تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
a castel in the dark


اسکریپت نویسی یکی از قدم های مهم آمادگی برای شیفیتنگ هستش. با این کار شما جزئیات دقیق راجع به خودتون، وسایل همراهتون، خانوادتون، جایی که میخواید برید و غیره رو مینویسین. این کار آموزش خاصی نیاز نداره اما اگر میخواین، ادامه توضیحات رو بخونین.

hello everyone! welcome to another post on Dark Castle

اگر پست "همه چیز درباره ریالیتی شیفتینگ" رو نخوندین اول برین اون رو بخونین. اسکریپت همون طور که گفتم یه متنه که شما توش مشخص میکنین که کی هستین و قابلیت ها و استعداد هاتون چیه. چه دنیایی میخواین برین و اون دنیا چه ویژگی هایی داره. من ترجیحم این بود که روی کاغذ بنویسم اما شما میتونین تو نت گوشیتون یا یه فایل word تو لبتاپ یا کامپیوترتون بنویسین. البته همین الان بگم که بعضی ها فقط توی ذهنشون تصمیم میگیرن. اما اگر مثل من میخواین دقیق عمل کنین و چیزی جا نمونه، یه برگه و قلم بردارین و بریم ادامه مطلب

خب اول از همه باید بنویسین ریالیتی که میخواین بهش شیفت کنین کجاست. انیمه، فیلم، سریال یا هرچی که تو ذهنتونه حتی اگر میخواین به دنیایی شبیه به دنیای خودمون شیفت کنین فقط چیزایی که میخواین رو داشته باشین، بنویسینش. برای این مورد اگر بخوام توضیح بدم این کاملش میکنه که، شما به یه ریالتی خواهید رفت که شبیه همین دنیاست اما مثلا توی فرانسه به دنیا اومدین و ثروت زیادی دارین و کارای مورد علاقتونو انجام میدین. خلاصه هر جای که میخواین برین رو کاملا تصور کنین و یادداشت کنین.

خب بعد از این که تعیین کردین چه ریالیتی هست، برین سراغ نوشتن راجع به خودتون


اسم - فامیل - سنی که موقع شیفت کردن دارین - جزئیات چهره - خانواده ای که دارین - خصوصیات شخصیتی - دارایی ها - لباس هایی که موقع شیفت تنتونه - وسایلی که به همراه دارین - توانایی ها و استعداد ها (چیزایی که اینجا بلد نیستین رو میتونین یادداشت کنین. مثلا اینکه میتونین پیانو بزنین. تیر اندازیتون عالیه و با هر اسلحه ای بلدین یا هرچی. اما وقتی برگردین یاد نخواهین داشت. مگه این که اونجا دانشش رو به دست بیارین و با تمرین یاد بگیرین که خودتونو تعلیم داده باشین} - ویژگی های جسمانی {مثلا بنویسین سیکس پک دارین یا قدتون چقدره. توجه داشته باشین اگر اونجا باشگاه هم برین وقتی برگردین هیچی تغییر نکرده ها! شما اون جسمتون رو ورزیده کردین نه این یکیو. برای همینه که اون دنیا اگر بمیرین اینجا اتفاقی براتون نمیفته)

خب این ها ویژگی های اصلی بود. اما خودتون میتونین کلی چیزها اضافه کنین. مثلا اینکه نامیرا هستین. یعنی هرکس هرکاری هم بکنه نمیمیره. مورد داشتیم یکی رفته هاگوارتز و بعد بیست دقیقه بلاتریکس فاتحشو خونده XD اما من خودم ترجیح نمیدم نامیرا باشم. دلایل خودمو دارم واسش. کلا بنظرم محدودیته که باعث هیجان میشه

اگر میخواین به هاگوارتز شیفت کنین میتونین بنویسین سال چندمی هستین و گروهتون چیه. کساییم که سال اول میرن میتونن بزارن که کلاه خودش انتخاب کنه.

میتونین انتخاب کنین که چه کسایی باشن چه کسایی نه. به هر دلیلی. بعضی ها مینویسن که ولدمورت وجود نداره. خب این باعث میشه خیلی چیز ها اتفاق نیفتن و عوض میشه همه چیز. کلا به عواقب انتخاب هاتون دقت کنین نرین اونجا ببینین عه این شکلی نمیخواستم باشه

میتونین بنویسین رابطتون با بقیه چطوره. مثلا با تودوروکی از انیمه my hero academia دوست هستین. که خب این یعنی کلون شما قبلا این روابطو به وجود آورده. البته اطلاعات دقیقی از این قضیه ندارم که چطوریاست. هرکی یچیزی میگه. بعضی ها میگن ننویسین چنین چیزی رو تو اسکرپیتتون که اون وقت به زور با شما خواهند بود. اما اگر نظر شخصی من رو بخواین، من میگم این دوستی ها رو خودمون بسازیم خیلی قشنگتره :)

حیوونی که دارین رو میتونین بنویسین. البته ممکنه هم یه حیوون پیدا کنین. اگر میخواین یکی سر راهتون قرار بگیره بنویسین تا شاید شد و سرپرستیشو به عهده گرفتین. ولی دیگه حواستون بهش باشه دیگه کاملا مسئولیتش به دوشتونه

خب دیگه نمیدونم یادم نمیاد چی باید بنویسین. اما بر اساس دنیای خودتون ببینین دیگه چی لازمه. اگر دارین میرین به جایی که دنیای سریال stranger things بود، جزئیات مربوطه رو بنویسین که کلاس جندمی هستین و خانوادتون کین. توانایی خاصی دارین یا نه و...

به نظر من یچیزی که خیلی مهمه اینه که بنویسین یچیزی وجود داره که زمان دنیای سی آر رو بهتون نشون بده که بتونین بفهمین کی باید برگردین. مثل یه ساعت جیبی. اگر هم نمیخواین همچین چیزیو، هر وقت که اراده کنین یا اگر کسی جسم شما در سی آر رو بیدار کنه، برمیگردین.

