تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
a castel in the dark


با غیرفعال کردن نیمکره چپ به طور کاملا ساده ای میشه شیفیتنگ رو انجام داد. متدی که خیلی ها ازش استفاده میکنن و مدیتیشن هم به حساب میاد.

های اِوری وان! اومدم یه روش بهتون بگم که باهاش خیلی سریع شیفت کنید و برین به ریالیتی که میخواین
همه ما میدونیم که مغز انسان از دو نیم کره تشکیل شده نیم کره چپ که مسئول محاسبات و منطق و اینطور چیزا هست و نیم کره راست که مسئولیت احساسات ایده ها و خلاقیت مارو به عهده داره.
خب حالا خوبه که به این مسئله توجه کنیم که برای شیفتینگ نیازه که بخش منطقی مغز خاموش بشه و فقط نیم کره راست فعالیت داشته باشه. چرا که بخش منطقی یعنی نیم کره چپ باعث میشه حواسمون رو به جسم سی آرمون متمرکز کنیم و به ناخودآگاه اجازه تعویض ریالیتی رو نمیده
برای اینکار میتونین این روشو انجام بدین و امشب مثل آب خوردن شیفت کنین.
اول از همه از یک تا صد توی دلمون میشماریم (نباید بلند بلند بشمریم) این شمارش نیازی نیست به ترتیب انجام بشه اگر یادتونم رفت همینجوری از یه عددی ادامه بدین چون اگر بخواین فکر کنین که عدد بعدی باید چی باشه نیم کره چپ رو فعال می کنین.
بعد از این حدود 15 الی 20 دقیقه روی ضربان قلبتون تمرکز کنین و حواستونو ببرین سمت پمپاژ خون توی رگاتون و سعی کنین نبض های مختلف بدنتونو با تمرکز پیدا کنین و فقط به همونا فکر کنین. این کار رو تا وقتی که احساس معلق بودن و سرگیجه و علائم شیفت رو داشتین ادامه بدین. اینا نشون میدن که نیم کره چپتون خاموش شده
حالا تو ذهنتون شروع به گفتن جملات مثبت یا همون افیرمیشن کنین و به دی آرتون فکر کنین.
بعد از اون میتونید تا زمان شیفت کردن به این کار ادامه بدین یا هم بخوابین و شیفت کنین (هرکدوم که باهاش راحت ترین)
این یکی از ساده ترین روشا برای رفتن به ریالیتی دلخواهتونه. اگر نشد تسلیم نشین مطمئن باشین که تلاش و صبر کردن براش ارزشش رو داره :)


نظرات (۷)

  • .
    Friday 8 October 21 , 20:23
    سلام
    اول از همه ممنون از وبلاگ باحالتون
    لطفا در مورد مدیتیشن هم مطلب بزارین
    • author avatar
      Miuna Paterson
      10 October 21، 17:17
      های های

      .خوشحالم دوستداشتی
      باشع حتما
  • Maryam k
    Friday 1 October 21 , 15:07
    سلام دوست خوبم.✨🌷
    اول از همه ممنون بابت این همه مطالب جذاب و ارزشمند.😍😍🙏
    بعدش هم اینکه یک پیشنهاد داشتم وبلاگ و سایت ویژگی های خودش رو داره و خیلی عالی هست ولی به نظرم اول کار فعالیت توی اینستاگرام هم خیلی خوب باشه و افراد بیشتری بتونن با این پدیده فوق‌العاده آشنا بشن.
    • author avatar
      Miuna Paterson
      5 October 21، 19:22
      سلام قشنگ حان
      مرسیع.
      پیج تو اینستاگرام دارم به همونم به زور میرسم برای همون وبلاگو ترجیح میدم تا اگر کسی تو گوگل فارسی سرچ کرد اطلاعات درست هم به دستش برسه
  • Ava
    Friday 1 October 21 , 01:01
    یچیزی مغز منو ترکونده!
    گفتیم که میتونیم سرعت گذر زمانو دست کاری کنیم مثلا 1 دقیقه cr.① ساعت. Dr. بشه بعد گفتیم که اگه تو اون دنیا یچیزی یاد بگریریم این دنیا هم بلدیم اگه من مثلا پیش یه کسی تو. Dr. مثلا نوازندگی یاد بگیرم اینجا هم بلدم حالا با فرض قضیه زمان میشه یه شبه یه موسیقی دان شد یا هرچیز دیگه ای 😐🤕
    • author avatar
      Miuna Paterson
      5 October 21، 19:20
      دقیقا همینطوره.مهار
      مهارت جسمیشو نداری ولی ذهنت بلدتش 
      و بله بله بله
  • اسونا
    Sunday 26 September 21 , 16:29
    منم بدنم مور مور شد و کمی حس تنگی نفس بم دست داد اینا علایم شیفته
    • author avatar
      Miuna Paterson
      5 October 21، 19:18
      هست. اینا فقط برای رفع نگرانین روشون فوکوس نکن چون تمرکزتو میگیرن
  • littlegod
    Tuesday 21 September 21 , 11:08
    سلام
    من همین دیشب درباره شیفتینگ فهمیدم
    یه سوالی داشتم
    ۱.اگه من موقع حواب شیفت کنم تا صبح مثلا وقتی بیدار شدم بدنم خسته است و نیاز به خواب داره یا نه
    ۲.حتما باید برم توی دنیایی که دیدم مثل هری پاتر و انیمه ها یا میتونم برم توی دنیایی که فقط در تخیلم هست
    ۳.بعد مثلا میتونم توی تواناییهام توی اون برگه که یادم نیست اسمش چی بود بنویسم قدرت اینو دارم که از یه دنیا برم به یه دنیای دیگه دنیای اصلی نابود میشه
    ۴.بعد مثلا بنویسم وقتی در دی ار نیستم زمان دی ار متوقف بشه؟
    ۵.بعد الان مثلا من خودم برمیگردم اگه دوباره شیفت کنم از ادامه دی ار میاد یا از اول
    مثلا من تو دی ار توی قطارم برمیگردم سی ار دوباره برم دی ار از اونجایی که توی قطار بودم میاد یا نه؟
    شرمنده زیاد شد اگه لطف کنین جواب بدین ممنون میشم
    • author avatar
      Miuna Paterson
      26 September 21، 08:16
      های های
      1. انرژی ازت میگیره. بستگی به اسکریپتت مثلا اگر مدرسه میخوای بری صبح و سیف ورد داری میتونی ساعتای چهار از  شیفت برگردی تا شیش بخوابی خستگیت بره و اینا
      2. نه میتونی اما یکم سخت تره باید تخیلاتت دقیق باشن. (اون دنیاهایی که به ذهنت میان وجود دارن تو فقط روشون فوکوس میکنی
      3. اسکریپت. نابود نمیشه نه. ولی بهتره از این ریالیتی به یه ریالیتی دیگه نری
      4. اره ولی یچیزیم خوندم تازگیا میگه متوقف نمیشه. درواقع دفعه بعدی ک شیفت کنی میری به دنیایی که دقیقا از شیفت دفعه پیش درومدی
      5. سوالت تقریبا تو شماره 4 جواب دادم. ادامشه
      خواهش میکنم ^^
      کلا شیفتو ساده بگیر

