تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
a castel in the dark


متد یا روش، در واقع یک فرآینده که طی اون شما ذهن ناخودآگاهتون رو از جسمتون در دنیای سی آر به دنیای دی آر منتقل میکنین. روش های زیادی وجود داره که بهترین هاشو توی این پست بهتون معرفی میکنم.

های اِوری وان! خب سریع میرم سر اصل مطلب. شما برای اینکه شیفت کنین نیاز دارین به تمرکز و آرامش بالا که با مدیتیشن به دست میاد. برای اون هم پست جداگانه ای خواهم گذاشت. متد های زیادی وجود داره که بر اساس تصور و تمرکز و انرژی مثبت ساخته شدن. شما میتونین خودتون متد بسازین و چندتا رو ترکیب کنین. تو طول روز آب زیاد بخورید روی شیفت کردنتون تاثیر زیادی میزاره و کلا پروسش رو آسون تر میکنه

متد های مختلف رو برای دفعات زیاد امتحان کنین. اگر بعد از چندین بار امتحان کردن یه متد دیدین خوب نیست بعد برین سر وقت یکی دیگه. تعویض کردن زود به زود خوب نیست. و یه قانون مفید بهتون بگم. هیچوقت نشمرین چند دفعه شیفت رو امتحان کردین. کلا هر فکر منفی رو باید از خودتون دور نگه دارین و اگر بشمارین اینطوری میشه که. هعی... من 12 بار امتحان کردن نشد. تو مغزتون این فکر به وجود میاد که قراره نشه!

خب برای معرفی متد های مختلف ادامه متن رو بخونین

یه نشونه برای خودتون قبل شیفت کردن در نظر بگیرین. مثلا بوی گل یاس که به مشامم رسید، یعنی شیفت کردم و می تونم چشمامو باز کنم. یا وقتی نور سفید به چشام خورد می تونم بازشون کنم. این طوری راحت تره. توی این پست چند متد رو بهتون معرفی میکنم و باقی متد ها پست های آینده. توی موضوعات وبلاگ قسمت متد ها میتونین دنبال کنین.

اگر حین انجام دادن متد ها بدنتو خارش گرفت بخارونید و اگر قابل تحمل بود، فقط بیخیالش بشین و بهش توجه نکنین.


raven method یا روش کلاغ سیاه برای شیفتینگ

مثل ستاره دریایی دراز بکشین. یعنی به پشت بخوابین و پاها و دستاتونو از هم فاصله بدین و دی آرتون رو تصور کنین. به جزئیات و همه چیز فکر کنین. مثلا اینکه معماری جایی که هستین چجوریه. چه آدمایی اونجان. چه صداهایی میشنوین. چه بویی رو حس می کنین. هوا چطوره؟ بارونیه یا آفتابی؟

بعد از تصور کردن توی دلتون شروع کنین به شمردن از یک تا 100. بین هر شماره جملات مثبت راجع به شیفتینگ بگین. مثلا: من شیفت کردم (نگین می کنم. باید به ذهنتون القا کنین که شیفت کردین) شیفت کردن آسونه. من به راحتی شیفت می کنم. فلان شخص توی دنیای دی آر منتظرمه. سعی کنین جمله های جدید نگین. مثلا سه چهار تارو انتخاب کنین و همون هارو تکرار کنین و همون طور به تصور دی آرتون بپردازین. به اعداد هم فکر نکنین. فقط به زبون بیارین. لازم نیست حتما به ترتیب باشن. بعدش یا خوابتون می بره یا حس میکنین که کاملا جا به جا شدین. اما تا قبل مطمئن شدن اصلا چشماتونو باز نکنین.


