفاع و هم از نظر!!! مسافتی بیشتر میتونم حرکت!!! کنم!
    • author avatar
      Miuna Paterson
      8 June 21، 18:09
      عه چقد خفنه لامصب..
      میگن مدیتیشن کلا ادمو توانا میکنه. ولی فکر نمیکردم اینهمه. واو دمت گرم باباا خفننن
      میشه روش مدیتیشنتو بگی؟ از همون اول ک شرو کردی مخصوصا روشت چی بود
  • anim lover
    Sunday 6 June 21 , 10:32
    سلام میونا!!

    آره میگم که نمیدونم دقیقا شیفت بودن یا نه ولی حتما امتحانش میکنم!!!

    ولی آره اونی که روحم از بدنم جدا میشه زیاد واسم اتفاق می افته یادمه اولین باری که جسد ودمو دیدم خیلی ترسیدم فقط مشکلش این بود که هر کاری میکردم که برگردم به بدنم نمیشد ولی الان تقریبا 4 سالی میشه اینجوری میشم دیگه عادت کردم!!! تقریبا زمانیه بعد از مدتی روحت دیگه نمیتونه دووم بیاره باید برگرده به تنت!!!

    ولی خب آره خیلی ها میگن خطرناکه !!!
    • author avatar
      Miuna Paterson
      6 June 21، 12:04
      های هااای

      اوهوم! حتما امتحان نمو. وقتی رفتی حتما خاطرتو باید بگی پستش کنم

      پشمانم برگ ریزان شدند... خیلییی خفنه.
      لعنتی. چرا برا من ازین اتفاق عجیبا نمیفته
      ..
  • anim lover
    Saturday 5 June 21 , 11:01
    اوه من این کار رو چندین بار به صورت ناخود آگاه انجام دادم حتی
    گاهن روحم توی خواب ازم جدا میشه!!! و میتونم از دیوار هم رد شم!! و اتفاقاتی که میوفته رو ببینم ولی زیادی که دور میشم حس میکنم بدنم سنگین میشه میخوام خفه شم البته اون شیفتینگ نیست ولی جابه جایی بین دنیا ها رو به صورت ناخود آگاه انجام دادم!!! یادمه سابلیمینالی گرفتم که در مورد زندگی ایده ال بود!!!! بعد از 4 ماه و نیم!!! تقریبا زندگی ایده آلم رو توی یه جورایی میتونم بگم عین واقعیت مجازی بود همه چیز رو حس میکنی !!1 یادمه وقتی که زلزله اومد و زیر پام زمین شیب دار شد!! دستم که روی زمین که کشیده شد !!! تو خواب دردم میگرفت ولی واقعا هیجان انگیز بود من توی یه دنیایی بودم که ماهیتش پلاسما بود!!! خیلی جالب بود ..................

    ولی من در موردش هیچی نمیدونستم!!! البته فک کنم صرفا شیفتینگ کردن رفتن به جایی به عنوان یه انسان نباشه!! چون من دو بار به عنوان حیوون هم جاهایی خودم رو دیدم!! مثلا یه بار مار بودم که واقعا دوس دارم بازم اون رویا رو ببینم خیلی دوستش دارم 😍
    • author avatar
      Miuna Paterson
      6 June 21، 09:29
      آره خیلی ها گفتن قبلا تجربش کردن ولی نمیدونستن چیه

      وات د فاک این که میگی شاید پرواز روح یا یه همچین اصطلاحی باشه. حالتیه که حائل بین روح و جسم رو میتونی آزاد کنی و باهاش طی الارض کنی و اینا. ولی شنیدم بشدت خطرناکه. ینی مثلا اگر یه جن متوجه بشه، جسمت رو تسخیر میکنه و سرگردون میشی. حالا خیلی دقیق راجبش نمیدونم. ولی اینی که گفتی شیفت نیست. مال روح و ایناست. خطرناکه. مواظب باش واقعا