  • Tamesis ```
    Monday 13 September 21 , 11:10
    حتما امتحانش میکنم خیلی نزدیکمممم;v;
    ی سوال داشتم شما خودتون تجربه شیفت رو داشتید؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      17 September 21، 11:59
      میدونم که میتونی^^
      به این سوال ترجیح میدم جواب ندم به دلایلی ک خیلیا از روش برای خودشون تصمیم میگیرن
      ولی زمانش که برسه خاطراتمو اینجا شیر میکنم
  • Leo Morales
    Friday 10 September 21 , 16:19
    سلام
    مرسی ازت عالی هستی
    خفنه این روشو امتحان میکنم...راستی
    من چند وقت پیش یچیزی رو تجربه کردم نمیدونم لوسیددریم بود یا شیفت فقط میدونم خیلییی خفن بوود من با رون و چند نفر دیگه داخل محوطه ای شبیه هاگوارتز بودیم خیلی باحال بود بعد وارد یه راهرو حالت شدیم دور تا دورش کلاس ها برگزار میشدن اخر اونجا یه گاری بود که رفتیم تا ازش شال گروهمون رو بخریم وود هم اونجا دیدم و من و رون شال خریدم من خیلی وسواس به خرج دادم و بعدش میخواستم برم پیش یکی از دوستام که اتاقش بسته بود ... اول فک کردم خواب بود اما من فکر میکردم و انتخاب میکردم داخلش نمیدونم چی بود ولی خیلی بهم چسبید😍
    • author avatar
      Miuna Paterson
      10 September 21، 17:56
      های های ^^
      ممنون 
      نمیدونم دقیقا شیفت کردی یا لوسید دریم. اخه وقتی شیفت میکنی، کاملا همه چیز دست خودته. برگشتنت هم اگر کسی بیدارت نکنه، دست خودته
      اما تقریبا به طور قطع میتونم بگم وقتی شیفت میکنی، کاملا متوجه میشی. جای شک نمیمونه. همینطور که ما صبح ها از خواب بیدار میشیم و اینا و میریم دستو صورتمونو بشوریم، مطمئنیم که خواب نیستیم
      .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Wᴇʟᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴅᴀʀᴋ ᴄᴀsᴛʟᴇ
I ʜᴏᴘᴇ ʏᴏᴜ ғɪɴᴅ ʏᴏᴜʀ ᴅʀᴇᴀᴍs ʜᴇʀᴇ
Gᴀɪɴ ғᴀɪᴛʜ Aɴᴅ ғᴇᴇʟ ʜᴏᴘᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴄᴇʟʟs ᴏғ ʏᴏᴜʀ ʙᴏᴅʏ
Iᴛ ᴍᴀʏ ʙᴇ ᴅᴀʀᴋ ʜᴇʀᴇ
Bᴜᴛ ᴅᴏɴ·ᴛ ғᴏʀɢᴇᴛ ᴛʜᴀᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴘᴛʜs ᴏғ ᴅᴀʀᴋɴᴇss﹐ ᴛʜᴇʀᴇ ɪs ʟɪɢʜᴛ
Aɴᴅ ɪᴛ ᴡɪʟʟ ɴᴏᴛ ᴍᴀᴋᴇ sᴇɴsᴇ ᴡɪᴛʜᴏᴜᴛ ᴅᴀʀᴋɴᴇss
قابل توجه بازدیدکنندگان قلعه تاریک
کپی از مطالب (به هر شکلی)
به هیچ عنوان بخشیده نمی شود
پیگرد آن به وجدان افراد بر میگردد