تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
a castel in the dark


توی این سری پست قراره یکسری کارا انجام بدیم که مارو کم کم به شیفت نزدیک میکنه. انجام دادن همین کار ها هم کلی هیجان داره و کلا باعث تغییر تو دیدتون نسبت به شیفت و آماده کردن ضمیر ناخودآگاهتون میشه.

کار های سختی نیستن. فقط من برای هر روز آماده شدن، مطلب پست میکنم و بیاین همه با هم حاضر بشیم^^

روز اول:

امروز وقت پرسیدن یسری سوال از خودتونه. شما با این سوال ها با خودتون در دی آر ارتباط میگیرین و انگار به چیز دقیق تری ازش دست پیدا میکنین.

سوال هایی که میگم رو توی کامنت جواب بدین یا توی دفتر اسکریپتتون جواباشو بنویسین.

همه سوالات مربوط به شخصیت شما در DR هستن. شما باید با استفاده از تخیل و علاقتون جواب بدین.

1. اسمت چیه و چند سالته؟

2. متولد کجایی و تو چه خانواده ای زندگی کردی؟

3. دنیایی که در اون هستی چه ویژگی هایی داره؟

4. خصوصیتی در مورد تو هست که خیلی دوستش داشته باشی؟

5. آیا قدرت خاصی داری؟ اگر آره توضیحش بده.

6. دوست قدیمی ای داری که بخوای باهاش دیدار کنی؟

بقیه سوالات ادامه مطلب

7. وضعیت مالیت چطوره و تو چجور خونه ای قراره زندگیتو بگذرونی؟

8. هدفت از زندگی کردن چیه؟

9. توی صورتت چه عضوی هست که خیلی دوستش داری؟

10. وسیله ای داری که بهش وابسته باشی و بهت انرژی بده؟

11. چه بخشی از دنیات رو دوست نداری؟

12. قراره چه چیزی رو عوض کنی؟

13. خاطره ای داری که باهاش حس خوبی بگیری؟

14. از چه کسی خیلی بدت میاد؟

15. چه کتابی رو دوست داری؟ فیلم مورد علاقت چیه؟

16. هنر و استعدادت چیه؟

17. وضعیت بدنیت چطوره؟

18. روی بدنت زخم داری؟ اگر آره، قضیش رو تعریف کن.

19. بزرگترین ترست چیه؟

20. چیزی هست که بخوای ازش محافظت کنی؟

خب من 20 سوال براتون آماده کردم. اگر چیزی به ذهنتون میرسه حتما اضافه کنین و تو کامنت ها هم بگین که بقیه هم از خودشون بپرسن^^


نظرات (۶)

  • حسنا
    Monday 8 November 21 , 18:06
    سلام من اولین بارم که میخوام شیفت کنم و میخوام برم توی فیلم هری پاتر ۱ میشه چیز هایی که لازمه بنویسم را بگی
    • author avatar
      Miuna Paterson
      8 November 21، 19:17
      های های
      راهنمای کامل اسکریپت نویسی رو بخون. کامل همه چیز هست
  • Parnia
    Tuesday 2 November 21 , 10:00
    سلام شما خودتون شیفت کردید؟
    من اوایل خیلی اعتقاد داشتم . چند بار امتحان کردم علائم هم داشتم ولی شیفت نمی‌شدم
    میشه یه نفر با دلیل به من اطمینان بده که واقعیه . واقعا دلم میخواد واقعی باشه به یه همچین آپشنی نیاز دارم😭
    • author avatar
      Miuna Paterson
      7 November 21، 11:03
      سلام عزیزم
      من بهت اطمینان میدم که واقعیه
      و چیزیه که همه ما بهش نیاز داریییم
  • السا
    Friday 3 September 21 , 16:42
    میشه جوری بگی که راحت باشه اخه من گیج شدم بیزیمم گشاده حال ندارم بنویسم
    • author avatar
      Miuna Paterson
      4 September 21، 13:12
      همم.. خب باید ازم بپرسی چیو متوجه نشدی
      ولی تو این مرحله خاطرات گذشتتو مینویسی. درواقع داری با تخیلت میسازیشون انگار. اما به اون فکر نکن. چون وقتی شیفت کنی، گذشته تو همونیه که اسکریپت کردی
  • anim lover
    Saturday 5 June 21 , 10:47
    😍👍🏻 فدات