      سابلینمال زندگی ایده آل مال هم فرکانس شدن با زندگی ایده آلته و این طور چیزا. اگر ساب معتبری باشه واقعا جواب میده. البته بدون ساب هم میشه انجامش داد (اگر درست منظورتو گرفته باشم)

      الان این زلزله هه تو خوابت بود؟ نفهمیدم. دنیایی با ماهیت پلاسما.. جل الخالق
      خیلیی جالبه

      آره شیفیتنگ میتونی هرچیزی باشی. اما خب رویا نیست. پس اگر به نظرت خواب بوده، اون شیفت نبوده. شیفتینگ واقعیه و واقعا جا به جایی ناخودآگاهته و رویا نیست. بعضی ها با خواب و بعضی ها بدون خوابیدن میتونن انجامش بدن. متود های نان اسلیپ هم داریم (که در حالت بیداری جا بجا میشی)


      شیفتو امتحان کن بنظرم ناخوداگاهت خیلی آمادس واسه این چیزا

      .
  • YASAMAN G.R
    Monday 19 April 21 , 17:26
    واو!!
    الان دارم چیزایی ک خوندم هضم میکنم هنوز گیجم😅
    ینی واقعا همچین چیزی ممکنه؟
    دلم میخادشششششششش😍
    • author avatar
      Miuna Paterson
      20 April 21، 18:59
      میفهمم چیزی ک میگی رو 
      گیجی
      و جذابیت همزمان
      خیلی خوبه اون حس
      البته اگر هیجان داری


      بله کاملا ممکنه^^
  • شی‍ ‍فته
    Tuesday 13 April 21 , 17:31
    ارههه سخته بیدار موندن"-"
    • author avatar
      Miuna Paterson
      14 April 21، 18:53
      .
      مردم چطور روزو شبو بیدارن
  • شی‍ ‍فته
    Monday 12 April 21 , 23:58
    من دیشب داشتم امتحان میکردم، چیزی ننوشتم، توی ذهنم داشتم تصور میکردم فقط، بعدشم خوابم بردXD
    • author avatar
      Miuna Paterson
      13 April 21، 10:26
      هوممم..
      لامصب بعضی ها شیفت میکنن و بعد وارد یه دنیای اشتباهی میشن
      خیلی سخته تمرکز کردن و بیدار موندنه
  • آیســ ــان
    Monday 12 April 21 , 15:28
    آفرین :"))
    چند وقته امتحان میکنی؟! "-" (خیلی قضولیم گل کرده میدونم TT)
    اصلا شاید باهم موفق شدیم ^_^
    • author avatar
      Miuna Paterson
      12 April 21، 22:14
      امم من ترجیح میدم اصلا حساب نکنم .
      توام حساب نکن
      ولی خب چون کنجکاوی ی ماه اینا
      ارههه
      لعنتی اره کاش بشهه
  • آیســ ــان
    Monday 12 April 21 , 14:38
    آره نمیشه جوگیر نشد *-*
    تو تا حالا خودت موفق شدی؟ TT
    هممم..بو هم خوبه! ولی بو میکشه آدمو تا بیاد xD
    • author avatar
      Miuna Paterson
      12 April 21، 15:20
      من نزدیک شدم. هنوز موفق نشدم. ولی به همین زودیا برامون اتفاق میفته

  • آیســ ــان
    Monday 12 April 21 , 14:26
    آرهxD به نظرت چه زمانی بهتره؟ گفتم بزارم امشب یا اصلا فردا شب امتحان کنم،خودمم خسته شدم چون نتیجش فقط کرخت شدن بود.میدونستم نباید زیاد امتحان کنمxD
    آره بار اول حتی حس کردم دارم انجامش میدم،ولی فکر کنم همون که تو گفتی.چون ضربان قلبم شدت گرفت یکم انگاری ترسیدمو روندش خراب شد@،@
    یادته گفتی برای بعضیا بار اول جواب میده،سری اولم انقدر خوبشد کع گفتم احتمالا میتونم.ولی انگار ذهنم خسته شد خوابید "-"
    آمم.به نظرت چه نشونه هایی بهتره؟! که مطمئن شی؟ آخه من نور رو انتخاب کرده بودم.چون پیش پنجره بودم آفتاب که زد تو چشمم فکر کردم وارد دی آرم شدم دقیقا *_*