و اما قوانین Dr

به نظر من اینا مهم ترین ها هستن اما شما هرچی خواستین اضافه کنین

زمان دی آر (مثلا هر دقیقه سی آر برابر با چه زمان از دی آر هستش) - با چه علامتی قراره از شیفت بیرون بیاید (مثلا میتونین بنویسین وقتی بشکن زدم برمیگردم به سی آر. یا میتونین یه جمله انتخاب کنین. مثل "وقت تمومه. برمیگردم" ) - زبان دنیای دی آر رو انتخاب کنین که مردم اونجا به چه زبانی حرف میزنن - در نبود شما زمان دی آر چطور میگذره

مورد آخر توضیحش اینطوریه که شما اگر ننویسین چیزی، میرین و برمیگردین و زمان خیلی گذشته. مثلا اگر هر یک ساعت رو نوشتین اونجا 3 روز میگذره، اگر بعد چهار روز دوباره شیفت کنین، دنیای دی آر 288 روز گذشته. و اگر چنین چیزی رو نمیخواین قید کنین که زمان در عدم حضور شما می ایسته. در واقع باید باشین که اون دنیا هم زمانش رو به جلو بره. مفهوم زمان کلا نسبیه.

خب همین ها راجع به اسکریپت بنظرم لازم بود گفته بشه. اما حتما با فاصله بنویسین که اگر بعدا چیزی یادتون اومد بتونین اضافه کنین. اما این نکته خیلی مهمه! بعد از یکبار شیفت کردن دیگه نمیتونین چیز خاص و بزرگی تو اسکریپتتون تغییر بدین وگرنه کلا به یه دنیای دیگه شیفت میکنین. مثلا اگر نوشتین دختر هستین، دیگه بعد از یکبار رفتن نمیتونین تغییر بدین که پسرین. وگرنه میرین به یه ریالیتی دیگه که اونجا جنسیتتون پسره.

موفق باشین. سوالی داشتین بپرسین. فکنم همه چیز ها رو گفتم دیگه. خب بای بااای


نظرات (۶۲)

  • طهورا
    Tuesday 16 November 21 , 10:22
    سلام من همش به جاهایی که تو اسکریپ نوشتم نمیرم چیکار کنم





    • author avatar
      Miuna Paterson
      19 November 21، 11:44
      های.
      ببین تمرکز نداری رو دی آرت. سعی کن قبل تلاش برای شیفتینگ مثلا اگر میخوای بری هاگوارتز، فیلمای هری پاتر رو ببینی. آهنگای اونارو گوش بدی. ویژال ببینی. به کارکترا فکر کنی. و جای درست تمرکز کنی.
  • رضا تیموری
    Monday 15 November 21 , 21:08
    سلام من تازه راجب شیفتینگ شنیدم و الان دارم اطلاعات جمع میکنم تا انجام بدم میخواستم بدونم که باید صفر تا صد داستانی که میخواد واسمون اتفاق بیوفته باید در اسکریپت بگیم یا خودش اتفاق میوفته؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      19 November 21، 11:45
      سلام
      اتفاق میفته. ولی اگر میخوای به چالش بکشی خودتو، خیلی دقیق ننویس که یکم سوپرایز هم بشی
      . چون من دوست ندارم همه چی رو بدونم یکم کم هیجان میشه
  • مجید
    Saturday 13 November 21 , 23:31
    یه سوالی داشتم یعنی دو تا اول اینکه من با متود آسانسور می روم وقتی خودم وارد بدن اونجا می کنم حالت های شدید در بدنم بوجود می آید مثل باز و بسته شدن غیر ارادی دهان تکان تکان خوردن سر و بدن سر داد بماند احساس خفگی هم یه مقدار می کنم، انگار داره روح از بدنم جدا می شود البته ترس ندارم ولی شیفت صورت نمی گیرد البته من نمی خوابم در آن حالت پرسش ام این بعد همه کارها باید خوابید در همان حالت که شیفت بشی و آنجا بیدار بشی!؟؟دوم اینکه چقدر می تونی زمان تنظیم کنی مثلاً میشه یک ثانیه اینجا با چقدر آنجا برابر کرد یک سال ده سال صد سال هزار ساله میلیون سال میلیارد سال یا تریلیون سال یا یک عدد علمی !؟؟؟؟سپاس
    • author avatar
      Miuna Paterson
      19 November 21، 11:49
      به شیفت نزدیک هستی به هرحال. میتونی تلاش کنی ازاین حالتش بگذره تا واردش بشی. و اینکه اره میتونی بعدش بخوابی. یا نخوابی. هر کار که میکنی جزو متودت در نظر بگیر تا بلاخره بشه. و اینکه سعی کن که بدنتو هر طور راحت تره بزاری. اگه خسته شدی پاشو اب بخور. این رو هم جزو متودت در نظر بگیر اصلا. 
      یک ثانیه یا یک دقیقه اینجا، برابر با هر زمانی که دوست داری تو دی آرت. محدودیتی نیست
  • Artmis
    Friday 12 November 21 , 14:54
    من نتونستم شیفت کنم.
    تااونجایی میرم که کلا بی حس میشم ولی هیچ اتفاقی نمیوفته.اعتقادم دارمااا
    ولی نمیشه چرا؟!
    • author avatar
      Miuna Paterson
      12 November 21، 18:06
      چند بار باید بگم عادیه؟:)
      عادیه.
      بلاخره زمان درستش میرسه. همیشه به این معنی نیست که یچیزی رو اشتباه انجام میدی. شاید کائنات هنوز همه چیز رو مقدر نمیدونه. صبوری کن. میشهههه

  • sana
    Tuesday 9 November 21 , 15:16
    های لاو *^*
    خیلی سوال میکنم میدنم ولی این خیلی مهمه
    خب من یه دفتر چهل برگو با نوشتن اسکریپ پر کردم 😂 فک کنم یه پنجاه تایی اسکریپ نوشتم تا پر شد 😂 ولی خب زیاد خوب نشد
    باید دوباره بنویسم 😂
    میخوام کارمو راحت اومدم ازت بپرسم که یه وقت گند نزنم
    میتونم بنویسم که مثلا کلون فلان شخص با ظاهر دلخواهم اونجاست؟
    امیدوارم فهمیده باشی 😂😐
    • author avatar
      Miuna Paterson
      10 November 21، 16:35
      های هاای
      اره
      میتونی بنویسی. 
      امیدوارم اسکریپتی ک روش تمرکز میکنی مال یه دنیا باشه. وگرنه بیست تا اسکریپت، تهش معلوم نیست بری کدوم دنیا اصلا
      .
  • ارن یگر
    Friday 5 November 21 , 20:47
    سلام. پستتون عالی. میگم چطور به دنیای انیمه شیفت کنم؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      7 November 21، 10:48
      های های
       فرقی نمیکنه روش شیفتینگ. فقط اسکریپتت بر اساس همون دنیا بنویس

