تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
a castel in the dark


با لوسید دریم میشه متد و روش هایی ساخت که با استفاده از اونا شیفت کنیم. به دنیای موازی ای که قصد داریم ببینیمش

های اوری وان. سریع میرم سر اصل مطلب شاید خیلیا بخوان امشب شیفت کنن به دردشون بخوره. اول از همه روش لوسید دریم دیدن رو تو این لینک توضیح دادم. حتما بخونینش.

شما برای اینکه شیفت کنین، نیاز دارین که یه پرتال داخل رویای شفافتون باز کنین. پرتالی که تصور میکنین و سعی میکنین تا ظاهر بشه رو از قبل تعیین کرده باشین که چه شکلیه. تصمیم بگیرین که یه پرتال رو به روتون باز بشه که وقتی ازش عبور کنین داخل دی آرتون باشین. میتونه یک در باشه یا یک حلقه جادویی معلق که باید واردش بشین. یا حتی مثل یک سرسره که وقتی برسین پایین، جایی که تو دی آرتون تعیین کردین قرار بگیرین. به همین سادگی. ممکنه نور سفید ببینین یا هرچی. هر اتفاقی میتونه بیفته چون بلاخره باید یکسری مراحل طی بشن. حتی یهو وارد فضای ستاره ای بشین. فقط هیجان زده نشین که نه تنها به دی آر نمیرین، بلکه حتی از لوسید دریم هم بیدار میشین.

نکته مهم امروز: تعیین کنین میخواین کجا برین. بین دی آر هایی که میخواین یکی رو در نظر بگیرین اول. من دیشب لوسید دریم دیدم. پرتال هم باز کردم. و مونده بودم برم کجا. توی خواب داشتم فکر میکردم کجا برم :/// و خب ازونجایی که تازگیا میتونم یکم لوسید دریم ببینم... بله ناموفق بود. افسردگی ثانیه ای گرفتم تو خواب. ولی خب جالب بود. از داخل پرتال که رد شدم، یهو فضای کل خوابم تاریک شد و آسمون بشدت نزدیک بود و ستاره ها برق میزدن. و گفتم که اینجا حتما ویتینگ رومه. (برای اینم یه پست جدا میزنم) دوباره پرتال رو تصور کردم و دی آرمو انتخاب کردم. ولی وقتی رد شدم.. یادم نیست یا بیدار شدم، یا خوابم عوض شد و یادم رفت که لوسید دریمه :) خلاصه که بله.. مثل من خودتون رو گیج نکنین


نظرات (۶)

  • علی رضا
    Sunday 14 November 21 , 13:39
    خیلی گشادم زورم میاد شیفت کنم://///🤣😐
    • author avatar
      Miuna Paterson
      19 November 21، 11:46
      . مشکلات جوونای امروز..
  • تانا :)
    Sunday 14 November 21 , 11:39
    نانای ناااای🙂😂💃🏻
    هوووو امشب میرم لوسید دریم میبینممممم
    • author avatar
      Miuna Paterson
      19 November 21، 11:46
      ایولااا همینه روحیه. برو ببین
  • Little god
    Sunday 14 November 21 , 07:56
    فعلا دارم رو لوسید دریمر کار میکنم
    بعد شیفتینگ از این طریق راحت تره یا نه؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      19 November 21، 11:47
      خوبه کار کن.
      بستگی به آدمش داره. هرکی یجوری براش راحت تره. هرکی باید روش خودشو پیدا کنه
  • الان مثل چی پشیمونم 😑
    چرا لوسید دریم دیدم هیچکاری نکردممممممم
    حالا کوووو تا دوباره لوسید دریم ببینم 😐💔
    فقط یچیزی یجا خوندم میگفت تو لوسید دریم نباید به شخصیت های تو خوابت بگی که اونا جزوی از خواب تو هستن و...
    من یبار خیلی وقت پیش اینکارو کردم ولی خب اتفاق خاصی نیوفتاد یعنی انگار اصلا براشون مهم نبود :|
    • author avatar
      Miuna Paterson
      19 November 21، 11:52
      .میفهمم درک میکنم پشیمونیتو
      اما خب بازم میبینی
      هعی...

      اره منم یبار گفتم میدونم که الان خوابم دارم باهاتون حرف میزنم (درصورتی که لوسید دریم نبود. انگار شخصیتم توی خوابم، داشت خواب میدید) 
      واکنش نشون ندادن
      بنظرم الکی بود نمیدونم
  • شی‍ ‍فته
    Friday 12 November 21 , 23:44
    دفعه بعدی میری ، من میدونم...
    • author avatar
      Miuna Paterson
      19 November 21، 11:51
      مرسیییییی
      ولی ازون شب به بعد هنوز لوسید دریم ندیدم
      . هعی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Wᴇʟᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴅᴀʀᴋ ᴄᴀsᴛʟᴇ
I ʜᴏᴘᴇ ʏᴏᴜ ғɪɴᴅ ʏᴏᴜʀ ᴅʀᴇᴀᴍs ʜᴇʀᴇ
Gᴀɪɴ ғᴀɪᴛʜ Aɴᴅ ғᴇᴇʟ ʜᴏᴘᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴄᴇʟʟs ᴏғ ʏᴏᴜʀ ʙᴏᴅʏ
Iᴛ ᴍᴀʏ ʙᴇ ᴅᴀʀᴋ ʜᴇʀᴇ
Bᴜᴛ ᴅᴏɴ·ᴛ ғᴏʀɢᴇᴛ ᴛʜᴀᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴘᴛʜs ᴏғ ᴅᴀʀᴋɴᴇss﹐ ᴛʜᴇʀᴇ ɪs ʟɪɢʜᴛ
Aɴᴅ ɪᴛ ᴡɪʟʟ ɴᴏᴛ ᴍᴀᴋᴇ sᴇɴsᴇ ᴡɪᴛʜᴏᴜᴛ ᴅᴀʀᴋɴᴇss
قابل توجه بازدیدکنندگان قلعه تاریک
کپی از مطالب (به هر شکلی)
به هیچ عنوان بخشیده نمی شود
پیگرد آن به وجدان افراد بر میگردد