    عا نه! چشمامو نمالیدم که ": بدون اینکه این کارو کنم اون جوری تصویر برفکی میدیم ": اون جوری پدر چشای آدم درمی آد =،=
    روش بالش انتخاب کرده بودم @_@
    • author avatar
      Miuna Paterson
      12 April 21، 14:36
      اگر دیشب امتحان کردی، بنداز پس فردا یا شب بعدش. اره دقیقا نتیجه عکس میده
      نی هاهااا. اصلا نباید هیجان زده شد. ولی خب نمیشه نشد
      سختههه

      .
      هممم 
      ببین بو بنظرم مطمئن تره. مثلا اگر بوی چبدونم شیرینی شکلاتی و توت فرنگی رو انتخاب کنی دیگه این قطعا تو دنیای سی آر نمیخواد اتفاق بیفته
      من خودم اینو انتخاب کردم که ی شخص از دنیای دی آرم میاد و از خواب بیدارم میکنه. ب این صورت

      آو.. اونم خوبه
      اخه خیلیا همینجوری همینجوریم چشاشونو میمالونن ازونا ببینن 

      خوبه متود خوبیه
      من خودم تا الان دو سه متود امتحان کردم که با من سازگار نبودن. یعنی هی حواسم وسطش پرت چیزای دیگه میشه :///
      دیگ دفعه بعدی با raven امتحان میکنم ببینم چطور میشه
  • آیســ ــان
    Monday 12 April 21 , 13:43
    وای خدا!
    داشتم امتحان می کردم "-"
    خیلی عجیب غریب بود ولی فکر نکنم موفق شده باشم :"
    می دونی اسکریپتمو نوشتم کامل ،گذاشتم زیر بالشم.
    (کلی هم آب نوشیدیدم __- )
    بعدش نشونمو انتخاب کردومو تا صد هم شمردم.بار اول دقیقا پاهام یخ کرد و بی حس شد. بعد دستام بی حس و کرخت شدن. بعد حتی نشونم که نورم بود رو هم دیدم،حتی یجایی حس کردم دارم تکون میخورم و تند تند میچرخم،ضربان قلبم انقدر بالا رفته بود که قشنگ میشنیدمش.ولی وقتی چشمامو باز کردم هیچی نشد.دوبار دیگه هم چشمامو بستمو شمردم،بعدش انگار خسته شدم..دقیقا نفهمیدم چیشد ولی انگار خوابم برد!
    ولی بر عکس!
    تو قوانین اسکریپتم مشخص کرده بود که هر دقیقه تو سی آر برار یک یا دو ساعت تو دی آره!
    اون ساعتی که خوابم بر ساعت 11 و نیم بود.وقتی بیدار شدم یهویی دقیقا 12 ونیم بود.ولی برای خودم دقیقا انگار یک دقیقه گذشته بود!هیچ خوابی ندیدم!اصلا نمیدونستم خوابم برده! چون خیلی طول نکشید!ولی یه ساعت گذشته بود!