  • نگار
    Friday 29 October 21 , 08:44
    خب بعد ی چیز دیگه م هس🥲💕
    اگه ب دنیای اشتباهی شیفت کنم چی ؟ میتونم تو اسکریپتم بنویسم حتما حتما ب هاگوارتز شیفت می کنم یا ن؟
    اگه اونجا ی خاکی تو سرمون بکنیم اینجا هم تاثیر داره ؟ 😐🤌🏽
    • author avatar
      Miuna Paterson
      30 October 21، 11:13
      هیچی دیگه سیف وردتو بگو و برگرد.
      اره بنویس. فکر میکنم تاثیر داشته باشه که اره حتما همون مقصد اصلیت بری
      چیزای ذهنی فقط. چیزی یاد بگیری. ذهنی بلدیش نه جسمی
      اونور افسرده بشی اینورم میشی. یا برعکس افسرده ای بری اون ور و حالت خوب بشه، برگردی خوبی. مگه اینکه باز عوامل اینجا خرابت کنن
      توضیح دادنامو
      .
  • میا
    Tuesday 26 October 21 , 11:10
    میشه خیلی شبیه دنیای خودمون باشه مثلا چیزایی که تو گذشته دیدیم و آدما همونا باشن و فقط خودمون یکم تغییر کنیم ولی اکثر چیزا مث گذشته باشه؟
    و اینکه یه سوال مهم، توی اون حالت ممکنه بلند صحبت کنیم خانواده صدامونو بشنون و خجالت زده شیم بعدش؟ :///
    • author avatar
      Miuna Paterson
      29 October 21، 08:25
      اگر بخوای این شکلی باشه، اره میشه
      فکر نکنم همچین چیزی بشه. تا حالا همچین گزارشی از کسی ندیدم که بگه این اتفاق واسش افتاده. بنظر من هم که نه
  • نگار
    Monday 25 October 21 , 14:15
    سلام دوبارههه💕🧚🏾‍♀️
    اممم راستش درمورد مشخصات ظاهری سوال داستم. من بلد نیستم ک بنویسم صورتم چ شکلیه و ... اینا. چی کار کنم؟ اینکه بنویسم خوسگلم و لاغرم و پاها و بازوهام لاغرن و... اینا کفایت میکنن؟۱🥺🫐
    • author avatar
      Miuna Paterson
      29 October 21، 08:24
      سلاممم
      اره خوبه.
      چشمات این شکلین. رنگشون فلانه. کک و مک داری یا نداری. حتی میتونی یک عکس رو به عنوان اسکریپت ظاهرت در نظر بگیری
  • Iliya
    Saturday 23 October 21 , 12:50
    سلام من یک سوال داشتم مثلا میتونم برم ی جهان ساکت و هر یکسال اونجا ی دقیقه اینجا باشه و یکسال درس بخونم و فول فول بشم وقتی که برگشتم؟
  • ناشناخته
    Friday 22 October 21 , 23:33
    سلام میخواستم بدونم میشه بدون اسکریپت شیفت کرد؟؟
    و اینکه من یک بار امتحان کردم تا صد شمردم گاهی پیشونیم درد میگرفت ولی بعد از صد هیچی نشد تا چند باید بشمروم؟؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      24 October 21، 08:56
      های های
      میشه شیفت کرد ولی خب بهتره رو یچیزی ک نوشته شده تمرکز داشته باشی تا چیزی اشتباه نشه
      بعد از صد یا میشه. یا دوباره بشمر. یا بخواب. یا شروع کن به تصور کردن دی آر و بعدش هرموقع خسته شدی بخواب

  • جسی
    Friday 22 October 21 , 15:39
    وایییییییی من بعد از یک هفته موفق شدم برم هاگوارتز:))) عرررررررررر باورم نمیشهههههههههههههههههه اونجااا هم هری هم دریکو عاشقممم شدنننننننننننننننننن عررررررررررررررر نمتونم باور کنمممممممممممممممممممم از خوشحالی دارم میمیرمممم
    • author avatar
      Miuna Paterson
      24 October 21، 08:54
      .
      خدایااااا
      خیلی خوشحالم واستتتتتت
      خیلی خوبهههه
      بیا خاطراتتو بگو که پستشون کنم بدو بدو
  • ttt
    Thursday 21 October 21 , 16:37
    اگه واقعی هست چرا شما هیچی درموردش نمیگی که چه کسایی رفتن یا خود شما چجوری؟ اصلا امکان نداره خب درسته منم خیلی دوست دارم اینکارو انجام بدم ولی همه چیز که نمیشه واقعی باشه اگه کسی اینکارو کرده واقعا و انجام شده چرا هیچی نمیگه اگه خود شما رفتی یه توضیحی بده من واقعا علاقه دارم که وارد دنیای هری پاتر بشم ولی این فقط یه فیلم بود و تمام شد حالا کاری که شدنی نیست رو چجوری انجام بدیم 😔😭😢
    • author avatar
      Miuna Paterson
      22 October 21، 09:54
      وقتی اعتقاد نداری عزیز دلم، خودت رو بکشی هم نمیشه. بیخودی ذهنت رو مشغولش نکن و تنها به زندگی در همین دنیات تمرکز کن
  • Nia
    Tuesday 19 October 21 , 15:23
    و ی سوال دیگ مث خواب ینی نمیتونی عین دنیای واقعی قشنگ حسی ک زنده ای و حس داری و اینا یا اینجوری نیس؟
    و خودت انجا دادی ؟ اگ انجام دادی چندبار انجام دادی و جواب داده؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      22 October 21، 09:51
      کاملا مثل بیداریه. اونجا هم میتونی بخوابی و رویا ببینی
      من به این سوال جواب نمیدم دلیلشم بارها گفتم
      .
  • Nia
    Tuesday 19 October 21 , 15:11
    خیلی خوب بود ممنون
    فقط سوالم اینک زمان و اینارو ک مثلن وقتی نیستم زمان متوقف شه رو تو اسکیریپ بنویسیم؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      22 October 21، 09:50
      .
      اره بنویس. ولی دقیقا این اتفاق نمیفته. حالا یه پست باید راجب این بنویسم
  • Sh
    Wednesday 13 October 21 , 19:47
    سلام، ببخشید من یه سوال داشتم آیا بعد از چند مدت شیفت کردن ممکنه آدم افسرده بشه ؟؟
    میشه مطلب درمورد معایب شیفت کردن بنویسید ممنون
    • author avatar
      Miuna Paterson
      14 October 21، 08:32
      سلام سلام
      اگر کسی جنبشو نداشته باشه آره. ک بهتره شیفت نکنه.
      من هرچی راجب شیفت خوندم تو این مدت معایبی براش نبوده. جز همین بعد روانیش که اگر کسی نمیتونه تفکیک کنه و بعد همش بخواد زندگیشو وقف شیفت کنه، نباید بره سراغش
      برای من شیفتینگ یه انگیزست که زندگی تو Cr رو هم تبدیل به چیزی کنم که میخوام
      .
  • yegi
    Wednesday 6 October 21 , 11:38
    یه سوال موقع شیفت کردن باید متن اسکریپت رو بخونیم؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      10 October 21، 17:15
      قبل شیفت کردن بهتره بخونی تا چیزی از قلم نیفته و ذهنتم بهتر تمرکز کنه
  • ریحان
    Saturday 2 October 21 , 09:05
    سلاممممم مطالبت خیلی مفید و کامل بود فقطمن چنتا سوال داشتم

