تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
a castel in the dark


توی این پست یک سابلیمینال قوی همراه با امواج تتا هست که برای شیفت عالیه و همینطور توضیح جولیا متد که این سابلیمینال برای اون ساخته شده

های اوری وان! اول از همه یه معذرت خواهی بکنم ازونایی که برنامه روزانه شیفت رو جلو میبردن و یهو من فعالیت «قلعه تاریک» قطع شد و نتونستن انجامش بدن. من چند روز دیگه کنکور دارم و بشدت مشغول اونم اما بعدش حتما برمیگردم. فقط یه درخواست کوچولو داشتم ازتون. اگر ممکنه برای 60 ثانیه چشم هاتونو ببندین و برام انرژی بفرستین. جملاتی بگین که امواج مثبت رو بهم برسونه. واقعا به همچین چیزایی احتیاج دارم و ممنون میشم ازتون. خیلی هم دمتون گرم.

یه روش برای شیفت پیدا کردم که خیلی راحت بود و خب میتونین ازش استفاده کنین.

1. مدیتیشن کنین

2. از امواج تتا استفاده کنین که شما رو در حالت خواب هوشیار نگه داره (سابلیمینالی که گذاشتم)

3. وقتی ساب رو گوش میدین، تو دلتون جملات مثبت بگین. مثل اینکه من در دی آرم هستم. من به سادگی شیفت کردم. من خیلی خوشحالم که میتونم شیفت کنم و غیره. یا اینکه تا 100 بشمرین

4. اصلا تکون نخورین

5. یا شیفت میکنین بینش یا خوابتون میبره و شیفت میکنین. نشد تسلیم نشین! بلاخره میتونین و کائنات یا همون یونیورس شما رو میبره جایی که میخواین

 
bayan tools reality shifting subliminaljulia method

دریافت

فقط یادتون باشه که دارین با هندزفری بهش گوش میدین، حتما هندزفریتون سالم باشه و صدای جفت هندزفری یکسان باشه. صداش رو هم بین 30 تا 60 درصد بزارین. شیفت کردین حتما برام تعریف کنین


نظرات (۱۶)

  • Elizabeth
    Saturday 20 November 21 , 18:46
    من خیلی راجع بهش تحقیق کردم هر بار چیز بیشتری یاد می‌گرفتم
    یه بار هم وسط مدیتیشن نور سفید دیدم اما چشمهام باز شد😐 فکر کنم داشتم شیفت میشدم در حالی که بهش فکر هم نمی‌کردم. احساس خستگی داشتم وقتی چشم هام رو باز کردم. به نظرت داشتم شیفت میشدم ؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      22 November 21، 11:15
      ممکنه. نمیشه گفت همیشه شیفته. اگر در کل به شیفت فکر میکنی ممکنه باشه
  • A
    Sunday 7 November 21 , 16:14
    سلام
    ببخشید من الان کلی مطلب درباره ی شیفت خوندم
    خواستم بدونم الان اینجوریه که
    اسکریپت رو نوشته باشی
    سابلیمینیمال گوش بکنی
    تا صد بشمری
    تکون نخوری
    آروم باشی
    و هی به شیفت کردن فک کنی
    چشمات هم بسته باشه

    اینجوری شیفت میکنی؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      7 November 21، 19:35
      های های
      بلع. به همین سادگی
      یعنی تمرین میخوادا. همینجوری نمیشه (هرچند بعضیا همون بار اول که امتحان میکنن راحت شیفت میشن اما خیلیای دیگه نه)
      زمان میبره و صبوری میخواد تا موقعش برسه
  • علی
    Tuesday 2 November 21 , 09:41
    دوست داشتم اینجا بودی یه ماچی از پیشونیت میکردم😂😂 دستت درد نکنه دمت گردم
    خیلی عالی هستی
    (شوخی کردم فوشم ندی😂)
    من برای اولین بار که امتحان کردم تپش قلب داشتم احساس سرگیجه مانند ببین سرگیجه نبود ی حس عجیبی بود ولی اولش اطلاعات زیادی نداشتم تا ۱۰۰ که شمردم این علائم هم داشتم ولی چشمم باز کردم خاک تو دهنم فک میکردم تا ۱۰۰ اگه شد شد نشد باس باشی دیگه موقعیت پیش نیومده انجام بدم.
    • author avatar
      Miuna Paterson
      2 November 21، 09:52
      .

