تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
a castel in the dark


شاید شما هم راجع به وقوع ابر ماه خونین و ابر ماه صورتی سال 1400 شنیده باشین. این روز ها بهترین موقعیت ها برای شیفتینگ هستن چون انرژی بشدت بالایی ساطع میشه و شما میتونین ازش استفاده کنین.

پدیده های طبیعی انرژی ساطع می کنن. ما انسان ها هم همینطور. فرکانسمون روی خودمون و اطرافیان و کل دنیا تاثیر داره. وقتی به این چیزها دقت می کنیم بیشتر به رفتار هامون دقت می کنیم و بیشتر حواسمون به خودمونه. خب قراره توی ادامه مطلب راجع به این تاریخ ها صحبت کنیم. 

ماه صورتی: 6 اردیبهشت

ابر ماه خونی: 5 خرداد

ماه آبی: 31 مرداد

ماه صورتی چگونه پدیده ای می باشد؟

اون شب واقعا ماه پر نور به نظر می رسید. خیلی از شیفتر ها حتی با اینکه شب قبلش هم امتحان کرده بودن بازم استراحت نکردن تا از انرژی ماه استفاده کنن. ماه برای ایران صورتی نبود. بعضی کشور ها اون رو صورتی و بعضی ها هم طلایی میبینن. برای همین من رفتم یکم مطالعه کردم و متوجه شدم اسمی که براش انتخاب کردن به خاطر هم زمانی این واقعه با باز شدن شکوفه‌های گل ‌های وحشی صورتی هستش. این اسم رو سرخ پوست های بومی آمریکا برای این پدیده انتخاب کردن و به نظر من خیلی قشنگه. بعضی ها هم اعتقاد دارن این اتفاق نشون دهنده پایان دنیاست. (به نظر من تازه شروع یه فصل تازه و جذابه) اون شب ماه توی موقعیتی از زمین و خورشید قرار داشت که واقعا می درخشید. طبق گزارش هایی که از سال های گذشته که ماه صورتی رخ داده هست، بعضی کشور ها این شب رو تقریبا مثل روشنی روز سپری کردن. به خاطر این که ماه واقعا پر نور بوده.

ابر ماه خونی به چه پدیده نجومی اطلاق می شود؟

توی این یکی اتفاق، یه خورشید گرفتگی بزرگ رخ میده. خورشید گرفتگی ای که زاویه زمین طوری تنظیم میشه که ذرات و پرتو های نور که از خورشید میان و از اتمسفر زمین رد میشن و به ماه می رسن، به طور کلی باعث میشن که یک ماه بزرگ نارنجی و خونین رنگ توی آسمون بعضی کشور ها مشاهده بشه. سال 97 هم اتفاق افتاد که یک ساعت و 2 دقیقه طول کشید.

آیا ماه آبی واقعیت دارد؟

ماه آبی نجومی یه پدیدست که طی اون به خاطر اختلاف تقویم های شمسی و قمری توی یکی از فصل های سال تقریبا هر سه سال یکبار اتفاق می افته. ماه کامل رو میشه تو این فصل فقط سه بار دید که به سومین بار اون، ماه آبی میگن. در حالت عادی توی هر فصل چهار بار قرص کامل ماه رو میشه توی آسمون دید. ماه آبی رنگ دیده نمیشه فقط به عنوان یک اسمه. جدای از این ماه آبی جوی هم داریم که اون یک پدیده نادره و مربوط به اتفاقات روی زمینه. وقتی یکسری ریزگرد در حد میکرون تو جو هوا قرار میگیرن، طول موج های آبی و بنفش رو از خودشون عبور میدن و بقیه رو جذب می کنن. این طوری ماه واقعا به رنگ آبی دیده میشه. از جمله دفعاتی که این اتفاق افتاد سال 1950 به خاطر آتش سوزی جنگل های آلبرتا کانادا بود. بار آخر هم سال 1983 بر اثر فوران آتشفشان ال کیکون در مکزیک این پدیده بروز پیدا کرد.

از جمله کار هایی که توی این روز ها میتونین برای خودتون انجام بدین تا شیفت موفقی داشته باشین

  • گوش دادن سابلیمینال
  • گفتن جملات مثبت توی طول روز
  • مدیتیشن
  • پاکسازی چاکرا ها
  • فرستادن انرژی مثبت به بقیه
  • آرامش گرفتن از ماه با نگاه بهش
  • با حس خوب شیفت رو امتحان کردن

خب. همین دیگه. موفق باشین^^ تو این روزا تا میتونین از ماه انرژی دریافت کنین و برای شیفت هم که نه برای فرکانس خودتون ازش بهره ببرین.

Miuna Paterson 03 May 21 ، 23:12 ۴ ۱۲ ۷۵۹ شیفتینگ

نظرات (۴)

  • و منی که فک میکردم ماه صورتی ۲۵ اردیبهشته :"/💔
    امیدوارم ابر ماه خونی و ماه ابی تو ایران دیده بشن "-"
    • author avatar
      Miuna Paterson
      6 May 21، 12:43
      . اشکال نداره اشکال نداره هنوز دوتا دیگه مونده

      ارع
      ولی ماه آبی ک حتما دیده میشه فقط آبی نیست

      ماه خونی هم..
      نمیدونم چرا ازش میترسم
  • Elliyo Anderson
    Monday 3 May 21 , 23:38
    عالی بود😁👍🏼👍🏼خیلی خوبه که تو وبلاگت در مورد سیفت میزاری و انقدر کامله!
    • author avatar
      Miuna Paterson
      6 May 21، 12:47
      . مرسی که دنبال میکنی وبلاگو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Wᴇʟᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴅᴀʀᴋ ᴄᴀsᴛʟᴇ
I ʜᴏᴘᴇ ʏᴏᴜ ғɪɴᴅ ʏᴏᴜʀ ᴅʀᴇᴀᴍs ʜᴇʀᴇ
Gᴀɪɴ ғᴀɪᴛʜ Aɴᴅ ғᴇᴇʟ ʜᴏᴘᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴄᴇʟʟs ᴏғ ʏᴏᴜʀ ʙᴏᴅʏ
Iᴛ ᴍᴀʏ ʙᴇ ᴅᴀʀᴋ ʜᴇʀᴇ
Bᴜᴛ ᴅᴏɴ·ᴛ ғᴏʀɢᴇᴛ ᴛʜᴀᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴘᴛʜs ᴏғ ᴅᴀʀᴋɴᴇss﹐ ᴛʜᴇʀᴇ ɪs ʟɪɢʜᴛ
Aɴᴅ ɪᴛ ᴡɪʟʟ ɴᴏᴛ ᴍᴀᴋᴇ sᴇɴsᴇ ᴡɪᴛʜᴏᴜᴛ ᴅᴀʀᴋɴᴇss
قابل توجه بازدیدکنندگان قلعه تاریک
کپی از مطالب (به هر شکلی)
به هیچ عنوان بخشیده نمی شود
پیگرد آن به وجدان افراد بر میگردد