    اول اینکه مثلا اگه بخوایم چندبار به همون جایی که برای اولین بار رفتیم بریم بازم نیازه که اسکریپتو دوباره بنویسیم؟یا اینکه همونی که دفعه اول نوشتیم دیگه کافیه؟)منظورم اینه که باید هربار اسکریپت جدید بنویسیم؟)

    و سوال بعدی اینکه واسه شیفت شدن باید هم خصوصیاتی که داریم و واقعی هستو بنویسیم هم اون چیزی که میخوایم توی اون دنیای دیگه باشیم؟یا فقط هرچیزی که برای اون دنیا میخواهیم رو باید بنویسیم؟

    و سوال بعدی اینکه گفتی مثلا به تصور خودمون اونجایی که میخوایم شیفت بشیم تیراندازی بلدیم ولی تو دنیای واقعی نه مگه اینکه تعلیم ببنیم،حالا چجوری باید تعلیم ببنیم؟

    و سوال اخر اینکه میتونیم توی اسکریپتمون بنویسیم قضایایی که اتفاق میوفته مثلا شاد باشه، خنده دار باشه،غمگین باشه یا هرچی؟ و اینکه اگه بخوایم این حسایی که گفتمو تغییر بدیم جزو تغییرات کلی محسوب میشه که کلا در ارمون عوض میشه؟

    خیلی حرف زدم خودم میدونم😁
    • author avatar
      Miuna Paterson
      5 October 21، 19:24
      سلااام بپرسسس
      نه دیگه همون اسکریپت قبلیتو بخون چیزی نمونه
      نه یبار کافیه بنویسیش
      نه چیزایی که میخوای اونجا باشن و از یادت میرن و ممکنه از قلم بیفتن و لازمن رو بنویس تا بخونی یادت بمونی
      کلاس باید بری. یا اینکه خب تو دی آر ذهنتو اماده کردی و ذهنی بلدی. اینور باید تمرین کنی ک بدنتم اماده شه
      همون بار اول این چیزارو بنویس تا تغییر نکنه. چون من راجب اتفاقات ننوشتم راجبشونم نخوندم خیلی نمیدونم تغییرات کلیه یا جزئی. پس همون بهتر ک تو همون اسکریپت اولیت بنویسی