swirly eye method برای شیفتینگ

این روش رو زیاد توصیه نمی کنم. اما به هرحال توضیحش میدم. شما باید توی یه حالتی که راحتین دراز بکشین و اگر خواستین سابلیمینال معتبر و خوب گوش بدین. چشماتونو مالش بدین که نویز ببینین. همون حالت برفکی که پیش میاد. (زیاد انجامش ندین برای چشماتون خوب نیست) سعی کنین اون نویز ها و فضا رو تبدیل کنین به دنیایی که میخواین بهش شیفت کنین. و به خودتون بگین که من شیفت کردم. من توی دی آر هستم (هر دنیایی که میخواین. مثلا هاگوارتز) تا وقتی که مطمئن نشدین کاملا، چشماتونو باز نکنین. وقتی نشونه به دستتون رسید چشماتونو باز کنین. و تمام!


pillow method یا روش بالش برای شیفت کردن

این متد به این صورته که شما اسکریپتی که نوشتین رو میزارین زیر بالشتون. دراز می کشین و جملات مثبت و تاکیدی رو با خودتون تکرار می کنین و با تمرکز دنیای مقصدتون رو تصور می کنین. وقتی مطمئن شدین که جا به جا شدین می تونین چشماتونو باز کنین


heartbeat metod یا روش ضربان قلب

باید یه فایل صوتی پیدا کنین که صدای ضربان قلب باشه. تو گوشیتون پلی میکنین و گوشی رو میزارین زیر بالشت. و به صدا خوب گوش میدین. تو این حین تصور می کنین که سرتونو گذاشتین روی شونه یه نفر که از دنیای دی آر شماست. و همه چیز رو با جزئیات تصور می کنین و متمرکز میشین. یا تو این حالت خوابتون می بره و وقتی بیدار میشین توی دی آر هستین و یا وقتی فایل صوتی تموم شد و صدای ضربان قلب قطع شد، تصور می کنین که اون فرد از دنیای دی آر از شما می پرسه که آماده رفتن هستین یا ن. بعد میگین آره و اون شما رو همراهی می کنه به سمت یک در. پشت اون در دی آر شما قرار گرفته. و وقتی که بازش کنین و از اون در رد بشین وارد دی آر میشین.


train method یا روش قطار

این متد این طوریه که شما خودتون رو داخل یک قطار تصور می کنین که مقصدش دنیای دی آرتون هست. جملات تاکیدی رو هم تکرار می کنین و در این حین بیرون رو هم نگاه می کنین و به دی آر فکر میکنین. به اتفاقاتی که دوست دارین تجربه کنین و آدمایی که میخواین ببینینشون. و تمرکزتون رو حفظ می کنین. وقتی رسیدین به ایستگاه قطار پیاده می شین و جایی که لازمه وایمیستین و اگر حس کردین که جا به جا شدین چشماتونو باز کنین. ( یا هم به نظر من میتونین پیاده شین یجا بگیرین بخوابین که وقتی بیدار شدین اونجا باشین)


Staircase Method یا روش راه پله

یه راه پله رو تصور می کنین. از این راه پله میرین بالا و در همین حین جملات تاکیدی و مثبت رو تکرار می کنین. همون جملاتی که تو ریون متد گفتم اما این بار بگین دارم میرم به دی آر. من به راحتی شیفت می کنم و میتونم و غیره. بعد از این که یه عالمه پله رو طی کردین و حس کردین که آماده این، کم کم از دور دست یک نور بزرگ رو تصور کنین که مسیر پله ها به اونجا ختم میشه. وارد نور بشین و منتظر نشونه ها باشین. خب وقتی آماده بودین چشماتونو باز کنین. شما تو دی آر هستین


خب همین چندتا برای این پست کافیه. ناامید نشین. خیلی ها بار اول موفق میشن و خیلی ها بعد چندین بار امتحان کردن. فقط ناامید نشین که واقعا ماجرا های فوق العاده ای منتظرتونه

خب بای بای

Miuna Paterson 11 April 21 ، 22:12 ۸ ۱۳ ۱۲۹۶۷

نظرات (۸)