    باشه باشه 👍🏻👍🏻🤞🏻
  • anim lover
    Saturday 5 June 21 , 00:07
    اوهههههههه مرسی از فید بکت 😍👍🏻

    اه یه سوال میشه بپرسم 😂😂

    DR چیست ؟؟؟؟؟

    منظورت رویاهامه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      5 June 21، 07:11
      .نه نه. مرسی از توجهت و جواب دادنت

      نهه...
      اولین پست توضیحی راجع به شیفتینگ رو بخون.
  • anim lover
    Thursday 3 June 21 , 19:38
    اسمم رو قبلا بهت گفتم 18 سالمه
    شیراز توی یه خانواده کاملا درس خونده!! و از یه طرفم علاقمند به ساز های سنتی هر چند که من درامز رفتم 😂
    من راستش یه چند پتانسیلی هستم شخصیت محدودی ندارم قابل پیشبینی نیستم ایستا نیستم نمیتونم هیچوقت فکرم روی یه چیز بزارم همزمان چندین کار رو انجام میدم!!

    من شخصیتم رو دوست دارم!!!

    آره میتونم بقیه رو متقاعد به هر کاری کنم!!! نمیدونم چجوری ولی enfp ها اینجوری هستن
    وضعیت مالی خودم که یه بچه مدرسه ای هستم ولی بابام وضعش خوبه البته اهمیتی نمیدم!!!
    هدفم ساخت چیزی به نام wedcell که یه نوع سلول نیمه مصنوعی هست !!! که مطمعنن میتونه تغییری عظیمی ایجاد کنه بیشتر از این نمیتونم در مورد این بگم!!
    همشون رو دوست دارم ولی خب چشمام!! رنگ چشمام رو دوست دارم!

    لپتاپ معتادشم 😂

    این بخشش که همه ناله میکنن !!☹

    اگه با هدفم که آینده بشریت چون این سلول طبق ایده هام خیلی کاره خفنی قرار بکنه!!! شاید بیشتر از 200 یا شاید 300 سال زنده بمونیم!!
    ولی اگر با شخصیتم دوس دارم همین که اینقدر میخندم تا که با چرخش زندگی یکی بشم اون موقع دیگه پره های زندگی پاره پورم نمیکنه و بیشتر میخندم کشا میتونستیم شادی رو منتقل کنیم

    خیلی زیاد!!!
    راستش از مدیر مدرسه دبستانم چون که بهم گفت موهاتو کوتاه کن بعد بچه یه خواننده توی مدرسمون بود موهاش خیلی بلند بود عین راپنزل بعد من اعتراض کردم گفتم تا اون کوتاه نکنه نمیکنم با مشت زد تو پیشونیم!!!! انگشترش خیلی دردم گرفت ولی راستشو بخوای خیلی وقته رهاش کردم!!! چون آزارم میداد!

    کتاب لوئیس هی شفای زندگیش زندگیمو تغییر داد دوسش دارم فیلم اگه به سینمایی باشه پرفیوم رو خیلی دوست داشتم اگرم به سریال گیم آف ترونز رو حتی با اون پایان داغونش ولی خب خیلی قشنگ بود!!!

    درامز و گیتار میزنم!! فوتبال بازی میکنم!!! برنامه نویسی رو تا حدودی بلدم!! 3 زبون رو البته هیچ وقت توی برنامه نویسی نمیشه گفت که کامل بلدی !!
    و 2 زبانم بلدم البته پرتغالی رو هنوز به اندازه انگلیسی روون نیستم ولی خب میتونم بفهمم!!

