تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
a castel in the dark


روز اول یکسری سوال کلی راجع به دی آر و خودتون جواب دادین. حالا وقت اینه که چیزایی رو جمع آوری کنین که شما رو یاد DR میندازه.

- «یادآوری» DR : ریالیتی ای که قراره بهش شیفت کنین و انتخابش کردین با ویژگی های مورد علاقتون

هرچیزی که فکرتون بهش میرسه مثل:

آهنگ - عکس - متن - تیکه از فیلمی که دوست دارین - صدا هایی که شما رو یاد دی آر میندازه، مثل صدای بارون یا قطار - نماد ها و سنبل هایی که مال دی آرتون هستن - میکس و ادیت از شخصیت های دی آرتون (اگر مال فیلم یا انیمه خاصی هستن) و...

خب حالا من توی این پست قراره بعضی از چیزایی که منو یاد دی آر خودم میندازه رو توی ادامه مطلب بزارم. بنظرم بتونه کمک کنه متوجه بشین دقیقا باید چیکار کنین.

اولین ریالیتی ای که میخوام بهش شیفت کنم دنیایی هست که در اون هاگوارتز فعالیت میکنه و من قراره نامه دریافت کنم و دعوت بشم (>^<)

اینم چیزایی که من رو یاد Dr خودم ینی هاگوارتز میندازه :)

It is not our abilities that show who we truly are, it is our choices

این توانایی هامون نیستن که نشون میدن واقعا چه کسی هستیم. انتخاب هامون این رو نمایان میکنه.

"آلبوس دامبلدور"

شیرینی‌فروشی هانی‌دوک در هاگزمید
این مغازه یکی از مشهور ترین شیرینی فروشی هایی است که در هاگزمید وجود دارد. شکلات های قورباغه ای، آدامس بادکنکی دروبل، آب نبات های همه طعمی برتی بوت، جوجه تیغی های شکری، آب نبات جوشان از جمله شیرینی هایی هستند که در این فروشگاه رنگارنگ به فروش می رسند. صاحبان آن آمبروزیس فلام و همسرش هستند که در طبقه بالای این مغازه زندگی می کنند. یک راه مخفی در زیرزمین آن وجود دارد که به مجسمه یک چشم در طبقه سوم هاگوارتز وصل می شود.

if you want to know what a man’s like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals

اگر واقعا قصد داری یه نفر رو بشناسی، به اینکه با زیردستاش چطور رفتار میکنه نگاه کن نه با هم سطح هاش

«سریوس بلک»

همه سال اولی ها بایستی که هفت درس را فراگیرند:
تغییر شکل، تاریخ جادوگری،افسون ها، معجون ها، دفاع در برابر جادوی سیاه، ستاره شناسی، گیاه شناسی، پرواز (درس پرواز با جارو اجباری است)

اواخر سال دوم، دانش آموزان در هاگوارتز می توانند حداقل دو درس از لیست زیر را انتخاب کنند:

ریاضیات جادویی، ماگل شناسی ،پیشگویی، زبان باستانی و مراقبت از موجودات جادویی. در صورت تقاضای دانش آموزان در حد نصاب، دروس بسیار تخصصی همچون کیمیاگری در دو سال آخر تحصیل، تدریس خواهند شد.


این آهنگ هایی که آخر پست آپلود کردم رو خیلی دوست دارم و به نظرم واقعا زیبان. یه دارک آکادمی خیلی قشنگی توشون موج میزنه

راستی، تو چه چیزی بیشتر یاد دی آر میندازتت؟ دوستداشتی کامنت کن^^

 
bayan tools Ludovico EinaudiExperience

دریافت

 
bayan tools Toshifumi Hinataʀᴇꜰʟᴇᴄᴛɪᴏɴꜱ

دریافت

 
bayan tools John Wiliamsʜᴇᴅᴡɪɢ'ꜱ ᴛʜᴇᴍᴇ

دریافت

 
bayan tools Patrick Watson Je Te Laisserai Des Mots

دریافت


نظرات (۱۱)