      نه بابا راحت باش
  • مانا پروین ثابت
    Tuesday 28 September 21 , 01:41
    ببخشید من یه سوال دارم من ببار شیفت کردم بامتود اسکریپت ننوشته بودم متودم ریون متولد بعد وست شمارش یک قسمت از بدنم درد گرفت خیلیم زیاد بعد دیدم درد گرفت چشمانم وا کردم دردم از بین رفت سنی چی
    • author avatar
      Miuna Paterson
      5 October 21، 19:19
      اینجوری که میشه دستتو حرکت بده تو حالت راحت تر یا اگر بهتره بچرخی اینا، راحت باش
      اینکه تو پستای قبل تر هم گفتم اصلا تکون نخورین مثل اینکه درست نیست
  • امیر
    Saturday 25 September 21 , 13:59
    سلام آیا می توانیم به جای اینکه به یک کتاب یا یک فیلم شیفت کنیم به یه جای خاص شیفت کنیم مثلا یه کشور دیگ؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      26 September 21، 08:03
      سلام
      آره میتونی محدودیتی نیست. حتی تصورات خودت رو میتونی بسازی و بهش شیفت کنی. که البته این سخته
  • نگار
    Wednesday 22 September 21 , 19:59
    خببب من چن تا سوال دارم و یکیشو تو کامنت قبلیم نوشتم.
    یک اینکه مثلا من بخوام برم هاگوارتز، هری و رون و.... شکل تما واتسون و روپرت گرینت و تام فلتون و.... مثل فیلمن؟ یا نه؟
    و اینکه تو اون دنیا چیزی کارتونی نیس؟ بنی آدماش عین ماعن دقیقن؟ هیچیشون کارتونی نیس؟
    و اینکه خب مثلا بین دو دنیا جا به جا میشیم چشامونو باز می کنیم فضا رو می بینیم؟ یا اگه چشمامون باز شه بیدار میشیم؟
    و برای اینکه ممکنه کامنت قبلیم ب هر دایل ب دستت نرسیده باشه: اسکریپتو ب چ زبانی بنویسیم؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      26 September 21، 08:22
      همون طور که تصورشون کنی ظاهر میشن. اگر با قیافه بازیگرای تو فیلم تصورشون میکنی، اره همون شکلین. حتی راجب قیافه خودتم بر اساس تصوراتت اونجا خواهی بود
      نه کارتونی نیست. اما به دنیا های کارتونی هم میتونی شیفت کنی. وگرنه اگر دنیای رئال میخوای، کاملا واقعی و شبیه مان
      نه اگر کامل شیفت شده باشی، باز کنی برنمیگردی تا زمانی که سیف وردتو بگی. اما اگر مردد بودی که شیفت شدی کامل یا نه . چشماتو باز کنی احتمالش زیاده ک تو سی آرت باشی
      گفتم. هر زبانی
      .
  • نگار
    Tuesday 21 September 21 , 20:51
    اممم می گم ایکریپت رو باید ب چ زبانی بنویسیم؟؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      26 September 21، 08:04
      هر زبونی راحتی. فارسی  و..
  • امیر
    Saturday 18 September 21 , 21:21
    اسکیریپت رو باید در حال شیفت کجا بگذاریم؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      26 September 21، 08:06
      هرجا دوست داری. بعضیا زیر بالششون میزارن
  • امیر
    Saturday 18 September 21 , 14:02
    موقعی که داریم شیفت میکنیم با اسکریپت کجا باشه؟
  • AYNAZ
    Friday 17 September 21 , 13:30
    من اسکریپتو نوشتم شیفتینگو کردم نشد بعد که شب خوابیدم دقیقا دیدم همونجایی هستم باهمون مشخصات که توی اسکریپت نوشتم نمیدونم شیفتینگ انجام شده یا نه🤭
    • author avatar
      Miuna Paterson
      26 September 21، 08:05
      چیشد؟ نفهمیدم. ینی تو این دنیایی ک شیفت کردی کامنت گذاشتی واسه این وبلاگ؟. آخه اینطوریم ممکنه که آدما از دنیا های دیگه به اینجا شیفت کنن
  • Baran
    Monday 13 September 21 , 01:39
    سلام
    خیلی ممنون بابت این مطلب
    فقط توام انجام دادی؟
    آیا کسی رو میشناسی که واقعا به اون دنیا رفته باشه ؟
    و تو مطالب بالا گفتی خیلیا ۱۰ ساله انجام دادن و نشده
    یعنی مثلا ده سال فقط مطلب هایی که یه بار نوشتمش رو دوباره تکرار کنم و بنویسم؟
    اینجوری که کل کاغذای دنیا تموم میشه😐
    • author avatar
      Miuna Paterson
      13 September 21، 09:54
      سلام
      خوشحالم دوس داشتی ^^
      آره من انجام میدم
      اهوم میشناسم کسایی ک رفتن
      نههه. اونایی ک نوشتی رو بخون. و از  یجایی به بعد ک مطمئن شدی ذهنت از قلم نمیندازه اطلاعاتتو، میتونی فقط بهشون فکر کنی
      ولی خب توصیه به خوندنه
  • اِسیکا
    Sunday 12 September 21 , 11:54
    سلام ببخشید میشه دی ار مونو تغییر بدیم؟ اگه بخوای گروهی بریم چجوریه؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      13 September 21، 09:57
      سلام. اره میتونی اشکالی نداره ولی خب هی از اون دی آر به اون دی آر فکر نکن چون ذهنت باید متمرکز بشه بلاخره
      گروهی رو باید پست اختصاصی بزارم ولی وقتی تو شیفت انفرادی استاد شدی میشه
  • چویا
    Sunday 12 September 21 , 00:55
    عام‌،ممنون بابت توضیحات واقعا تاثیر گذار بود…:)
    خب یه سوالی داشتم! اونم این بود: وقتی برای اولین
    بار شیفت کردیم،لازمه که زود برگردیم؟
    آخه یه بار یکی نوشته بود تو یه سایت که: افرادی که برا اولین بارشون شیفت میکنن و موفق میشن باید زود برگردن ولی بعدا که شیفت کردن میتونن هر زمان که خواستن بمونن!
    • author avatar
      Miuna Paterson
      13 September 21، 09:59
      خوشحالم خوشت اومده^^
      :/ این دیگه از کجاش آورده. نه من همچین چیزی رو اصلا ندیدم و فکر نمیکنم هم از رو منابع علمی گفته باشه اصلا 
      ولی اگر منظورش این بوده ک به خودتون فشار نیارین مثلا نرین یکسال بمونین، درسته
      میگن ینی بهتره بدن رو کم کم عادت داد به زمان طولانی. باز هم من محدودیت خاصی نمیبینم
  • ℝ𝔸𝕊𝕆𝕆𝕃
    Friday 10 September 21 , 11:39
    خیلی مفید بود
    تا حالا ۱۰ بار انجام دادم ولی متاسفانه انجام نشد
    :/
    • author avatar
      Miuna Paterson
      10 September 21، 13:04
      عزیزم خیلی ها یکی دو سال هم تلاش کردن بعد تونستن. ده بار که سهله
  • Sana
    Thursday 9 September 21 , 00:28
    سلام میشه لطفا بگید که فقط میتونم یک بار شیفت کنم؟ ینی اگه من به هاگوارتز شیفت کردم دیگه نمیتونم به استرینجر فینگز شیفت کنم؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      10 September 21، 12:51
      سلام
      نه همچین محدودیت هایی نداریم
  • Kimia
    Monday 6 September 21 , 20:15
    وای خیلی ممنون،توضیحات تون خیلی کامل و جامع بود مرسییییی
    • author avatar
      Miuna Paterson
      7 September 21، 10:50
      خواهش میکنممم.موفق باشییی
  • me
    Monday 6 September 21 , 18:08
    سلام مثلا میتونیم بنویسیم من شبیه فلانی هستم توی اسکریپت
    • author avatar
      Miuna Paterson
      7 September 21، 10:50
      سلام آره میتونی بنویسی محدودیتی نیست
  • gallantly
    Monday 6 September 21 , 13:15
    Ηowdy! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that woulԁ
    be okay. I'm ᥙndoubteԁly enjoying your blog and look forward to new posts.
    • author avatar
      Miuna Paterson
      13 September 21، 10:05
      Sorry .. I do not have a Twitter account. Otherwise, I would be happy to give it to you
  • Anna
    Wednesday 1 September 21 , 19:09
    های لاولی ^^
    یه سوال داشتم ....
    مثلا توی اسکریپتمون فقط باید اطلاعات راجب خودمون و جایی که میخوایم بریم بنویسیم دیگ نمیخواد یه متنی بنویسیم درمورد کارهایی که توی دنیای دی ار میکنیم خودمون چه حرفهایی میزنیم چه اتفاقاتی میفته ؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      3 September 21، 08:27
      های های^^
      همم.. بنویس هرچی دوست داری. من خیلی دلم نمیخواد پیش بینی شده باشه. پس ترجیحا گذشته رو نوشتم
  • امیر
    Wednesday 1 September 21 , 12:12
    واقعن توضیحای خعلی خوبی بود 💜
    عاخ یادم رف سلام کنم 😓 سلام😊 من چن بار تلاش کردم یعنی هم اسکرپت نوشتم با همه جزعیات ، هم هر کاری میخواست مثلا تمرکز به اون جایی ک میخوام برم کردم چند شبه ک انجام میدم اما نمیدونم میرم اونجا یا نمیرم 😅 عاخه یه سری نشونه ها دارم مثلا وقتی تا 200 شمردم تموم ک شد تپش قلب خیلی شدید گرفتم جوری ک صداشو میشنیدم 😨😨 بعد خواب میدیدم خیلی شبیه هاگوارتز بود عما من اونجا هیچ کاری نمیتونستم انجام بدم 😩😞 و این یعنی چی واقعا من تونستم شیفت کنم یا نع 😶 ممنون میشم راهنمایی کنید 😘😗 ببخشید خیلی حرف زدم 🙊 امممم راستی شما میدونید چجوری میشه یه الف احضار کرد هر جازدم نیوورد😖
    • author avatar
      Miuna Paterson
      3 September 21، 08:29
      سلام سلام
      ببین اصلا نباید هر شب امتحانش کنی. نباید به خودت فشار بیاری. اصلا اگر هر شب انجام بدی تاثیری نداره باید حداقل یک شب درمیون و دو شب درمیون امتحان کنی
      نه اون شیفت نبوده. خواب بوده. شیفت رو کامل متوجه میشی که جا به جا شدی
      احضار الف رو نمیدونم باید بگردم اما، قبل احضار باید چشم سومت رو باز کنی تا اصلا توانایی دیدن داشته باشی
  • رضا
    Monday 30 August 21 , 16:05
    سلام میشه به جای کاغد تو گوشی نوشت؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      1 September 21، 08:36
      سلام
      آره فرقی نمیکنه. هرچی باهاش راحتی
  • Sana
    Friday 27 August 21 , 04:20
    یه سوال دیگه هم دارم باید اینارو اینگیلیسی بنویسیم؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      1 September 21، 08:38
      با هر زبونی که راحتی
  • Sana
    Friday 27 August 21 , 04:06
    میدونم خطری نداره ولی میترسم هیچ عوارضی ندارع؟ اشکال داره توی روز انجامش بدیم؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      1 September 21، 08:37
      نه. نترس بابا. عوارضش فقط افسردگی خطرش هست که اگر جنبه اینو نداری که توی دو دنیای مختلف باشی و از این دنیا حالت بهم نمیخوره و کلا این دنیاتو ول نمیکنی، اصلااااااااا تجربشو از خودت نگیر
      من اینطوریم که، برای دنیای این طرفم بیشتر هم انگیزه میگیرم
      نه اشکال نداره. ولی میگن شب انجامش بدین که زمان این دنیاتونو مثلا خیلی از دست ندین. ولی میتونی چنبار توی روز امتحان کنی ترست بریزه
  • asians
    Saturday 21 August 21 , 19:57
    It's going to be еndіng of mine ɗay, except before end I am reading this great post to improve my know-how.
    • author avatar
      Miuna Paterson
      13 September 21، 10:03
      You can expand your information every day and get help from them to advance your dream path. DR is a place where you can reach some of the impossible and realize that nothing is impossible.
  • melika
    Friday 20 August 21 , 23:36
    سلام عالی بود و مطالب کامل خواستم بدونم با زنگ ساعتم میشه بیدار شد و از شیفت اومد بیرون ؟؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      1 September 21، 08:43
      اره
      ولی خب
      بهتره سیف ورد داشته باشی
      یک کلمه یا حرکت خاص که وقتی بگیش و انجامش بدی، برگردی
      ولی اگر مامانتم بیاد سروقتت بزور بلندت کنه هم میشه