    لاغر😍😂.......... البته شاید منظورش !! سلامتیم باشه خوبه خداروشکر

    زخم نه ... ولی یه خط مستقیم مثل رگ زدگی رو دست راستمه که البته خیلی خیلی نازکه که بچه که بودم یه بیماری میگیرم داشتم میمردم رگمو پیدا نمیکردن بعد دکتره میاد سرم رو بزنه تو سرم که داییم جلوشو میگیره یه دکتر خودش آشنا داشته اون میاد برام پیداش میکنه رگ رو !!!

    از دست دادن کسایی که دوستشون دارم!!!و البته از قیامتم میترسم!!😂

    آره خیلی چیزا!!!!

    خودتم جواب کاش میدادی 👍🏻🤞🏻

    • author avatar
      Miuna Paterson
      4 June 21، 19:35
      او چه خفن درامری پس

      خوبه که شخصیتتو دوست داری
      ایشالا که هدفت خوبه و بهش می رسی و تو راه درست ازش استفاده میشه
      چشم کلا چیز خوبیه

      خندیدن خیلی آدمو قوی میکنه و خوشحالم که بهش پی بردی. کلا نزار چیزی زمین بزنتت
      وا چه مدیر احمق بیشعوری :/ خب اون جلوی همه اونقد موهاش بلند بوده تبعیض به این ضایعی که چی :///
      خوبه که رها کردی کلا ولش کن

      گیف اف ترونز دوست ندارم -__- خیلی کلا بی رحمانست برا همون نمیتونم ببینمش

      کتاب شفای زندگی راجب چیه؟ یکم بگو ازش

      درام خیلی خفنههه. هوممم دمت گرم بابا

      منظورم از وضعیت بدنی کلا وضعیت بدنی بود. ینی چاق و لاغر. سرعت دوی بالا یا کند. قوی و توانایی بلند کردن اجسام سنگین و....
      او چه زخم خفنیه. درسته که خاطره خوبی پشتش نیست ولی کلا زخما وقتی ی دلیل مرگ و زندگی مخصوصا پشتشونه خیلی قشنگه




      در آخر بگم که. قرار بود راجع به شخصیت در Dr بنویسیم... اما تو کلا راجع به همین دنیا نوشتی
      خوبه نوشتم هم بالای سوالا راجب دی آر. حالا شاید پیشینه و زندگیت کلا تو دی آری که انتخاب کردی همینه.

      اما من به کل متفاوته. کاملااا متفاوته
      اگر میخوای بازم میتونم بگم جواب سوالای خودمو اما تو دی آر خودم



      ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Wᴇʟᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴅᴀʀᴋ ᴄᴀsᴛʟᴇ
I ʜᴏᴘᴇ ʏᴏᴜ ғɪɴᴅ ʏᴏᴜʀ ᴅʀᴇᴀᴍs ʜᴇʀᴇ
Gᴀɪɴ ғᴀɪᴛʜ Aɴᴅ ғᴇᴇʟ ʜᴏᴘᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴄᴇʟʟs ᴏғ ʏᴏᴜʀ ʙᴏᴅʏ
Iᴛ ᴍᴀʏ ʙᴇ ᴅᴀʀᴋ ʜᴇʀᴇ
Bᴜᴛ ᴅᴏɴ·ᴛ ғᴏʀɢᴇᴛ ᴛʜᴀᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴘᴛʜs ᴏғ ᴅᴀʀᴋɴᴇss﹐ ᴛʜᴇʀᴇ ɪs ʟɪɢʜᴛ
Aɴᴅ ɪᴛ ᴡɪʟʟ ɴᴏᴛ ᴍᴀᴋᴇ sᴇɴsᴇ ᴡɪᴛʜᴏᴜᴛ ᴅᴀʀᴋɴᴇss
قابل توجه بازدیدکنندگان قلعه تاریک
کپی از مطالب (به هر شکلی)
به هیچ عنوان بخشیده نمی شود
پیگرد آن به وجدان افراد بر میگردد