  • تهیونگ
    Thursday 30 September 21 , 16:39
    سلام کی شیفتکرده
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    Tuesday 22 June 21 , 13:34
    من عاشق دارک اکادمیام "-"
    و لایت اکادمیا البته "-"
    مخصوصا اون هدویگ تم خاطراتمو زنده کرد TT
    • author avatar
      Miuna Paterson
      30 June 21، 17:28
      .منم هممم البته فکنم دیگه از کل وبلاگ ضایعست که دوست دارم
      اونم خوبه...کلا آکادمیا ها خوبن
      اصلا کلا هری پاتر خود دفترچه خاطراته..
  • negar ^~^
    Monday 21 June 21 , 23:59
    در حد لالیگا عالیییسی بوووود^^
    راستی من نگارم و ۱۱ سالمه، خوشحال میشم آشنا شییم*-*
    • author avatar
      Miuna Paterson
      22 June 21، 12:43
      مرسی کههه.

      منم خوشحال میشم^^ حتما. بیوگرافی من تو تبای بالا about me نوشته شده
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    Sunday 20 June 21 , 06:39
    وای آهنگا فوق العاده ارامش بخش بودن.. ممنون *-*
    • author avatar
      Miuna Paterson
      22 June 21، 12:44
      .خوشحالم که دوست داشتی
      پس بازم آهنگ دارک آکادمیا میزارم
  • anim lover
    Sunday 6 June 21 , 12:04
    سلام انجامشون میدم 😍😍😍😍

    آره الان درست شدن فقط REFLECTIONS😍😍😍
    • author avatar
      Miuna Paterson
      6 June 21، 12:06
      آخه برای من که پخش میشه چرا واسه تو نه.
  • anim lover
    Sunday 6 June 21 , 11:00
    سلام عالی بود😍😍

    فقط آهنگ ها پخش نمیشن 🥺
    • author avatar
      Miuna Paterson
      6 June 21، 12:01
      های های ^^
      مرسیع
      انجامشونم بده اگر دوستداشتی


      الان درست شدن؟
  • Countess 007
    Sunday 6 June 21 , 09:37
    خوبه که خوبی:)
    منم خوبم مرسی
    نه
    ببین توی صندوق بیان آپلود میکنی دیگه؟ جور دیگه باشه نمیگیره
    • author avatar
      Miuna Paterson
      6 June 21، 12:02
      خداروشکر .

      آم... نه مال صندوق بیان نبود. الان لینکش مال بیانه. اوکی شده دیگه؟
      .
  • Countess 007
    Sunday 6 June 21 , 08:18
    سلام گلم خوبی؟
    آهنگهات پخش نمیشن ها
    • author avatar
      Miuna Paterson
      6 June 21، 09:23
      سلام قشنگ جان تو چطوری؟^^
      آخ گفتی رفتم دیدم خرابن
      الان ویرایش کردم
      اوکی شده؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Wᴇʟᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴅᴀʀᴋ ᴄᴀsᴛʟᴇ
I ʜᴏᴘᴇ ʏᴏᴜ ғɪɴᴅ ʏᴏᴜʀ ᴅʀᴇᴀᴍs ʜᴇʀᴇ
Gᴀɪɴ ғᴀɪᴛʜ Aɴᴅ ғᴇᴇʟ ʜᴏᴘᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴄᴇʟʟs ᴏғ ʏᴏᴜʀ ʙᴏᴅʏ
Iᴛ ᴍᴀʏ ʙᴇ ᴅᴀʀᴋ ʜᴇʀᴇ
Bᴜᴛ ᴅᴏɴ·ᴛ ғᴏʀɢᴇᴛ ᴛʜᴀᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴘᴛʜs ᴏғ ᴅᴀʀᴋɴᴇss﹐ ᴛʜᴇʀᴇ ɪs ʟɪɢʜᴛ
Aɴᴅ ɪᴛ ᴡɪʟʟ ɴᴏᴛ ᴍᴀᴋᴇ sᴇɴsᴇ ᴡɪᴛʜᴏᴜᴛ ᴅᴀʀᴋɴᴇss
قابل توجه بازدیدکنندگان قلعه تاریک
کپی از مطالب (به هر شکلی)
به هیچ عنوان بخشیده نمی شود
پیگرد آن به وجدان افراد بر میگردد