  • Ava
    Friday 1 October 21 , 01:06
    فکر کنم یه گندی زدم!
    اخرین و بهترین تلاشم واسه شیف به شنیدن صدای یکی از کسایی که میخواستم واسشون شیفت کنم شد!
    الان یه هفته گذشته تو کل هفته حس میکنم یکی منتظرمه انگار به اینجا تعلق ندارم فکر سریع میره طرف. Dr. و اینکه متود من ترکیبی بود
    حس مزخرفی دارم سابی که گوش میدم واسم ترسناک شده نمی دونم چرا قبلا بهم حس ارامش میاد حالا ترسناک شده
    ریدم؟😐
    • author avatar
      Miuna Paterson
      5 October 21، 19:21
      نه اشکالی نداره
      چون صدای اونو شنیدی میترسی؟
      اگر حس بدی بهت میده یه سابلیمینال دیگه رو گوش بده
      این مربوط به احساساتمونن. اشکال نداره
  • چویا
    Sunday 12 September 21 , 22:26
    خیلیم عالی…یه سوال:
    تو روش کلاغ سیاه،اگه بخوابیم هم میریم Dr ؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      13 September 21، 09:55
      آره میتونی بخوابی به عنوان متودت در نظر بگیرش
  • Haian Ny
    Wednesday 30 June 21 , 08:37
    پشمام.....راستی اونجا همه چیز بسته به اسکریپت دیگه..... میتونیم اسکریپت کنیم که دوست صمیمیمون اونجا باشه و از شیفتینگ خبر داشته باشه؟ (البته خودش نه همون کلونش)
    یعنی بدونه که ما با شیفت رفتیم اونجا.... +-+
    • author avatar
      Miuna Paterson
      2 July 21، 22:11
      نمیشه گفت که وابسته بهشه 
      ینی اسکریپت میتونی کنی اینو آره میشه
      چیز نشدنی نداریم تقریبا
      جز کنترل رفتار بقیه یا اتفاقات
  • about. bakin
    Friday 4 June 21 , 05:17
    اون متد ضربان قلبه واقعا جواب میده؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      4 June 21، 09:27
      همشون جواب گرفته و معروفن.
      اما از آدمی به آدم دیگه فرق میکنه
      چندین بار امتحان کن اگر حس کردی خوب نیست متدتو عوض کن
  • آیســ ــان
    Monday 12 April 21 , 14:39
    تو میتونی!!!! "-"
    من میدونم! *_*
    • author avatar
      Miuna Paterson
      12 April 21، 15:20
      ^^ ثنکیووو.. تو نیز هم!!! (البته من واسه شیفت گفتم تو شاید واس پست جدید)

      .
  • آیســ ــان
    Monday 12 April 21 , 14:27
    کی دوباره پست میزاری؟ TT
    بزار :"
    • author avatar
      Miuna Paterson
      12 April 21، 14:37
      هممم به همین زودیا.
      دارم آمادش میکنم 
      ولی پدرم سرش درومد دویست بار آپلود کردم فایلا رو باز از اول -__-
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Wᴇʟᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴅᴀʀᴋ ᴄᴀsᴛʟᴇ
I ʜᴏᴘᴇ ʏᴏᴜ ғɪɴᴅ ʏᴏᴜʀ ᴅʀᴇᴀᴍs ʜᴇʀᴇ
Gᴀɪɴ ғᴀɪᴛʜ Aɴᴅ ғᴇᴇʟ ʜᴏᴘᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴄᴇʟʟs ᴏғ ʏᴏᴜʀ ʙᴏᴅʏ
Iᴛ ᴍᴀʏ ʙᴇ ᴅᴀʀᴋ ʜᴇʀᴇ
Bᴜᴛ ᴅᴏɴ·ᴛ ғᴏʀɢᴇᴛ ᴛʜᴀᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴘᴛʜs ᴏғ ᴅᴀʀᴋɴᴇss﹐ ᴛʜᴇʀᴇ ɪs ʟɪɢʜᴛ
Aɴᴅ ɪᴛ ᴡɪʟʟ ɴᴏᴛ ᴍᴀᴋᴇ sᴇɴsᴇ ᴡɪᴛʜᴏᴜᴛ ᴅᴀʀᴋɴᴇss
قابل توجه بازدیدکنندگان قلعه تاریک
کپی از مطالب (به هر شکلی)
به هیچ عنوان بخشیده نمی شود
پیگرد آن به وجدان افراد بر میگردد