      من برای چنین مشکلاتی، کلون میزارم
  • ناشناس
    Sunday 15 August 21 , 14:08
    سلام
    یه سوال داشتم خودت این رو امتحان کردی؟؟
    اگر بخوایم به دو دنیا سفر کنیم میشه؟
    یعنی وقتی اطلاعات رو نوشتیم دیگه نمیتونیم تغییرشکل بدیم؟
    فضای خونه باید چه شکلی باشه؟
    میشه گفت اینکه میتونیم بریم به اون دنیا یه جور تلقینه؟؟
    اگر بخوایم اطلاعاتمون توی دو دنیا که میریم فرق داشته باشه میشه؟؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      1 September 21، 08:49
      سلام به ناشناسی که دارای سوالات فراوان است^^

      ترجیح میدم فعلا به این سوال جواب ندم چون خیلیا بر اساس اون تصمیم میگیرن^^

      اره ولی خب بهتره اول رو یکی تمرکز کنی
      تغییر شکل اگر میخوای بدی، سعی کن تو اسکریپتت بنویسی من قابلیت تغییر شکل دارم. همچین نیرویی دارم
      ولی اگر ننوشته باشی و اینا، بعد مثلا بخوای به عنوان یک جنسیت دیگه بری، دی آرت فرق میکنه
      فضای خونه.. نفهمیدم این سوالتو
      نفهمیدم باز هم تلقین ینی چی. ولی میتونی به ذهنت تلقین کنی که آره من یه شیفتر خیلییی حرفه ایم
      و کائنات رو هم قانع کنی که حس مثبت و عالی داری
      آره میشه. ولی بعید نیست قاطی بشن چون ذهنتو با جفتش پر کردی
  • آیلار
    Friday 13 August 21 , 23:05
    ممکنه کلمه ی برگشت یادمون بره
    یا اینکه یادمون میمونه
    • author avatar
      Miuna Paterson
      1 September 21، 08:49
      اصلا اینکه یادت بره یا بمونه ربطی به دی آر نداره
      به حافظه خودت ربط داره
      اگر یادت میره یچیز ساده انتخاب کن
      مثل اینکه: مامان من برمیگردم خونه
  • Shadi
    Friday 13 August 21 , 13:59
    سلام یک سوال داشتم میخواستم بدونم که آیا خود شما هم رفتین به دنیایی که میخواستین یا نه چون من برای اولین بار میخوام این کار و بکنم و به عالمه چیز میز بنویسم رو کاغذ یه وقت هدر نرن😶
    • author avatar
      Miuna Paterson
      1 September 21، 09:01
      به این سوالت کلا جواب نمیدم چون مثل اینکه برات مهمه یکی بهت بگه حتما رفته و اینا
      تا بخوای بنویسی
      و وقت گذاشتن برای دی آرت رو وقت هدر دادن میدونی
      شیفت کردن زمان گذاشتن و تمرین و صبوری میخواد
      همینطوری نمیشه
  • Itachi uchiha
    Wednesday 4 August 21 , 21:12
    مثلا من میتونم تمام جزئیات شخصیتی ایتاچی اوچیها رو کپی کنم تا بتونم تبدیل به اون بشم؟ و در ضمن واقعا ازتون متشکرم مطلبتون خیلی خوب بود و من خیلی لذت بردم
    • author avatar
      Miuna Paterson
      1 September 21، 09:06
      جزئیاتش رو میتونی بنویسی تو اسکریپتت
      میتونی حتی ایتاچی باشی
      هرچی دلت میخواد رو انتخاب کن.
      محدودیتی نداریم