      مرسی مرسی
      همم
      ببین این شکلی نیست که صد شد حالا چشاتو باز کن. باید حس کنی موقعیتت عوض شده. مثلا من در نظر میگیرم که وقتی تو دی ارم یجا به دیوار تکیه دادم. خب باید حس کنم که دیگه دراز کشیده نیستم. میتونی بعدش بگیری بخوابی. یا دوباره بشمری. آسوده بگیر
  • Atefe
    Friday 22 October 21 , 08:18
    اول سلام من کلا دیروز راجب شیفت و شیفتینگ شنیدم. نزدیک 20 سی تا سایت رفتم و اینجا رم همینجوری تو حضرت گوگل پیدا کردم. کلی ویدئو تو یوتیوب دیدم و از این حرفا. خداییش خیلی باور داشتم ک میتونم و واقعیه. دیشب برا اولین بار امتحان کردم اون چیزا اسمش یادم نیس تو نوت گوشیم نوشتم و دقیق.
    وسطای کار که داشتم تا صد میشمردم یه هو احساس میکردم وزنی ندارم بعضی وقتا هم خیلی سنگین میشدم. نمیدونم چی شد خوابم برد. یه خواب دیدم خیلی شبیه ن دقیقا و شبیه چیزی ک نوشته بودم. نمیدونم چی حساب میشه این. ولی مامانم صب بهم میگفت دیشب هر چقد صدات کردیم بیدار نشدی ک نشدی. امشب دوباره امتحان میکنم. ولی هندزفری ندارم ک ساب گوش کنم 😂 در ضمن سایت خوبی داری. ادامه بده با قدرت
    • author avatar
      Miuna Paterson
      22 October 21، 09:55
      های های. هر چیزی رو نگاه نکن. همه درستشو نمیگن.
      اسکریپت رو داری میگی
      اهوم اشکالی نداره خوابیدن. ولی خب چیزی که دیدی همون خواب بوده. شیفتینگ نبوده. وگرنه فرقشو باید احساس میکردی
      مرسیییی

      .
  • Elizabeth
    Monday 18 October 21 , 23:24
    من اصلا تکون نمی‌خورم احساس میکنم بدنم داره فلج میشه. این طبیعی هست؟
    میتونم وسط تصور بخوابم؟
    اسکریپت هم نوشتم
    • author avatar
      Miuna Paterson
      22 October 21، 09:49
      مدلش همینه. ولی خیلی به خودت فشار نیار. نمیخواد دیگه خودتو اذیت کنی. اذیت شدنه خودش باعث میشه ک نزاره بری
      اره بخواب
      راحت بگیر
  • ستایش موچولو
    Wednesday 6 October 21 , 23:34
    من امشب قراره امتحان کنم ولی میدونم ک الان نمیشه 🥲برام دعا کنید اولین شب یه اتفاقی بیوفته بمولا
    فک کنم یه ماه تمرین کنم بتونم شیفت کنم D: خلاصه ک ذوق دارم
    • author avatar
      Miuna Paterson
      10 October 21، 17:16
      وقتی میگی میدونم که نمیشه، نمیشه
      باید قلبا باور داشته باشی که میشه و نزدیکی
      یک ماه؟ بیشتر از اینا ممکنه طول بکشه. اصلا نباز به نشدن. بزار کائنات روت حساب کنههه
  • Diana Watson
    Tuesday 21 September 21 , 15:29
    سلام من تازه با وبسایت آشنا شدم خیلی عالیه فقط ی سوال داشتم برای اینکه بخوام شیفت کنم اول باید آهنگ سابلیمینال کامل گوش بدم بعد وقتی تمام شد تا صد بشمارم و بگم من میتونم.....
    درسته یا اشتباه ؟
    چون من همیشه اینکارو میکردم اول آهنگ با هدفون گوش‌میدم بعد هدفون میزارم کنار و تا صد و بعضی وقتا هم دویست می‌شمارم اما خب نمیدونم کارم درست انجام میدم یا نه😅💫البته علائم داشتم اما خب متاسفانه نشد که شیفت کنم)=
    خیلی ممنون میشم پاسخ بدید🤍🦋
    • author avatar
      Miuna Paterson
      26 September 21، 08:19
      سلام
      ببین محدودیتی نیست. هرطور که راحت تری
      من وسطش شروع به شمارش میکنم.
      در هر صورت اشتباه نیست. فقط سابلیمنالا طولانین. برا همون تا اخرش بخوای صبر کنی خیلی زمان میبره

