تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
a castel in the dark


توی این پست چند تا از محبوب ترین سابلیمینال هایی که توی یوتیوب آپلود شدن رو میزارم. گوش دادن به سابلیمینال ضروری نیست اما از جمله چیزهاییه که میتونه بهتون کمک کنه تا شیفت آسون تری داشته باشین و بهتون انرژی مثبت القا می کنه. برای هر دی آری که میخواین میتونین استفاده کنین و مخصوص جای خاصی نیستن.

شما لازم نیست که حتما از سابلیمینال های آماده استفاده کنین حتی میتونین خودتون بسازین. مثلا چند تا صدای بی کلام مثل بارون، صدای قطار، پرنده و غیره رو با هم ترکیب کنین طبق سلیقتون. جوری باشه که بهتون آرامش بده. حتی میتونین صدای خودتون رو ضبط کنین که میگین شیفیتنگ آسونه. من شیفت میکنم. من به دی آر میرم. بعد صداتونو سرعتش رو ببرین بالا جوری که متوجه نشین چی میگین و با آهنگ مورد علاقتون میکسش کنین. این میشه سابلیمینال اختصاصی شما.

حالا جدای از این ها، اگر میخواین چندتا سابلیمینال دانلود کنین و بشنوین، این پست رو دنبال کنین

همینطور که داشتم می گشتم دنبال سابلیمینال خوب، چندتا کامنت بودن دوست داشتم به شماعم نشون بدم^^

یادت باشه که با هر تصمیمی که میگیری، وارد یه ریالیتی جدید میشی. پس حالا فقط نیاز داری که تصمیم بگیری شیفت کنی. تو اینو از کائنات نمی خوای. تو فقط داری میگیش. تو قراره شیفت کنی و هیچ چیز قرار نیست جلوت رو بگیره.

درباره توضیح جمله اول قطعا پست خواهم گذاشت توی یه پست جداگونه که برای توضیح شیفتینگ و واقعی بودنش بحث کنیم.

هر کدوم از این سابلیمینال ها رو براتون با دمو میزارم. میتونین گوش کنین ببینین حس خوبی بهتون میده و میخواید یا نه. بعد از لینک زیر هر دمو، میتونین نسخه کامل سابلیمینال رو دانلود کنین

 
bayan tools Shifting Realities Subliminallucid dream

لینک دانلود فایل کامل

زمان: 1 ساعت

این سابلیمینال برای لوسید دریم یا رویای شفاف هستش. خوابی که توش میتونین تصمیم بگیرین دقیقا چه اتفاقی بیفته و رو همه چیز کنترل دارین. وقتی وارد این خواب میشین در نهایت تصمیم میگیرین که یک کانال و تونل ایجاد کنین که شما رو به دنیای دی آرتون میبره. این سابلیمینال میتونه برای این که رویای شفاف ببینین کمکتون کنه.

من شیفت کردم و واقعا خوشحال و سپاسگزارم. مرسی کائنات و مرسی از شما

 
bayan tools shifting subliminal

لینک دانلود کامل سابلیمینال

زمان: 4 ساعت

توضیح خاصی نداره. فقط گوش بدین و لذت ببرین و تصور کنین

من دوست دارم اینو به همتون بگم. آره این کار کرد! من همین الانا، یک بار که نه دوبار از خواب شفاف بیدار شدم. توی اولیش سعی کردم که شیفت کنم ولی خیلی تو این کار موفق نبودم و در آخر بیدار شدم. ولی من یه صدای زنگ خیلی بلند تو گوشم شنیدم و واقعا نزدیک بود. وقتی داشت تو گوشم پخش میشد دوباره سعی کردم بخوابم و برای بار دوم توی رویای شفاف بودم. واقعا فوق العاده بود. امیدوارم بار بعدی بتونم شیفت کنم

 
bayan tools Shifting subliminaljust fall asleep
زمان: 1 ساعت
گوش بدین و به دی آرتون فکر کنین. بخوابین و توی دی آر بیدار شین^^

