تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
a castel in the dark


۳ مطلب در می ۲۰۲۱ ثبت شده است

دژاوو توی زبان فرانسوی به معنای «قبلا دیده شده». یه احساس غریب و اشناست که یه وقتایی بهمون دست میده وقتی که وارد یه مکان میشیم و فکر می کنیم که قبلا اینجا بودیم. اما میدونیم که قبلا اونجا نبودیم. بچه ها بیشتر دچار این حس میشن.

گاهی وقتا فقط در مورد یک مکان نیست بعضی وقتا یک موقعیت هم دژاوو به وجود میاره مثل اینکه دوستتون داره یچیزی میگه و فکر میکنین این حرفارو قبلا شنیدین. هممون احتمالا تا الان دژاوو رو تجربه کردیم ولی دلیلش هنوز مشخص نیست. اما یکسری تئوری راجبش وجود داره که به طور خلاصه براتون توضیحشون میدم. ادامه مطلب همشونو میتونین بخونین

پردازش دوگانه
مغز ما دائم تلاش میکنه اتفاقات جدید رو کد گذاری کنه تا به حافظه بلند مدت منتقل بشن که گاهی موفق میشه و گاهی هم نه. به طور کلی مغز هر اطلاعاتی که دریافت میکنه رو تو حافظه کوتاه مدت ذخیره میکنه که بعد از یه مدت از بین میره. اما اگر اون اطلاعات دفعات بیشتری تکرار بشن به حافظه بلند مدت منتقل میشن. این فرآیند همیشه تو مغز ما اتفاق میفته و گاها این توهم به وجود میاد که یک موقعیت جدید رو قبلا تجربه کردیم. هرچند که تئوری پردازش دوگانه توجیهی برای خطاهای زمانی که اتفاق میفتن نداره


میدونستین ما در طول روز بارها داریم شیفت انجام میدیم؟ طوری که خودمون متوجه نمیشیم و کاملا جزو روتین روزانمونه؟

های اِوری وان!! اومدم تا به طور ساده شیفت رو بهتون توضیح بدم. در واقع این نوع شیفتی که توی دنیای مرکزیمون انجامش میدیم و حتی متوجهش هم نمیشیم.

یک کدوم از این رنگ ها رو انتخاب کن و اطلاعات مربوط به اون رو تو ادامه مطلب بخون


شاید شما هم راجع به وقوع ابر ماه خونین و ابر ماه صورتی سال 1400 شنیده باشین. این روز ها بهترین موقعیت ها برای شیفتینگ هستن چون انرژی بشدت بالایی ساطع میشه و شما میتونین ازش استفاده کنین.

پدیده های طبیعی انرژی ساطع می کنن. ما انسان ها هم همینطور. فرکانسمون روی خودمون و اطرافیان و کل دنیا تاثیر داره. وقتی به این چیزها دقت می کنیم بیشتر به رفتار هامون دقت می کنیم و بیشتر حواسمون به خودمونه. خب قراره توی ادامه مطلب راجع به این تاریخ ها صحبت کنیم. 

ماه صورتی: 6 اردیبهشت

ابر ماه خونی: 5 خرداد

ماه آبی: 31 مرداد


Wᴇʟᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴅᴀʀᴋ ᴄᴀsᴛʟᴇ
I ʜᴏᴘᴇ ʏᴏᴜ ғɪɴᴅ ʏᴏᴜʀ ᴅʀᴇᴀᴍs ʜᴇʀᴇ
Gᴀɪɴ ғᴀɪᴛʜ Aɴᴅ ғᴇᴇʟ ʜᴏᴘᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴄᴇʟʟs ᴏғ ʏᴏᴜʀ ʙᴏᴅʏ
Iᴛ ᴍᴀʏ ʙᴇ ᴅᴀʀᴋ ʜᴇʀᴇ
Bᴜᴛ ᴅᴏɴ·ᴛ ғᴏʀɢᴇᴛ ᴛʜᴀᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴘᴛʜs ᴏғ ᴅᴀʀᴋɴᴇss﹐ ᴛʜᴇʀᴇ ɪs ʟɪɢʜᴛ
Aɴᴅ ɪᴛ ᴡɪʟʟ ɴᴏᴛ ᴍᴀᴋᴇ sᴇɴsᴇ ᴡɪᴛʜᴏᴜᴛ ᴅᴀʀᴋɴᴇss
قابل توجه بازدیدکنندگان قلعه تاریک
کپی از مطالب (به هر شکلی)
به هیچ عنوان بخشیده نمی شود
پیگرد آن به وجدان افراد بر میگردد