تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
a castel in the dark


علائم شیفتینگ میتونن به شما ثابت کنن که به دی آرتون نزدیک شدین و در آینده نزدیک قراره به دنیایی که میخواین برین
های اوری وان! منم میونا. پس از چندین وقت برگشتم. دلیل نبودنم اول کنکور تئوری و عملیم بود و بعد از اون انجام کار های عقب مونده ای که داشتم. و الان اومدم که با قدرت شروع کنم.
علائم شیفتینگ وقتی که دارین متود هارو امتحان میکنین براتون پیش میان. این پست رو بیشتر برای این گذاشتم که متوجه بشین اگر این اتفاقات براتون افتاد، چیز بدی نیست و در واقع علائم شیفت هستن.
تا آخر مطلب رو بخونین چون حرف زیاد هست.
علائم رایج شیفتینگ:

1. سرگیجه سراغتون میاد. یا توی سرتون همه چیز درحال چرخش به نظر میان.

2. ممکنه سردرد بگیرین و تو گودی چشماتون کمی حس سنگینی داشته باشین.

3. حس شناور بودن یا سقوط کردن داشته باشین. یا نیروی جاذبه رو حس نمیکنین یا بیش از حد حسش میکنین.

4. احساس سنگینی یا سبکی

5. تپش قلب به سراغون میاد.

6. احساس سنگینی روی قفسه سینتون دارین (باید به جای تمرکز روی تنفس به چیز های دیگه فکر کنین. و اینکه به پشت بخوابین. پنجره رو باز بزارین. هرچی که درستش میکنه)

7. دست ها و پاهاتون بی حس میشن

8. احساس خارش و گز گز کردن پوست تو نقاط مختلف بدن. ممکنه کلافتون بکنه پس سعی کنین بدنتونو تو وضعیت درستی بزارین که خواب نره و اگر خارش داشتین پوستتونو بخارونین.

9. فلاش نور میبینین و ممکنه سوسو زدن نورو حس کنین. انگار پشت پلک های بستتون منبع نور هست.

10. گاهی ممکنه بدنتون ارتعاش و لرزش داشته باشه

11. احساس خستگی زیاد میکنین حتی وقتایی که خوب استراحت کردین

12. بوی خاصی رو احساس میکنید(بوی دود و... )

13. ممکنه صداهای خاصی بشنوین یا حتی صدای اشخاص توی dr

14. اسم یا مطالب مربوط به dr تون رو اینور اونور میبینین و اتفاقی بهشون برمیخورین

15. ارتباط قوی بین خودتون و اشخاص dr حس میکنین. دلتنگی شدید دارین حتی اگر تاحالا شیفت نکرده باشین.

16. آنجل نامبرها رو میبینین

17. خواب ها و رویاهای شفاف و واضحی میبینین. یا خواب هاتون به دی آرتون مربوط هستن

این علائم رو نداشتین؟ اشکالی نداره. به این معنی نیست که قرار نیست شیفت کنین یا برای این کار ساخته نشدین. خیلی ها بدون علائم شیفت کردن. فکرتون رو درگیرش نکنین. من خودم هم گاها هیچ علائمی سراغم نمیاد. ممکنه بخوابین و از خواب پاشین و یهو ببینین که تو اتاقتون نیستین. به راحتی.
اگر همچین نشونه هایی داشتین نترسین یا هیجان زده نشین که الان دیگه جا به جا میشین. ریلکس و آروم باشین. برای اینکه موارد اذیت کنندش سراغتون نیاد، حتما حتما حتما قبلش مدیتیشن کنین. با هر روشی که میخواین. بعدا پست راجب نحوه مدیتیشن های مختلف رو میزارم و روشی ک خودم انجام میدم رو هم میگم. تو طول روز آب زیاد بخورین.

خب بچه ها سوال داشتین حتما بپرسین. این قلعه برای شماهایی ساخته شده که متعلق به دنیا های جذاب تری از اینجا هستین و بی دلیل نیست که سر راهتون قرار گرفته :)


نظرات (۱۵)