خوندن این کامنت یه نشونست. تو قراره شیفت کنی
یعس بله بله همینطوره!! در نهایت دوستان بهتون بگم که من این سابلیمینال ها رو نساختم. ممکنه بعضی ها بخوان بقیه رو اذیت بکنن و از جملات منفی و انرژی های بد برای ساخت سابلیمینال استفاده کنن. پس لطفا اگر دیدین تاثیر منفی روتون میزاره و به عنوان مثال باعث میشه که از شیفت کردن ناامید بشین دیگه اون سابلیمینال رو گوش ندین. من بین کامنت این پست ها گشتم و ویوشون هم بالا بود و بعضی ها جواب گرفته بودن. خلاصه که اگر امتحان کردین و خوب بود حتما تو کامنتا بهم بگین^^

نظرات (۱۶)

  • علی
    Thursday 28 October 21 , 11:28
    من با همه متود ها شیفتینگ انجام دادم ولی هیچ علاعمی نداشتم با سابلیمینال های سایت شما هم انجام دادا اما بازم علاعمی نداشتم چیکار باید کنم من عاشق شیفتم
    • author avatar
      Miuna Paterson
      29 October 21، 08:23
      علائم اگر نداری به معنی این نیست که نزدیک نیستی. فقط به این معنیه که پروسه شیفتینگ اذیتت نمیکنه.
      توی طول روز مدیتیشن انجام بده و به دنیای سی آرت هم برس. خیلی تاثیر داره
  • Di
    Monday 25 October 21 , 16:32
    سلام من میخواستم بدونم وقتی میخوایم شیفت کنیم مثل داخل اسکریپت که نوشتیم باید داخل اون دنیا خودمون باشیم یا میتونیم به یکی دیگه هم تبدیل شیم لطفا جواب بدین
    و ممنون از سایت خوبتون ♥️
    • author avatar
      Miuna Paterson
      29 October 21، 08:24
      سلام سلام
      آره میتونی جای یکی دیگه هم باشی
      محدودیتی نیست

