تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
a castel in the dark


دوست داری وقتی داری شیفت می کنی صدای یه شخصیت از دی آر توی گوشت باشه تا بتونی بهتر تصورش کنی؟ میخوای شیفتینگ رو با یک سابلیمینال قوی انجام بدی؟

های اوری وان ^^ بعد چند وقت که نبودم برگشتم. این روز ها خیلی بهم ریخته ام. خیلی وقته برای شیفتینگ تلاش نکردم. اما امشب با این چیزی که پیدا کردم میخوام دوباره برگردم به اون زمان. و میخوام به شما هم نشونش بدم. فقط فرصت شیفت رو از خودتون نگیرین و از تلاش دست نکشین.

این یه سابلیمینال قویه. صدای دریکو رو میتونین گوش بدین. و همزمان شیفت کنین. بنظرم خیلی قشنگه

فقط چنتا نکته هست که یادتون نره. شیفت رو راحت بگیرین. بدنتون درد گرفت راحت حرکت کنین تا از خشکی در بیاد. اگر به شیفت نزدیک شدین هیجان زده نشین همین. اینم از این

 
bayan tools subliminallet draco helps you to shift

دریافت


نظرات (۷)

  • sana
    Saturday 6 November 21 , 12:34
    وای خدا T^T
    ۴۵ دیقه یکم زیادی زیاده T^T نمیتونم دانش کنم T^T
    میشه سابای قوی با مدت زمان کم بزاری؟؟؟
    اوم میگم من دیشب داشتم سعی میکردم شیفت کنم
    خب یجورایی موفق شدم
    داشتم حس میکردم جام داره عوض میشه و مدام پشت پلکام نور سفید میدیدم ولی تهش نتونستم طاقت بیارم چشامو باز کردم 😐😐 گند زدم نه؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      7 November 21، 10:47
      20.30 مگه هاا
      معمولا سابلیمینالا طولانین. نمیدونم بشه کوتاه پیدا کرد یانه. در غیر این صورت خودم کوتاه باید اپلود کنم براتون
      اره گند زدی-__- عب نداره تلاش کن دوباره و دوباره
      میشه بلاخرههه
  • .
    Friday 22 October 21 , 16:16
    سلام
    من یه سه ماهی میشه که مطالب شما رو دنبال میکنم و فکر کنم دیشب بالاخره تونستم شیفت کنم
    البته یه جوری بود
    خیلی چیزا طبق اسکریپت نبود
    فقط چن تا تصویر مبهم ازش یادمه
    وگرنه کاملا رو همه چیز حس داشتم عین این دنیا
    و آخرش نفهمیدم شیفت بود یا نه؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      24 October 21، 08:55
      سلام
      هم... نمیدونم
      ولی فکر کنم شیفتینگ نبوده
      چون باید یادت میموند.
  • زی زی گولو بلاسم
    Wednesday 20 October 21 , 19:36
    وووییییی مگه داریم مگه میشه عجب
    من اسم ش هم میاد هیجان زده میشم خخخ
    • author avatar
      Miuna Paterson
      22 October 21، 09:51
      .اصلش به همین هیجان زدگیشه اصلا

  • شی‍ ‍فته
    Thursday 14 October 21 , 08:52
    کامل نرفتم کاملم برنگشتم:")
    • author avatar
      Miuna Paterson
      14 October 21، 22:12
      خب تو همین ناکاملیا متنای قشنگتو بزااار
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Wᴇʟᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴅᴀʀᴋ ᴄᴀsᴛʟᴇ
I ʜᴏᴘᴇ ʏᴏᴜ ғɪɴᴅ ʏᴏᴜʀ ᴅʀᴇᴀᴍs ʜᴇʀᴇ
Gᴀɪɴ ғᴀɪᴛʜ Aɴᴅ ғᴇᴇʟ ʜᴏᴘᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴄᴇʟʟs ᴏғ ʏᴏᴜʀ ʙᴏᴅʏ
Iᴛ ᴍᴀʏ ʙᴇ ᴅᴀʀᴋ ʜᴇʀᴇ
Bᴜᴛ ᴅᴏɴ·ᴛ ғᴏʀɢᴇᴛ ᴛʜᴀᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴘᴛʜs ᴏғ ᴅᴀʀᴋɴᴇss﹐ ᴛʜᴇʀᴇ ɪs ʟɪɢʜᴛ
Aɴᴅ ɪᴛ ᴡɪʟʟ ɴᴏᴛ ᴍᴀᴋᴇ sᴇɴsᴇ ᴡɪᴛʜᴏᴜᴛ ᴅᴀʀᴋɴᴇss
قابل توجه بازدیدکنندگان قلعه تاریک
کپی از مطالب (به هر شکلی)
به هیچ عنوان بخشیده نمی شود
پیگرد آن به وجدان افراد بر میگردد