  • Sara
    Saturday 13 November 21 , 22:04
    آخ جون من بیشتر علائمش رو داشتم😍😍😍
    تا قبل از اینکه این پست رو بخونم یکم ناامید شده بودم
    واقعا ممنون به خاطر راهنمایی‌هات😊
    • author avatar
      Miuna Paterson
      19 November 21، 11:50
      اصلااا نا امید نشو. برو سمتش با جرئتتت.
  • Lady Loki
    Friday 10 September 21 , 13:41
    واقعا؟ چه قدر خوب
    منم همین طور این هفته جدید میاد احتمالا نتایج
    • author avatar
      Miuna Paterson
      10 September 21، 17:53
      مرسیع
      این هفته؟ فکنم گفته بودن هفته اخر شهریور
      کاش بفهمیم تموم شه بره
      خیلی رو هواست
  • زی زی گولو بلاسم
    Tuesday 7 September 21 , 21:30
    هیچی سلامتی
    قراره واکسن بزنم :")
    تو چه کار ها میکنی ؟؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      10 September 21، 13:04
      او چون دانشجویی میتونی بزنی نه؟
      من دارم سعی میکنم کارای جدیدو امتحان کنم و چیزای جدید یاد بگیرم
      ولی روحم در حال حاضر خستس
  • Lady Loki
    Tuesday 7 September 21 , 11:47
    مرسییییی:)))
    من تجربی ام تو چی؟
    دقیقا وقت کم میاد با اینکه زیادههه:/:)
    • author avatar
      Miuna Paterson
      10 September 21، 12:51
      من هنرم
      هعی
      خیلی خستم این روزا
  • لانا
    Monday 6 September 21 , 02:18
    لوسید دریم هم داشتم یبار ک خیلی عجیب بود...
    گروگان گرفته بودنم، بعد از گروگانگیره پرسیدم دارم خواب میبینم؟ (با اینکه میدونستم دارم خواب میبینم) گفت اره
    جستیجینیح '-'
    • author avatar
      Miuna Paterson
      7 September 21، 10:44
      یا شت معصوم.. چه ترسناک بوده
      گفته آره. حس گروگانگیری بیشتری داده
  • لانا
    Monday 6 September 21 , 02:16
    تسنسنسجنسجسنگشسگگسگزگگسگشگزگزگگزمزمز خیلی منتظرت بودم 😆 *-*♡

    من این علائم رو دارم! تاحالا دوبار حس میکنم ی نیمچه شیفت داشتم! ینی میدونستم الان بلند شم یجای دیگه ام... و میدیدم اطرافم رو
    ولی خب میپره بیرون ودف '-'...

    من اسکریپتم رو نمینویسم... این اشکالی نداره از نظرت؟ ولیتو ذهنم کامل دارمش.

    • author avatar
      Miuna Paterson
      7 September 21، 10:43
      عههه مرسیییی

      . خوشحالم کردی گفتییی


      هوم... ایوللل دمت گرممم. نزدیک شدی خیلیییی بیش از حد
      هیجان زده نشو سعی کن و این که وقتی حس کردی جاب جا شدی سعی کن چشاتو باز نکنی تا وقتی قلبا مطمئن شدی برنمیگردی


      نه اشکالی نداره اسکریپت هم داشته باشی اگر اشتباها تو متودت به چیزای دیگه فکر کنی ممکنه به دنیای اشتباهی شیفت کنی
      .
  • لانا
    Monday 6 September 21 , 02:15
    تسنسنسجنسجسنگشسگگسگزگگسگشگزگزگگزمزمز خیلی منتظرت بودم 😆 *-*♡

    من این علائم رو دارم! تاحالا دوبار حس میکنم ی نیمچه شیفت داشتم! ینی میدونستم الان بلند شم یجای دیگه ام... و میدیدم اطرافم رو
    ولی خب میپره بیرون ودف '-'...

    من اسکریپتم رو نمینویسم... این اشکالی نداره از نظرت؟ ولیتو ذهنم کامل دارمش.

  • Lady Loki
    Sunday 5 September 21 , 18:02
    :)))
    من حالم خوبه تازه کرونا رو شکست دادم:)) و کار خاصی ندارم در دوران انتظار نتایج کنکور به سر میبرم:))
    تو چه طوری؟ چه میکنی؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      7 September 21، 10:38
      اووو خوشحالم که از پسش برومدی!!! دمت گرم واقعا.

      منم هم. منتظرم ببینم چی میشه
      تو رشتت چی بوده ایا؟

      مننن دارم سعی میکنم کارای یک دوست دارم بکنم ولی انگار ساعتای روز خیلییی کمن
  • Kuro Okami
    Sunday 5 September 21 , 01:10
    چند باری متدایی که گذاشته بودی رو امتحان کردم و هر سری اکثر نشونه ها رو داشتم ولی خوابم نمیبرد.. نمیدونم چیکارش کنمD:
    ممنون بخاطر مطالبت 𝟹>
    • author avatar
      Miuna Paterson
      5 September 21، 17:33
      از این متد به اون متد نپر. گفتم بگم اگر یوقت اینکارو میکنی بدونی. فکر کنم عمقی نمیشه. بهتره یکیو اول چندین بار امتحان کنی نشد بری بعدی
      منم خوابم نمیبره
      .
      خیلی چیز عجیبیه. ادم میخواد زود بخوابه. نمیشه. بعد کلا ذهنش پرت میشه اینو اونور

