تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
a castel in the dark


دیروز داشتم انیمه orange رو می دیدم. داستانی که یه دختر یه اسم ناهو نامه ای رو دریافت میکنه از یه نسخه 10 سال بزرگتر از خودش تو یه دنیای موازی دیگه. توی اون نامه نوشته که چه اتفاقاتی قراره بیفته و چه کارایی نباید بکنه که حسرتی براش باقی نمونه. توی اون نامه از خودش میخواد که نزاره دوستش خودکشی کنه و آینده رو تغییر بده. نکته ای که توی این تغییر وجود داره اینه که ناهوی 16 ساله نمی تونه دنیایی که ناهو اونجا 26 سالشه رو تغییر بده. یعنی حسرت های ناهو 26 ساله هیچوقت پاک نمیشن اما آینده خودش بدون حسرت ساخته میشه. عجیب نیست؟

فکر که می کنم می بینم اگر یه نامه از آینده به دستم می رسید شاید الان بهتر عمل می کردم. اما عمیق تر که میشم میبنم اینطوریا هم نیست. همین الان هم میتونیم تقریبا متوجه بشیم کاری که می کنیم چه عواقبی داره. من این روزا خیلی تنبل شدم. هیچکاری تو طول روز جز امتحان روزانه مدرسه که با تقلب از پسش برمیام و انیمه دیدن و خوابیدن و بیدار شدن انجام نمیدم. با اینکه کمتر از دو ماه دیگه کنکور دارم و نهایی ها هم تو راهه اصلا درس نمیخونم. زندگی رو حس نمیکنم. کاملا کرخت شدم. اگر قرار باشه میونای آینده به من نامه بنویسه بهم چی میگه؟ حتما میگه صبح زود بیدار شو. رو برنامه کاراتو جلو ببر. تنبلی نکن. درس بخون. نقاشی بکش. تمرین کن و پیشرفت کن. به خودت فکر کن. به پوستت برس. وبلاگتو آپدیت کن. بنویس. به شادی هات فکر کن. دنبال جادو بگرد.

داشتم فکر می کردم اگر میدونم قراره چی به خودم بگم چرا عمل نمی کنم؟ چرا این بازی مسخره که هر روز برای خودم را انداختم رو تموم نمیکنم؟ بازی ای که برای برنده شدن توش باید تا می تونم روزامو تکراری بگذرونم و کاری نکنم. اینطوری هیچ لذتی نمیبرم. میدونم که باید بیشتر از زمان استفاده کنم. اونی که نسخه بزرگتری از من تو یه دنیای دیگست چطور داره حسرت گذشتشو میخوره؟ واقعا میخوام به اون آدم تبدیل بشم؟.. نمیخوام. واقعا نمیخوام. پس تلاشمو میکنم. باید شروع کنم هر طور هم که شده. امیدوارم نتیجش حداقل تو این وبلاگ معلوم بشه. تا به خودم ثابت کنم. تا منِ آینده زیاد از حد از خودش ناراحت نباشه :)


نظرات (۴)

  • anim lover
    Friday 7 May 21 , 21:37
    چ استیکر باحالیه😍😂😂
  • anim lover
    Friday 7 May 21 , 21:20
    🤙🤙🤙



    آره😂😍 خیلی باحاله💫🌟⭐✨
  • anim lover
    Thursday 6 May 21 , 17:45
    خیلی عالیه پس 12 قسمت دوست دارم کمه!🤘🤘
    ================================
    اه آره دقیقا این سکانسا اعصاب خورد کنن!!
    -------------------------------------------------
    الان دیدم چ ستاره ها چوشمک میزنن😍😍😎
    • author avatar
      Miuna Paterson
      7 May 21، 21:18
      اره طولانی نیستش



      .اره چوشمک میزنن
  • anim lover
    Wednesday 5 May 21 , 00:29
    انیمه ی خیلی قشنگیه به نظرم ارزش دیدن رو داره ! با زیر نویس دید؟! بعد سریاله یا نه
    • author avatar
      Miuna Paterson
      6 May 21، 12:42
      اره خیلی خوب بود. کلا دوست داشتم
      فقط چیزی که معمولا تو انیمه های عاشقونه ژاپنی منو خیلی اذیت میکنه این بحث دو دل بودن و هی این پا و اون پا کردنه. و اینکه خیلی هم از حرف بقیه تاثیر می پذیرن. هی ادم میگه ارههه الان میره اعتراف میکنه. باز زارت یچیزی میشه میگه نه من برم بگم اذیت میشه. اصلا اون منو نمیخواد.

      .

      اره با زیرنویس دیدم
      اره سریال 12 قسمتیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Wᴇʟᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴅᴀʀᴋ ᴄᴀsᴛʟᴇ
I ʜᴏᴘᴇ ʏᴏᴜ ғɪɴᴅ ʏᴏᴜʀ ᴅʀᴇᴀᴍs ʜᴇʀᴇ
Gᴀɪɴ ғᴀɪᴛʜ Aɴᴅ ғᴇᴇʟ ʜᴏᴘᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴄᴇʟʟs ᴏғ ʏᴏᴜʀ ʙᴏᴅʏ
Iᴛ ᴍᴀʏ ʙᴇ ᴅᴀʀᴋ ʜᴇʀᴇ
Bᴜᴛ ᴅᴏɴ·ᴛ ғᴏʀɢᴇᴛ ᴛʜᴀᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴘᴛʜs ᴏғ ᴅᴀʀᴋɴᴇss﹐ ᴛʜᴇʀᴇ ɪs ʟɪɢʜᴛ
Aɴᴅ ɪᴛ ᴡɪʟʟ ɴᴏᴛ ᴍᴀᴋᴇ sᴇɴsᴇ ᴡɪᴛʜᴏᴜᴛ ᴅᴀʀᴋɴᴇss
قابل توجه بازدیدکنندگان قلعه تاریک
کپی از مطالب (به هر شکلی)
به هیچ عنوان بخشیده نمی شود
پیگرد آن به وجدان افراد بر میگردد