    بعد اینکه بیدار شدمم دو یا سه بار امتحان کردم که :"
    سری آخرش تصویرایی میدیدم که وقتی چشاتو محکم مالش بدی میبینی.
    ولی بعد از پونصد شمردن و تنفس و جمله های کلیدی هم این سری نشد.
    که دیگه چون دیگه سردرد گرفتم بیخیالش شدم تا یه مدت دیگه *-*
    • author avatar
      Miuna Paterson
      12 April 21، 14:07
      یا قرآن مجیییید. اول از همه بگم که به بدنت فشار نیااار. پشت هم هی ده بار امتحان نکن. بین هر بار امتحان کردنت زمان و فاصله بنداز
      زمانی باید چشماتو باز کنی که کاملا مطمئن شده باشی که جا به جا شدی وگرنه فقط سعی کن بخوابی
      در غیر این صورت اگر خوابت نمی برد و جا به جا هم نمیشدی و خسته شده بودی فقط چشاتو باز کن و بگیر بخواب باز بعدا امتحان خواهی کرد
      ولی خیلی خوبه که در دفعه اول علائم داشتی. تو امتحان کردنای بعدیت مثیکه علائم نبودن ک این خودش نشون میده پشت هم امتحان کردن اصلا درست نیست
      ولی کلا هم به علائم توجه نکن. ینی ممکنه باشه، ممکنه نباشه و به هرحال شیفت انجام بشه
      فقط اینکه نترس
      اگر ضربان قلبت شدت گرفت فقط توجه نکن و به کار خودت ادامه بده
      اون گذر ساعت طبیعیه. نمیدونم چطوری انجام میشه راجبش نخوندم اما در حالت عادی هم برای من خیلی پیش میادش


      اره اون سردرد و اینا خیلی ب دنبال داره -___- برا همون گفتم زیاد پیشنهاد نمیکنم
  • آیســ ــان
    Monday 12 April 21 , 09:33
    عه دختر تو همون میونا خودمی که!
    بابا اصلا از این موضوع خفنت بگذریم؛قالب وبت خیلی حرفه ای طراحیش با اینکه تازه به ما پیوستیستیدی(عادت دارم سختش کنم =،=) !
    و شیفت!
    دقیقا ! نمی دونی من چقدر دنبال یه منبع بودم براش!!
    و حالا تو اینجایی=))) هوراا^^
    خوش اومدی! :")))

    یه سوال برام پیش اومد=/ برای شیفت کردن فقط میتونی یه اسکریپ بنویسی ‌و فقط یه دنیای در آر بسازی؟
    یا اینکه میشه دنیاهاتو تغییر بدی!؟*_*
    • author avatar
      Miuna Paterson
      12 April 21، 11:13
      عههه مگه تو کدوم آیسانی؟! قبلا تو otaku-city بودی عایا؟
      مرسییی 
      .
      میدونی من کلا قالب نویسی و اینارو بلد نیستم اما طراحی اینام بد نیستش

      یاهاهااا منبع شدم پعسسس. خوشحالممم
      مرسییی دوبارعع


      آم اول این که، دنیای دی آر ساختنی نیست، انتخاب کردنیه. این دنیا ها از قبل ساخته شدن فقط انتخاب میکنی به کدوم دنیا بری
      بر این اساس فکر میکنم وقتی یه چیزیو تخیل می کنیم که مثلا یه داستان بنویسیم یا هرچی، اونموقع یه دنیا می سازیم. و یا حتی شاید وجود دارن و با تخیل کردن فقط بهمون الهام میشه. اما بیشتر فکر میکنم وقتی یه دنیا کاملا مال خودته بحث ساختن خودت پیش میاد
      اما مثلا اگر میخوای بری به هاگوارتز یا هرجا، فقط انتخاب میکنی. 

      محدودیت نداره نه. ولی بهتره اول تو ی دنیا زندگی بکنی و بعد ک تموم شد زندگیت یا خواستی دیگه واردش نشی، یه دی آر دیگه رو انتخاب کن. برای این میگم چون تمرکز کردن روی چند دنیا دیگ خیلی سخته
  • شی‍ ‍فته
    Monday 12 April 21 , 02:06
    به بههه
    من میخوام یه سر برم کراشمو ببینم برگردمXD

    چه چیز خفنیههه هاااا، من تا حالا نشنیده بودم*-*
    • author avatar
      Miuna Paterson
      12 April 21، 11:05
      یعسس همینکارم بکن. یه نسخه دیگه ای از کراشتو میری ببینی و این واقعا تجربه خفنی میشههه. راستی میتونی انتخاب کنی که کراشت کجا باشه. مثلا اینکه دنیایی رو انتخاب کنی که کراشت  مثلااا جزو گروه avengers عه و تو میری اونجا.