      خوشحالم دوس داشتییی
  • Lady Loki
    Saturday 4 September 21 , 16:13
    من خوبم:) خوبه که تو ام خوبی
    چرا که نه؟ مگه دوست نیستیم؟!:)))
    • author avatar
      Miuna Paterson
      5 September 21، 17:31
      شکر خداا
      چرا خب.. ولی فکر میکردم کسی اون شکلی ک من منتظر بقیم، نیستش. (جدای از اینکه فقط با دو نفر تونستم دوستانه ارتباط بگیرم درست. یکی تو یکی سایت انیمه لاور* و خوشحالم ک اینطوری هستی. خوشحالم که باهات اشنا شدم^^
      پس دلم میخواد بپرسم که چ خبرا؟ چیکار میکنی این روزا؟
  • Lady Loki
    Friday 3 September 21 , 17:10
    سلام خوبی؟
    یکهو دیدم ستاره ات روشن شد خوشحال شدم😂😁
    • author avatar
      Miuna Paterson
      4 September 21، 13:09
      هاای
      سلام خوبم تو چطوری؟
      عه مرسی کهه. فکر نمیکردم کسی منتظر باشه یا خوشحال بشه
      .
  • bella OC2
    Friday 3 September 21 , 16:50
    اول خوش برگشتید و موفق باشید*-*
    دوم با برگشت شما منم شروع میکنم شیفت کردن اگه نترسمTT
    و یه سوال بین دنیای سی آر و دی آر چیزی وجود نداره؟منظورم اینکه یجا خوندم که تصور کنید توی یه اتاق بیدار می‌شید و به سمت در برید و وارد دی آرتون شید البته فکر کنم متود بوده
    • author avatar
      Miuna Paterson
      4 September 21، 13:11
      مرسیععع. تو ام هم
      نترس. براچی باید بترسی اصلا؟
      متود بوده. تو میتونی تصور کنی هست. میتونی تصور کنی یه همچین چیزی سر راهت باشه. کلا ساده بگیر. هرجور راحت تره برات
  • Leo Morales
    Friday 3 September 21 , 14:32
    عالی هستی لطفا فعالیت زیاد داشته باش
    و اینکه شیفت کردی خودت یا نه
    مدیتیشن رو توضیح بده حتما
    و آنجل نامبر چی هست؟
    من اکثر علائم رو دارم و بزودی شیفت میکنم برام آرزوی موفقیت کنید❤️❤️
    • author avatar
      Miuna Paterson
      3 September 21، 15:41
      مرسیع.اوکیه سعیمو میکنم فعالیتم زیاد بشه

      من ترجیح میدم به این سوال جواب ندم کلا چون خیلیا بر اساس اون تصمیم میگیرن و اینا.
      مدیتیشن رو هم چشم
      آنجل نامبر ها اعدادی هستن که ارقامشون خاصه. فرشته ها با این ارقام بهمون پیام میفرستن. عددایی مثل 22.3443.1212 و 555 و....
      همشونم یه پیام و یه معنی ای دارن. تو گوگل میتونی سرچ کنی فلان عدد  angel number minning
      حتما ارزوی موفقیت می کنم برات. شیفت کردی حتما خاطراتتو بگو پست میزارم براش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Wᴇʟᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴅᴀʀᴋ ᴄᴀsᴛʟᴇ
I ʜᴏᴘᴇ ʏᴏᴜ ғɪɴᴅ ʏᴏᴜʀ ᴅʀᴇᴀᴍs ʜᴇʀᴇ
Gᴀɪɴ ғᴀɪᴛʜ Aɴᴅ ғᴇᴇʟ ʜᴏᴘᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴄᴇʟʟs ᴏғ ʏᴏᴜʀ ʙᴏᴅʏ
Iᴛ ᴍᴀʏ ʙᴇ ᴅᴀʀᴋ ʜᴇʀᴇ
Bᴜᴛ ᴅᴏɴ·ᴛ ғᴏʀɢᴇᴛ ᴛʜᴀᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴘᴛʜs ᴏғ ᴅᴀʀᴋɴᴇss﹐ ᴛʜᴇʀᴇ ɪs ʟɪɢʜᴛ
Aɴᴅ ɪᴛ ᴡɪʟʟ ɴᴏᴛ ᴍᴀᴋᴇ sᴇɴsᴇ ᴡɪᴛʜᴏᴜᴛ ᴅᴀʀᴋɴᴇss
قابل توجه بازدیدکنندگان قلعه تاریک
کپی از مطالب (به هر شکلی)
به هیچ عنوان بخشیده نمی شود
پیگرد آن به وجدان افراد بر میگردد