      .
  • یه بنده خدایی
    Thursday 21 October 21 , 15:18
    من از وقتی که شروع کردم به گوش دادن ساب همش ساعت رند میبینم به معنیشون توجه کنم یا نه؟
    و اینکه خوابام زیادی واقعی شدن برای همین متوجه نمیشم خوابم که بخوام پورتال باز کنم باید چیکار کنم؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      22 October 21، 09:53
      توجه کن. ولی خب خیلی هم بهشون بها نده. بنظرم همون مغزت شرطی شده ساعت رند شد نگاش کنی. وگرنه باید تو چیزای دیگه هم اینطور عددا رو ببینی
      باید متوجه بشی و کاملا اختیاراتو به دست بگیری. اونموقع هست که می تونی پرتال باز کنی
      لوسید دریم یکی از روش های شیفته. تنها روش نیست
  • یه بنده خدایی
    Monday 18 October 21 , 08:22
    من چند وقته از این ساب ها استفاده میکنم از همون موقع هم ساعت رند زیاد میبینم یعنی ساعت رندی نیست که ندیده باشم دیگه کم کم دارم دیوانه میشم ممکنه ربطی به شیفت داشته باشه؟معنیشونو تو اینترنت سرچ کنم؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      22 October 21، 09:48
      ببین خیلی حساس نشو. بنظرم زیاد از حد دیدنش به معنی اینه ک ذهنت منتظره ببینه همچین چیزی رو. دیدن علائم شیفت و کلا این اعداد وقتی خیلی معنا دارن که به جز ساعت جاهای دیگه ای هم ببینیشون
  • مبینا روشنیان
    Friday 15 October 21 , 17:49
    وااااای من برا سومین بار داشتم شیفت میشدم ولی دم رفتن مامانم صداااام کرددددد ولی جالب اینجاست که مامانم تو آشپزخونه بود من تو اتاق تازه درم بسته بودددددد😱😢نمیدونم چجوری صداشو شنیدم ولی زهر ترک شدم🤦🏻‍♀️صداش خیلی یواش بود چجوری شنیدم موندم🥺
    این سومین باره دم رفتن برم می‌گردونه😐😂
    • author avatar
      Miuna Paterson
      16 October 21، 07:27
      لعنتی چقدر بده... قشنگ داری حس میکنی ک دیگه میخوای بری
      یهو مامانت صدات میزنه یا هرکی
      اه... اعصاب آدم بشدت خورد میشه
      بهش ی وقتایی بگو منو صدا نزن من میخوام بخوابم لطفا! یا شب انجامش بده ک کسی صدات نمیزنه مزاحم نمیشه
  • Z. A
    Tuesday 5 October 21 , 14:36
    سلام من از اون سابی که برای لوسید دریم بود استفاده کردم خوابام واضح تر شده خواستم بگم رو من داره جواب میده و همشو مدیون تو هستم واقعا مرسی
    • author avatar
      Miuna Paterson
      5 October 21، 19:25
      ..خیلی خوشحال شدم که برات داره جواب میده
      خوشحالم و ادامه بدههه خاطراتتم بیا برامون بگو حتما وقتی رفتی
  • Ava
    Sunday 5 September 21 , 09:43
    جررررررر دارم از حرص میمیرم!! من سعی کردم شیفت کنم میتونم بگم موفق بودم نسبت به تایمی که شروع کردم دیشب با یه عالمه انگیزه (دوستم موفق شده بود شیفت کنه 😍😍😍😍) شروع کردم علائمم بهتر از همیشه بود شنیدم شخص مربوطه گفت اوا بعد یهو تایم سابلیمینالم تموم شد یه اهنگ چپل چلاغ با صدای شروع شد😢هیچی دیگه من الان اینجام ولی الان باید گربمو بغل میکردم 😢😢😢😢😢😢😢😢چرااااااااااااااااا
    (نگران نباشید اگه حتمی میتونین شیفت کنین چون دارین کامت منو میخونین😂😜)
    • author avatar
      Miuna Paterson
      7 September 21، 10:42
      خب پس چرا میگی از حرص داری میمیرییی دیگه خیلی نزدیک شدیییی. اشکال نداره اگر اهنگه مزاحممم بودههه