      خوشحالم که دوست داشتی مطالبو^^
  • الی
    Saturday 31 July 21 , 21:19
    عزیزم تو کاغذ اطلاعات الان خودمون مینویسیم یا چیزی که میخوایم دنیای دیگه داشته باشیمشون؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      1 September 21، 09:08
      رو کاغذ بنویس
      میتونی تو کاغذا بنویسی که، این کاغذ های اسکریپتت رو تو اون دنیا هم خواهی داشت (حالا مثلا تو کیفت، چمدونت، اگر دفترچست تو جیبت)
      اگر لازمشون داری و میخوای چیزی اضافه کنی
  • مانی نظری
    Saturday 31 July 21 , 09:07
    میشه همه چیز رو با دنیای واقعی تنظیم کنیم؟ مثلا هر 24 ساعت یک روز؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      1 September 21، 09:08
      آره
      ولی خب شاید پشیمون بشی
      چون از زمانی که مثلا بخوابی، مثلا 10 شب تا 6 صبح
      کلا میشه هشت ساعت
      و هشت ساعت تو دی آرت بودی
  • A
    Wednesday 28 July 21 , 15:29
    سلام می خواستم یه سوالی بکنم؟
  • Yalda
    Saturday 17 July 21 , 05:21
    سلام خیلی مفید بود ممنونم :)♡
    فقط میشه که اسکرپیت رو چند بار عوض کنیم؟ حتی اگر با اسکرپیت قبلیه شیفت کردیم و نشد ... و بعدش از اسکرپیت منصرف بشیم و یا بخوایم چیزی اضافه یا کم کنیم و دوباره بنویسیم مشکلی داره؟ 🥺
    • author avatar
      Miuna Paterson
      1 September 21، 09:28
      سلام. خوشحالم دوس داشتی^^
      اره میشه. تا قبل شیفت کردن اشکالی نداره
      اما اگر بعد شیفت یچیز اساسی تو اسکریپتت عوض کنی، دی آرت هم عوض میشه
  • شیزوکی
    Monday 12 July 21 , 07:21
    من برا اولین بار شیفت کردن رو امتحان کردم و موفق هم نشدم ن متود استفاده کردم هیچیم ننوشتم فقط تصور کردم فرداش مریض شدم دوهفته گذشته هنوز سر درد دارم حتا با مسکن هم حالم خوب نمیشه چیکار کنم 🥺🖤🐨🌵🍍🤕
    • author avatar
      Miuna Paterson
      1 September 21، 09:30
      تو هیچکار نکردی
      برو دکتر ببین مشکل چیه
  • محمد
    Saturday 10 July 21 , 17:27
    سلام من چند بار بدون اسکریپت امتحان کردم نشد با اسکریپت هم امتحان کردم یبار احساس سنگینی میکردم بنظرت این نشانه چیه
    • author avatar
      Miuna Paterson
      1 September 21، 09:32
      این یعنی اینکه نزدیک شدی
      کلا خیلیم رو علائم تمرکز نکن. میشه که بدون هیچ علائمی شیفت کنی خیلی راحت
      فک کنی خواب بودی و بیدار شی ببینی اتاقت نیستی
      .
  • Alba Eri
    Friday 9 July 21 , 16:54
    عامممم اول سلام کنم 😶
    سلام ...
    خب سوالمو بپرسم !

    اگه توی اسکریپت بنویسیم که موازی دوستمون توی دی‌آر باشه ، میشه ؟!
    نه اینکه با دوستمون شیفت کنیم
    اون برای فاکینگ حرفه‌ایاست -_-
    مثلا بنویسیم که فلانی ، با فلان مشخصات اونجا باشه

    [وی میخواد ایدولشو ببره هاگوارتز 😐😂]
    • author avatar
      Miuna Paterson
      1 September 21، 09:41
      های های


      اره میشه.

      .آره خودت میدونی دیگه برای حرفه ایاست.. یه نسخه ازشو میبینی اونجا

      اره میشه اوکیه ببرش..
  • Haian
    Wednesday 30 June 21 , 08:22
    انیونگ ^-^
    چیزه من چند ساله با شیفتینگ اشنا بودم یعنی کلا بچه که بودم از چیزای ماورایی خوشم میومده واسه همین حین تحقیقام راجب شیفتینگ فهمیدم اما خب اون موقع ها به اندازه کافی ذهنم بالغ نبود که درکش کنه که چند روز پیش یکی از دوستام بهم پیشنهاد داد یه هایلایت بخونم که راجب شیفت بود الان هم چیزای زیادی راجبش خوندم و از یوتیوب ویدیو های زیادی دیدم ولی هنوز چند تا سوال تو مغزمه.....
    اول اینکه برای شیفتینگ گروهی باید پیش هم باشیم؟
    دوم اینکه سابلیمینال رو گفتن خودم بسازم ولی نمیدونم چطوری +-+
    سوم اینکه سابنیمیال رو دقیقا چطوری استفاده کنم؟ +-+

    چقدر زر زدم ؛-؛
    • author avatar
      Miuna Paterson
      1 September 21، 09:47
      های هااای
      هوم متوجهم. خوبه رفتی سراغش و دوستت هم توش دخیل بوده
      نه لازم نیست اما لازمه که تو شیفت انفرادی حرفه ای شده باشی
      سابو اینارم که خودت دیدی.
  • Bb
    Tuesday 15 June 21 , 17:22
    سلام مطالب خیلی مفید بود!
    فقط یه سوالی داشتم اینکه که: بعد از نوشتن اسکریپت توی برگه ، برگه رو چیکارش کنیم؟ کنار خودمون بزاریم؟ یعنی اصلا چیکارش کنیم؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      17 June 21، 09:55
      سلام^^
      خوشحالم که اینو میشنوم
      اون برگه رو قبل از این که بخوای شیفت رو انجام بدی مرورش کن. زیر بالشت بزار. از این کارا. اسکریپت برای خوب به حافظه سپردنه
  • Shoto
    Friday 11 June 21 , 19:51
    مرسی بابت جزئیات کامل فقط اینکه میتونیم بعضی از احساس ها رو نداشته باشیم یا چهارمین رو تغییر بدیم؟ مثلا پدستمون سفید باشه چشمامون آبی باشه موهامون فلات رنگی باشه یا مثلا نترسیم و درد نکشیم و اینا؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      11 June 21، 23:27
      خواهش میکنم که.
      آره میتونی. دقیقا 
      فقط حواست باشه هر انتخاب یکسری عواقبی داره. مثلا درد احساس نکردن یعنی اینکه مثلا در معرض سوختگی شدید باشی ولی متوجه نشی ... 
  • amir
    Monday 24 May 21 , 04:56
    نگاه بعد از اینکه حرفه ای شدیم دیگه نیاز نیست رو کاغذ بنویسیم میخوایم و میتونیم هر موقع دلمون خاست از یه دنیا به دنیای دیگه بریم؟

