تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
a castel in the dark


۲ مطلب در اکتبر ۲۰۲۱ ثبت شده است

تا حالا شده موقع خواب متوجه شده باشین که دارید خواب یا همون رویا میبینین؟ به این کار میگن رویاپردازی که بیشتر مردم هر چند وقت یه بار اتفاقی تجربش میکنن. اما چندتا روش وجود داره که باهاشون میتونیم آگاهانه رویا های شفاف ببینیم. برای شروع تمرین رویاپردازی شفاف میتونین این پست رو بخونین

های اوری وان! میدونم دیر به دیر پست میزارم (آنلاین هستما. جواب کامنتاتونو میدم) ولی خب این بار با یه پست بلند بالا اومدم که خیلی میتونه بهتون کمک کنه. تو پست بعدی میگم که چطور با رویای شفاف شیفت کنین.

رویای شفاف چیست؟

به زبون ساده رویای شفاف وقتی اتفاق میوفته که یه نفر خودش رو هوشیار و واضح توی خواب ببینه. و این آگاهی که ما از خواب بودن خودمون داریم بهمون اجازه کنترل و تغییر توی خوابمون رو میده. ارسطو برای اولین بار تو کتاب خودش در مورد رویاها از رویای شفاف حرف زد. اما رویای شفاف تا دهه 1970 از نظر علمی بررسی نشد.

از نظر علمی این حالت یه وضعیت ترکیبی هوشیاری اما متفاوت با بیداری و خواب REM (یه مرحله از مراحل خواب که توش رویا می بینیم)
رابرت واگنر، نویسنده کتاب رویای شفاف میگه: رویای شفاف دروازه ای به درون خودمونه. همونجور که مشخصه رویای شفاف راهو برای انجان دادن کارای زیادی برامون باز میکنه. اما مزایای رویای شفاف همینجا تموم نمیشه. این نویسنده اضافه میکنه: رویای شفاف به ما اجازه میده تا از پتانسیل به ظاهر نامحدود دنیای رویا و خود آگاهیمون بهره ببریم یعنی مثلا شما میتونین تو خواب پرواز کنین، با حیوونا حرف بزنین و...


دوست داری وقتی داری شیفت می کنی صدای یه شخصیت از دی آر توی گوشت باشه تا بتونی بهتر تصورش کنی؟ میخوای شیفتینگ رو با یک سابلیمینال قوی انجام بدی؟

های اوری وان ^^ بعد چند وقت که نبودم برگشتم. این روز ها خیلی بهم ریخته ام. خیلی وقته برای شیفتینگ تلاش نکردم. اما امشب با این چیزی که پیدا کردم میخوام دوباره برگردم به اون زمان. و میخوام به شما هم نشونش بدم. فقط فرصت شیفت رو از خودتون نگیرین و از تلاش دست نکشین.

این یه سابلیمینال قویه. صدای دریکو رو میتونین گوش بدین. و همزمان شیفت کنین. بنظرم خیلی قشنگه

فقط چنتا نکته هست که یادتون نره. شیفت رو راحت بگیرین. بدنتون درد گرفت راحت حرکت کنین تا از خشکی در بیاد. اگر به شیفت نزدیک شدین هیجان زده نشین همین. اینم از این

 
bayan tools subliminallet draco helps you to shift

دریافت


Miuna Paterson 21-10-05 ۷ ۷ ۱۸۱۶

Miuna Paterson 21-10-05 ۷ ۷ ۱۸۱۶


Wᴇʟᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴅᴀʀᴋ ᴄᴀsᴛʟᴇ
I ʜᴏᴘᴇ ʏᴏᴜ ғɪɴᴅ ʏᴏᴜʀ ᴅʀᴇᴀᴍs ʜᴇʀᴇ
Gᴀɪɴ ғᴀɪᴛʜ Aɴᴅ ғᴇᴇʟ ʜᴏᴘᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴄᴇʟʟs ᴏғ ʏᴏᴜʀ ʙᴏᴅʏ
Iᴛ ᴍᴀʏ ʙᴇ ᴅᴀʀᴋ ʜᴇʀᴇ
Bᴜᴛ ᴅᴏɴ·ᴛ ғᴏʀɢᴇᴛ ᴛʜᴀᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴘᴛʜs ᴏғ ᴅᴀʀᴋɴᴇss﹐ ᴛʜᴇʀᴇ ɪs ʟɪɢʜᴛ
Aɴᴅ ɪᴛ ᴡɪʟʟ ɴᴏᴛ ᴍᴀᴋᴇ sᴇɴsᴇ ᴡɪᴛʜᴏᴜᴛ ᴅᴀʀᴋɴᴇss
قابل توجه بازدیدکنندگان قلعه تاریک
کپی از مطالب (به هر شکلی)
به هیچ عنوان بخشیده نمی شود
پیگرد آن به وجدان افراد بر میگردد