      حالا اگ قلعه تاریک را دنبال کنی همش میشنوی
      .
  • Hyeon ri
    Thursday 8 April 21 , 15:05
    واقعا فوق العاده ست
    اینکه هرجایی بخوای میتونی بری یه چیزی بیشتر از خفنه
    بی صبرانه منتظرشونم
    • author avatar
      Miuna Paterson
      9 April 21، 09:42
      خیلییی
      حتی میتونی آیدلتو ببینی (آفکورس که یه نسخه دیگه ازش تو یه دنیای دیگه)
      یکی که شیفت کرده بود رفته بود یه جایی که همسایه ی طرفش اکسو بودن و اون یکی همسایش بی تی اس...
  • Hyeon ri
    Thursday 8 April 21 , 12:26
    این انقد جالب بود که اگه پیوندش نکنم رو ارزشام پا گذاشتم :"
    • author avatar
      Miuna Paterson
      8 April 21، 14:59
      بلاخره یه نفر از بین کسایی که این پستو دیدن فهمیدن شیفتینگ واقعا چیز خفنیه که بهش توجه نمیکنن و این لطفو در حق خودشون نمیکنننن
      من روزی که فهمیدمش اینقدررر هیجانی شدم که هرچی عکس و مقاله و فلان بهمان بود مینشستم دانلود میکردم
      و قراره تو این وبلاگ قرار داده بشن کم کم⁦\(^o^)/⁩⁦ƪ(‾.‾“)┐⁩
  • Elliyo Anderson
    Wednesday 7 April 21 , 21:55
    به شدت منتظر روزی که خاطرات و تجربیات شیفتتو برامون بزاری هستم😁👌💕
    • author avatar
      Miuna Paterson
      7 April 21، 22:05
      وای اصلا به این فکر میکنم خیلی عجیب غریب میشه همه چیز...

  • Parsoon 🌕
    Tuesday 6 April 21 , 20:29

    اهم خیلی خوش اومدی میونا @-@! یه چیزایی راجبش شنیده بودم.. باید جالب باشه :")

    • author avatar
      Miuna Paterson
      6 April 21، 21:03
      خیلی مرسی پرسون^^
      باید جالب باشه نیست... فوق العادست. شیفت که بکنم حتما یسری خاطره خواهم گذاشت
      .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Wᴇʟᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴅᴀʀᴋ ᴄᴀsᴛʟᴇ
I ʜᴏᴘᴇ ʏᴏᴜ ғɪɴᴅ ʏᴏᴜʀ ᴅʀᴇᴀᴍs ʜᴇʀᴇ
Gᴀɪɴ ғᴀɪᴛʜ Aɴᴅ ғᴇᴇʟ ʜᴏᴘᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴄᴇʟʟs ᴏғ ʏᴏᴜʀ ʙᴏᴅʏ
Iᴛ ᴍᴀʏ ʙᴇ ᴅᴀʀᴋ ʜᴇʀᴇ
Bᴜᴛ ᴅᴏɴ·ᴛ ғᴏʀɢᴇᴛ ᴛʜᴀᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴘᴛʜs ᴏғ ᴅᴀʀᴋɴᴇss﹐ ᴛʜᴇʀᴇ ɪs ʟɪɢʜᴛ
Aɴᴅ ɪᴛ ᴡɪʟʟ ɴᴏᴛ ᴍᴀᴋᴇ sᴇɴsᴇ ᴡɪᴛʜᴏᴜᴛ ᴅᴀʀᴋɴᴇss
قابل توجه بازدیدکنندگان قلعه تاریک
کپی از مطالب (به هر شکلی)
به هیچ عنوان بخشیده نمی شود
پیگرد آن به وجدان افراد بر میگردد