    واینکه میشه کاری کنیم هر ساعت الان۹ روز دونجا بشه امکان گیر کردن هست،؟
    مگر اینکه یچیط آسون باشه؟ واسه ررگشت
    • author avatar
      Miuna Paterson
      28 May 21، 10:56
      آره وقتی حرفه ای بشی لازم نیست. اما به نظرم همیشه ننوشتن باعث میشه یسری چیزا از قلم بیفته. بنظرم حداقل یسری جزئیات و چیزای مهم باید نوشته بشن

      نه اصلا هیچ ممکن نیست اون ور گیر بیفتی اصلا از این بابت نگران نباش
      راحت هرچقدر میخوای بنویس تو اسکریپتت ولی خیلی به بدنت فشار نیار. حالا بازم مشکلی نیست. یکی بود تو خواب شبانش 3 سال رو تجربه کرد.
      من خودم این همه دوست ندارم یهو باشم. خودشم میگفت چون خاطراتش دقیق و کامل یادش نیست که بخواد واسه تک تکشون ذوق کنه ناراحت بود

      .
  • شی‍ ‍فته
    Wednesday 19 May 21 , 03:22
    اره خب
    درواقع برا من کمه:")
  • شی‍ ‍فته
    Sunday 9 May 21 , 03:11
    سه فصله کلا
    خیلی کمه:")
    • author avatar
      Miuna Paterson
      14 May 21، 19:13
      زیادم کم نیست
      ولی وقتی یچیزیو دوست داری تموم میشه خیلی غمگین میشه ادم
  • شی‍ ‍فته
    Tuesday 13 April 21 , 17:35
    یه دختره توی روز تولد هیجده سالگیش میفهمه که یه شکارچی سایه‌س و وظیفه‌ش اینه که اهریمن ها و شیاطینی که وارد دنیای انسانها میشن رو بکشه.
    اممم خلاصه بخوام بگم ومپایر، گرگینه، جادوگر، اهریمن و همه اینا توش هست، خیلییییی جالبهههه
    من خیلی دوسش دارم*--*
    فقط بگمااا فصل یکش رومخه XD
    • author avatar
      Miuna Paterson
      14 April 21، 18:54
      اوو... پرو میکس .
      چند فصل هست مگه؟؟
  • شی‍ ‍فته
    Tuesday 13 April 21 , 00:03
    اااا باشه ولی توی گوگل خیلی درباره‌ش سرچ نکن، اسپویل میشه'-'
    Shadowhunters

    بذار کراشمو نشونت بدم*-* :
    https://bayanbox.ir/view/3750389805341420817/InShot-20210412-114005330-1.gif
    • author avatar
      Miuna Paterson
      13 April 21، 10:26
      اره سرچ نمیکنم
      او اسمشو شنیده بودم ولی ندیدمش
      چطوریاس؟
  • شی‍ ‍فته
    Monday 12 April 21 , 02:18
    اوه مای گاددددد
    ااا میخواستم بهت بگم یه سریال ببینی، چون میخواستم دنیاشو ببینی، حالا ولش کن، بعد از کنکور بهت میگم:)))
    • author avatar
      Miuna Paterson
      12 April 21، 11:06
      واهااای مرا کنجکاو کردی...
      حداقل اسمشو بگو شاید دیده باشم
  • ♡𝑁𝑎𝑧𝑖 𝐶ℎ𝑎𝑛
    Friday 9 April 21 , 15:06
    ممنون بابت توضیحاتتون^^
    فقط یه سوال
    میشه دو تا اسکریپت نوشت و به دو دنیای متفاوت شیفت کرد؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      9 April 21، 15:39
      آم.. بهتره اول رو یه ریالیتی فوکوس کنی بعدا یکی دیگه
      مثال میزنم اگر میخوای وارد دنیای the promised neverland بشی اول اسکریپت بنویس اون دنیا رو برو و زندگیتو کن بعدا اگر خواستی بری یه دنیای دیگه، روی اون جداگونه حساب باز کن. وقتی که حرفه ای شدی کلا توی جابه جایی میتونی هفته رو تقسیم کنی که یه روز هفته رو بری به یه دی آر و یه روز دیگه یه دی آر دیگه. ولی برای همون اول توصیه نمی کنم^^
  • Hyeon ri
    Friday 9 April 21 , 13:20
    عجب جزئیاتی :"
    • author avatar
      Miuna Paterson
      9 April 21، 15:36
      .

      میتونی حتی اضافه کنی ژنتیکی موهات چرب نمیشن یا موی زائد کلا نداری. و به این صورت جزئیات کامل تر هم میشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Wᴇʟᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴅᴀʀᴋ ᴄᴀsᴛʟᴇ
I ʜᴏᴘᴇ ʏᴏᴜ ғɪɴᴅ ʏᴏᴜʀ ᴅʀᴇᴀᴍs ʜᴇʀᴇ
Gᴀɪɴ ғᴀɪᴛʜ Aɴᴅ ғᴇᴇʟ ʜᴏᴘᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴄᴇʟʟs ᴏғ ʏᴏᴜʀ ʙᴏᴅʏ
Iᴛ ᴍᴀʏ ʙᴇ ᴅᴀʀᴋ ʜᴇʀᴇ
Bᴜᴛ ᴅᴏɴ·ᴛ ғᴏʀɢᴇᴛ ᴛʜᴀᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴘᴛʜs ᴏғ ᴅᴀʀᴋɴᴇss﹐ ᴛʜᴇʀᴇ ɪs ʟɪɢʜᴛ
Aɴᴅ ɪᴛ ᴡɪʟʟ ɴᴏᴛ ᴍᴀᴋᴇ sᴇɴsᴇ ᴡɪᴛʜᴏᴜᴛ ᴅᴀʀᴋɴᴇss
قابل توجه بازدیدکنندگان قلعه تاریک
کپی از مطالب (به هر شکلی)
به هیچ عنوان بخشیده نمی شود
پیگرد آن به وجدان افراد بر میگردد