      شیفت کردی حتما برامون بگو چطوری بود. تجربه دوستتم میتونی بگییی

      ارهههه همه میتونیییم
      .
  • ارین
    Tuesday 10 August 21 , 18:23
    سلام دوستان من این ساب ها رو تو یوتیوب دیدم هم بازدید خوبی داشتن هم تاکیدات خوبی داشتم من ساب بک ساعته لوسید درام تازه شروع کردم
    لطفا دوستانی که شیفت انجام ندادن بقیه رو نا امید نکنن من خودم رویای شفاف انجام دادم شیفت تازه کارم
    • author avatar
      Miuna Paterson
      1 September 21، 09:02
      سلام آرین
      مرسی که تجربتو باهامون شیر میکنی^^
      خوشحالم که تجربه لوسید دریم رو داری
      این یعنی خیلییی نزدیکی
      برات خوشحالم^^
  • Nazi
    Friday 6 August 21 , 06:18
    علیم فیزیک شیفتینگ رو ثابت می کنه ~~
  • Mah_tarik
    Sunday 1 August 21 , 03:08
    سلام
    تا حالا کسی از این سابلیمینال ها نتیجه گرفته؟
    تاثیر منفی که نداره؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      1 September 21، 09:07
      سلام
      کامنتی به اسم آرین رو میتونی ببینی که نتیجه گرفته
  • میترا فلاحی
    Monday 26 July 21 , 19:21
    سلام من دیشب یه خواب خیلی عجیب دیدم خوابه خیلی واقعی بود من فکر کردم سیفت کردم ولی هیچی طبق اسکریپ نبود ولی کاملا حرارت رو احساس میکردم
    • author avatar
      Miuna Paterson
      1 September 21، 09:11
      ببین وقتی وارد دی آرت بشی اصلا احساس نمیکنی که خوابه
      احساس میکنی دزدیدنت.
      چون یه جای دیگس
      و کاملا واقعیه
  • Haian
    Wednesday 30 June 21 , 08:28
    اوه این قسمت رو الان دیدم حس میکنم میخوام کامنت قبلمو پاک کنم 😂🙂
  • Annie ‌
    Sunday 9 May 21 , 12:21
    سلام
    این سابلیمینال‌ها معتبرن؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      14 May 21، 19:14
      سلام^^
      تا اونجایی که تونستم سعی کردم اونایی رو بزارم که توی کامنت ها توی یوتیوب خیلی ازشون تعریف کرده باشن و خیلیا استفاده کرده باشن
  • آیســ ــان
    Wednesday 14 April 21 , 19:35
    واو حتما باید چند بار وقت بزارم روش گوش بدم :""
    مرسییی ((=
    • author avatar
      Miuna Paterson
      15 April 21، 20:31
      ^^ اوهوم
      برای مدیتیشن قبل شیفت گوش بده
  • Aƙαɳҽ Kιɱ
    Wednesday 14 April 21 , 19:24
    منطق میگه این چیزا یه مغالطه ی ذهنیه و توهم گراییه
    یعنی ت حس میکنه یه چیزی اتفاق افتاده در حالی که نیفتاده
    میدونی منطق خیلی دقیق میستجه و هرچیزی که توی این دنیا همین الان جلوی روت وجود نداشته باشه رو رد میکنه
    • author avatar
      Miuna Paterson
      15 April 21، 20:31
      مثل اینه ک بگی خدا وجود نداره
      یا چیزی به اسم عقل وجود نداره چون دیده نمیشه
      سنجیدن نیست این به نظر من
      حالا باز هرکی ی نظری داره
  • Aƙαɳҽ Kιɱ
    Wednesday 14 April 21 , 19:17
    من خیلی راجبهشون شنیدم!
    اما توی درس منطق ما این چیزارو رد میکنن( تقصیری ندارمT_T)
    ولی کائنات و قدرت هاشو قیول دارم
    چون هستی در درون ما جریان داره و خب...هرچیزی ممکنه:))
    • author avatar
      Miuna Paterson
      14 April 21، 19:21
      درس منطق با چه چیزی ردش میکنه؟
      میدونی فکر میکنم این چیزایی که گفته میشه دخلی به دنیا های موازی نداره
      ما همین الانش هم داریم شیفت میکنیم
      تویی که الان یه کامنت گذاشتی شیفت کردی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Wᴇʟᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴅᴀʀᴋ ᴄᴀsᴛʟᴇ
I ʜᴏᴘᴇ ʏᴏᴜ ғɪɴᴅ ʏᴏᴜʀ ᴅʀᴇᴀᴍs ʜᴇʀᴇ
Gᴀɪɴ ғᴀɪᴛʜ Aɴᴅ ғᴇᴇʟ ʜᴏᴘᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴄᴇʟʟs ᴏғ ʏᴏᴜʀ ʙᴏᴅʏ
Iᴛ ᴍᴀʏ ʙᴇ ᴅᴀʀᴋ ʜᴇʀᴇ
Bᴜᴛ ᴅᴏɴ·ᴛ ғᴏʀɢᴇᴛ ᴛʜᴀᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴘᴛʜs ᴏғ ᴅᴀʀᴋɴᴇss﹐ ᴛʜᴇʀᴇ ɪs ʟɪɢʜᴛ
Aɴᴅ ɪᴛ ᴡɪʟʟ ɴᴏᴛ ᴍᴀᴋᴇ sᴇɴsᴇ ᴡɪᴛʜᴏᴜᴛ ᴅᴀʀᴋɴᴇss
قابل توجه بازدیدکنندگان قلعه تاریک
کپی از مطالب (به هر شکلی)
به هیچ عنوان بخشیده نمی شود
پیگرد آن به وجدان افراد بر میگردد