      نه اشکالی نداره بابا کلا اینطوری نیست که چیزیو از دست بدی
  • لانا
    Monday 6 September 21 , 02:40
    و خب عامممم
    قبل اینکه وبتو پیدا کنم، منظورم این نبود ک از شیفت کردن چیزی نمیدونم که اون اتفاق (که تو کامتای قبلی😁😁😁) افتاد

    میدونستم شیفت چیه

    حالا چطورررر
    واقن شیفت بوده و بخاطر ترسم پریده بیرون؟ گگگ😂
    • author avatar
      Miuna Paterson
      7 September 21، 10:48
      اهوم میدونستی آَشناییه رو داشتی


      آره ممکنه واقعا. اگر حس کردی یجای دیگه ای، شیفت بوده دیگه
      خیلیا میپرن بیرون 
      .
  • bless
    Saturday 4 September 21 , 19:47
    Saved as a favⲟrite, I really like your website!
  • ساینا
    Monday 16 August 21 , 20:55
    سلام
    من تازه با وبلاگت آشنا شدم و اطلاعات خیلی خوبی بهم داده
    من دوستم 6 ماهه داره سعی می کنه هنوز نتونسته شیفت کنه
    اسکریپتش کامله و از روش ریون هم استفاده می کنه
    بنظرتون مشکلش چیه؟


    راستی اسم من ساینا عه
    14 سالمه
    می تونیم دوست شیم؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      1 September 21، 08:45
      سلام
      خوشحالم که با قلعه تاریک آشنا شدی قشنگ جان^^
      اصلا نباید حساب کنه چقدره میگذره. خیلی به تعداد و زمان و اینا کار نگیره
      همیشه این نیست که یک مشکل وجود داشته باشه
      یا کاری رو اشتباه انجام میده
      گاهی هنوز زمانش نرسیده و کائنات هنوز اون فرد رو آماده نمیدونه. یا هنوز لازم نمیدونه که بزاره شیفت کنه.
      کلا باید راحت بگیره
      و دست از تلاشش برنداره
      مطمئن باشه که میتونه. اونم به همین زودیا

      من میونام. معرفیم توی قسمت about me هست میتونی بخونی

      آره چرا که نه^^
  • ساینا
    Monday 16 August 21 , 20:27
    سلام
    من تازه با وبلاگت آشنا شدم و اطلاعات خیلی خوبی بهم داده
    من دوستم 6 ماهه داره سعی می کنه هنوز نتونسته شیفت کنه
    اسکریپتش کامله و از روش ریون هم استفاده می کنه
    بنظرتون مشکلش چیه؟


    راستی اسم من ساینا عه
    14 سالمه
    می تونیم دوست شیم؟
  • mitsuri eru
    Monday 26 July 21 , 19:13
    سلام:)
    خب من تاحالا شیفت کردم...عالیه و به همه توصیه میکنمش:>
    میشه به وب م یه سر بزنید؟:]
    تازه کاره هنوز...
    • author avatar
      Miuna Paterson
      1 September 21، 09:12
      هااای^^
      حوشحالم که تونستی!!
      دمت گرم!!
      میخوای خاطراتتو بگو تا من پست بزارمشون که بقیه هم انگیزه بگیرن
      میتونی خصوصی بفرستی

