تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
a castel in the dark


مدیتیشن انرژی و فرکانس شما رو افزایش میده. روش های موثری برای اون هست که به شیفتنگ کمک خیلی زیادی میکنه.
های اوری وان! من بلاخره دارم پست میذارم. بعد از مدتهاست که دارم از روزم به طور تقریبا کامل استفاده میکنم و واقعا میخوام فردا و روز های بعدشم همینطور بگذره
ولی چرا مدیتیشن رو برای کامبک انتخاب کردم؟ چون وقتی مغزم آروم باشه هرکاری میتونم بکنم. و شیفتینگ.. خب هرجا اسم شیفتینگ بیاد قبلش مدیتیشن هم میگن. الزامی نیست اما کمکی که میکنه بی حد و اندازست. برای همه چیزتون. چاکرا ها هم پاکسازی میشن و مغزتون آروم میگیره

ما واقعیت خودمون رو با اتصال به حقیقت و ذات خودمون تغییر می دیم و درواقع شیفت میکنیم. ما با مدیتیشن برای پاکسازی و بهوبد چاکرای گلو به حقیقت خودمون متصل میشیم. چاکرای گلو که به عنوان چاکرای ویشودا نیز شناخته میشه، به معنای "به ویژه خالص" هستش. وقتی این چاکرا باز باشه، میتونیم با نسخه ای از خودمون که میخواین ارتباط برقرار کنیم. وقتی بتونین به قدرت خودتون متصل بشین، شیفت گردن ممکن می شه و شما واقعاً می تونین به ریالیتی دلخواهتون برین.
راهنمای متد و روش های مدیتیشن ساده
1. نشستن در یک جای مشخص و به چیزای خوب فکر کردن.
از دو دیقه شروع کنین و رفته رفته زمانش رو طولانی تر کنین. آلارم گوشیتون رو تنظیم کنین. اوایل چون بهش عادت ندارین یادتون میره
2. به بدنتون فکر کنین
به اینکه چه احساساتی دارین. چه بویی حس میکنین. به عضلاتتون که منقبضن یا منبسط فکر کنین. احساساتتون رو بپذیرین. به افکاری که میاد تو ذهنتون توجه نکنین و دوباره برگردین سراغ فکر کردن راجب بدنتون. مدیتیشن همینه. پس زدن افکار مزاحم. پس اگر اومد به ذهنت، فکر نکن چیزیو جا انداختی یا اشتباه انجام دادی.
3. مدیتیشن با شمردن تعداد تنفس
از یک تا ده نفس هاتون رو بشمرین. به مسیر هوا که از بینی شروع میشه تا شش هاتون توجه کنین. فقط همین


4. روی انرژی، نور و صدا های اطراف تمرکز کنین
بعد از تمرکز روی تنفس و تمرینش برای یکی دو هفته میتونین از این روش استفاده کنین.
5. تصور کردن یک جای آروم
یک رنگ از چاکراهاتو انتخاب کن. یه فضا رو تصور کن. مثلا چاکرای قلب سبزه. به جنگل فکر کن و خودت رو اونجا تصور کن. به نور، صدا ها و احساساتت توجه کن
6. به یک جا خیره شو
به یک نقطه یا یک شئ زل بزن و تمام فکرت رو روی همون بزار
7. هر طور که راحتی
به هرچی میخوای فکر کن ولی فقط به یک چیز. هرطور راحتی باش. اما متمرکز

اگر بخواین میتونین با دوستاتون مدیتیشن کنین. یا با یه نفر هماهنگ کنین که به هم خبر بدین مدیتیشن انجام دادین یا نه که از هم انگیزه بگیرین.
بعد از انجام میدیتیشن لبخند بزنین و از خودتون، خدا و کائنات تشکر کنین. برای اینکه انجامش دادین و اینکه یک قدم به شیفتینگ نزدیکتر شدین.

خاخام هیلل گفته بود: «اگر من برای خودم نباشم، چه کسی برای من خواهد بود؟ و وقتی برای خودم هستم، «من» چیست؟ و اگر الان نه، چه زمانی؟» وقتی این سؤال‌ ها رو از خودت می‌پرسی، چه جوابی میگیری؟ (گیج کنندس ولی دوستش داشتم :") )


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Wᴇʟᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴅᴀʀᴋ ᴄᴀsᴛʟᴇ
I ʜᴏᴘᴇ ʏᴏᴜ ғɪɴᴅ ʏᴏᴜʀ ᴅʀᴇᴀᴍs ʜᴇʀᴇ
Gᴀɪɴ ғᴀɪᴛʜ Aɴᴅ ғᴇᴇʟ ʜᴏᴘᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴄᴇʟʟs ᴏғ ʏᴏᴜʀ ʙᴏᴅʏ
Iᴛ ᴍᴀʏ ʙᴇ ᴅᴀʀᴋ ʜᴇʀᴇ
Bᴜᴛ ᴅᴏɴ·ᴛ ғᴏʀɢᴇᴛ ᴛʜᴀᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴘᴛʜs ᴏғ ᴅᴀʀᴋɴᴇss﹐ ᴛʜᴇʀᴇ ɪs ʟɪɢʜᴛ
Aɴᴅ ɪᴛ ᴡɪʟʟ ɴᴏᴛ ᴍᴀᴋᴇ sᴇɴsᴇ ᴡɪᴛʜᴏᴜᴛ ᴅᴀʀᴋɴᴇss
قابل توجه بازدیدکنندگان قلعه تاریک
کپی از مطالب (به هر شکلی)
به هیچ عنوان بخشیده نمی شود
پیگرد آن به وجدان افراد بر میگردد