      اره حتما میام وبت الان
  • Agrin
    Friday 16 July 21 , 01:32
    شما خودتون شیفت کردید؟اگر آره میتونم بپرسم به کجا؟و اینکه فقط تا ۱۰۰ بشمریم و بعدش که تموم شد دوباره از اول شروع کنیم یا نه دیگه؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      1 September 21، 09:29
      ترجیح میدم به این سوال جواب ندم چون در هر صورت این شکلی قراره به این فکر کنی که من چیکار میکنم
      من دی آرم هاگوارتزه
      اره میتونی شروع کنی. کلا با خودت راحت باش 
      میتونی بعدش شروع کنی به تصور دی آر
      میتونی حین تصوراتت بخوابی
      کلا راحت بگیر
  • لانا
    Thursday 8 July 21 , 07:46
    وییییییع *-*
    من قبل تر از اینا تجربه لوسید دریم داشتم.. و یکمی شیفت فک کنم XD
    شیفتو اصلا اعتقاد نداشتم بهش
    بعد ی روز قبل ایکه وبلاگتون رو پیدا کنم *-* خوابم گرفته بود رفتم دراز کشیدم.. یدفعه حس کردم همه صدا ها قطع شد (مثلا منظورم صدای فضای بیرون، حرف زدن بقیه و...)
    فکر کردم خدایا چی شد کر شدم یا چی :/
    چشممو خواستم باز کنم یه صدا هایی اومد.. مثل خش خش.. یجوری.. نمد
    ترسسیدم *-*
    بعدش چشممو ک باز کردم دیدم تو اتاق خودم نیسم... خلاصه ک گرخیدم
    فک کنم ترسم باعث شد خراب شه ×_×
    • author avatar
      Miuna Paterson
      1 September 21، 09:44
      نی هاهاها..
      خب ببین. کلا ترس باعث شک میشه. باعث میشه پرت بشی بیرون
      داشتی میرفتی یجای دیگه رسما
      ولی خب قبل اینکه بدونی شیفت چیه و اینا
      شیفت هم ک میکردی بنظرم میگرخیدی کامل چون حس میکردی گم شدی یا نمیدونم دزدیدنت. الزایمر گرفتی یا هرچی
  • لانا
    Sunday 4 July 21 , 01:07
    بلاگت عالیه *-*
    یه سوالی.. خودت میتونی شیفت کنی!؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      6 July 21، 07:22
      مرسیع
      من ترجیح میدم به این سوال جواب ندم فعلا. چون خیلیا بر اساس اون تصمیم میگیرن
      .
  • علی رضا
    Wednesday 30 June 21 , 19:14
    ای کاش مادر پدر ها بفهمن که این ها ضرری نداره.
    از شانس خوب من هم هر وقت می خوام شیفت کنم مادر و پدرم صحبت میکنن و یا از بیرون اصغر موتوری رد میشه .ولی جدا از این حرف ها من چندوقته دارم تلاش میکنم، و حدود ۱۵ دقیقه بی حرکت می مونم اما هیچ علائمی ندارم. نفس هام رو هم میشمرم و به خودم میگم من شیفت میکنم، من شیفت کردم...... به نظرت کجای کار اشتباهه؟ امکان داره از اسکریپت باشه؟

    • author avatar
      Miuna Paterson
      1 July 21، 17:38
      سعی کن بهشون توضیح ندی
      یطوری رفتار کن انگار میخوای بخوابی

      همم... خیلی سریع تسلیم نشو. خیلیا دو ساعت سابلیمینال گوش میدن و اینا
      یرب زمان کمیه
      البته وقتی حرفه ای بشی راحت میشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Wᴇʟᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴅᴀʀᴋ ᴄᴀsᴛʟᴇ
I ʜᴏᴘᴇ ʏᴏᴜ ғɪɴᴅ ʏᴏᴜʀ ᴅʀᴇᴀᴍs ʜᴇʀᴇ
Gᴀɪɴ ғᴀɪᴛʜ Aɴᴅ ғᴇᴇʟ ʜᴏᴘᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴄᴇʟʟs ᴏғ ʏᴏᴜʀ ʙᴏᴅʏ
Iᴛ ᴍᴀʏ ʙᴇ ᴅᴀʀᴋ ʜᴇʀᴇ
Bᴜᴛ ᴅᴏɴ·ᴛ ғᴏʀɢᴇᴛ ᴛʜᴀᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴘᴛʜs ᴏғ ᴅᴀʀᴋɴᴇss﹐ ᴛʜᴇʀᴇ ɪs ʟɪɢʜᴛ
Aɴᴅ ɪᴛ ᴡɪʟʟ ɴᴏᴛ ᴍᴀᴋᴇ sᴇɴsᴇ ᴡɪᴛʜᴏᴜᴛ ᴅᴀʀᴋɴᴇss
قابل توجه بازدیدکنندگان قلعه تاریک
کپی از مطالب (به هر شکلی)
به هیچ عنوان بخشیده نمی شود
پیگرد آن به وجدان افراد بر میگردد