تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
a castel in the dark


یسری از آدما هستن که پر از احساسات منفی هستن. به این آدما راجب شیفتینگ نباید چیزی گفت. حرف زدن باهاشون میتونه یه قانون ممنوعه باشه برای داشتن حس بهتر.

های اوری وان. امروز کمی تا حد زیادی تو ذوقم خورد وقتی حس کردم یک آدم آماده شنیدن همچین چیزیه. و بعد توی صورتش دیدم که : این چیه! چه چیز بیمزه ای. نمیشه. و ازین حرفا. خب اشتباه کردم و نباید می گفتم.

تو این پست می خوام یکم اعصاب خوردمو خالی کنم سو شمام اگر همچین تجربه ای داشتین میتونین توی کامنتا درد و دل کنین.

1. آدمی که ازش میباره به اینجور چیزا اعتقاد نداره. صحبت باهاشون در اینباره فقط حس خودتونو بد میکنه.

2. آدمی که ذهنش بستست. این آدم ممکنه حتی اصرار داشته باشه ذهنیت شماروهم عوض کنه.

3. بعضی آدمای خشک مذهبی. 

4. ممکنه باور داشته باشه اما ذوق نه. خودتونو آماده کنین همچین آدمی اگر هم بهش بگین ممکنه با دونستن اینکه همچین توانایی بزرگی داره هیچوقت سمتش نره.

5. آدمی که روی فرکانسش نیست. این آدم کلا تو باغ نیستو نمیگیره شما چی میگین.

6. کسایی که راجب شیفت میدونن اما تسلیم شدن. اگر نمیخواین مثل اونا نا امید بشین اینکارو نکنین. این مورد درباره کسایی که به هر دلیلی خیلی راحت شیفت کردن هم صدق میکنه. کلا با کسی که میبینید داره در این مورد بهتون حس نا امیدی میده صحبت نکنین.

7. آدمای "هلو بپر تو گلو". این آدما قراره فقط این حسو بهتون بدن که شیفت کردن خیلی سخته یا چون خودشون نمیخوان سختی بکشن شیفتو رد میکننو بهونه های مختلف می تراشنن تا بگن ما باورش نداریم و به این دلیل سمتش نمیریم.


نظرات (۶)

  • .
    Sunday 14 November 21 , 22:13
    سلام
    من یه سوال خیلی خیلی مهم برام پیش اومده درگیرش شدم رسما اون روز داشتم شیفتینگ رو برای دوستم توضیح میدادم و گفتم میتونی بنویسی فلان توانایی داری اونجا و اگه اونجا تمرین کنی اینجا هم یادت میمونه
    برگشت پرسید خب من اگه بنویسم میتونم فرانسوی حرف بزنم و اونجا هم برم با این و اون اونقدر فرانسوی حرف بزنم که مسلط بشم وقتی برگشتم هم میتونم کامل حرف بزنم؟
    راستش منم گیج شدم موندم چی جوابشو بدم الان؟
    • author avatar
      Miuna Paterson
      19 November 21، 11:46
      های. فکنم دیر دارم جوابتو میدم. اما خب
      جوابش صحیحه. اره میتونه. و اینکه باید اینقد تمرینش کنه تا تو ذهنش بمونه. اگر همینجوری همینجوری باشه، خب نمیشه. مثل یه درس باید تمرین بشه اونجا هم تا به حافظه کامل سپرده بشه. نه فقط به عنوان توانایی ای که اون نسخه از دی آرت داره
  • Lia
    Saturday 13 November 21 , 11:50
    من به اجیم گفتم البته خودش فهمید بعد گفت روانی یا گفت مس گل من شدی اخه یک فیلم دختره دیوانست😑💔🤐
    • author avatar
      Miuna Paterson
      19 November 21، 11:53
      نمیخواد دیگه چیزی بهش بگی
      ولی خب من خودم ترجیح میدم یه روانی و اسکل باشم و دنیایی که میخوامو ببینم
      تا اینکه (به ظاهر) عاقل باشم و عادی و به چیزایی که جذابن اعتقاد نداشته باشم
  • من حتی به خانوادم هم هیچی نمیگم فقط به چند تا از دوستام گفتم که میدونستم باورش دارن :)
    راستش من تازه شیفتینگ رو شروع کردم (تقریبا 3 هفته) 🙃
    دفعه اول فقط دست و پام بی حس شد و تپش قلب گرفتم
    دفعه دوم دستام بی حس شد ولی تپش قلب نگرفتم بعد که یخورده گذشت حس کردم دارم شناور میشم و میچرخم که داداشم یهو اومد تو اتاق پریدم 😑💔
    بعد یه مدت سرم شلوغ بود نتونستم امتحان کنم تا اینکه دیشب خواب دی آرمو دیدم ! 😐 تقریبا لوسید دریم بود چون خودم میتونستم کنترلش کنم و تصمیم بگیرم خیلی باحال بود ولی به پای شیفتینگ نمیرسید :/
    • author avatar
      Miuna Paterson
      12 November 21، 18:05
      خانواده اولین افرادی بودن ک من گفتم نباید بهشون بگم.
      هوممم خوبه گامباره گامبارهه
      ببین نشمر تعدادو. زمان هم نگیر
      لوسید دریم.. میدونستی از طریقش میتونستی شیفت کنی؟
      .
  • sana
    Tuesday 9 November 21 , 15:10
    از این ادما زیاد پیدا میشه اما نمیخوام لذت رفتن به دنیایی که خودم ساختمو از دست بدم پس اگه دیدمشون راهمو کج میکنم 😁 اگه هزار بارم بشه تلاش میکنم من بلاخره شیفت میکنم :)
    • author avatar
      Miuna Paterson
      10 November 21، 16:35
      یسسس. همینه!!!
      کاش فقط یسریارو میشد فهمید که الان طرف ذوق میکنه یا نه -__- من فکر میکردم طرف ذوق میکنه ینی
      ولی خب عب ندارههه
  • Fira ☆
    Tuesday 9 November 21 , 08:14
    مثل ادمایی با اعتقادات شصت قرن پیش که زندگی فلانه و بهمانه و ....
    من اینا ادما رو میبینم راهمو کج میکنم میرم یه طرف دیگه XD
    • author avatar
      Miuna Paterson
      9 November 21، 11:04
      دقیقا. باهاشون حرف میزنی افسرده میشی اصلا
  • little god
    Monday 8 November 21 , 18:26
    دقیقا🖒🖒
    هیچی از حرفای ادمو درک نمیکنن
    • author avatar
      Miuna Paterson
      8 November 21، 19:17
      .اینو باید کوبوند تو صورتشون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Wᴇʟᴄᴏᴍᴇ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴅᴀʀᴋ ᴄᴀsᴛʟᴇ
I ʜᴏᴘᴇ ʏᴏᴜ ғɪɴᴅ ʏᴏᴜʀ ᴅʀᴇᴀᴍs ʜᴇʀᴇ
Gᴀɪɴ ғᴀɪᴛʜ Aɴᴅ ғᴇᴇʟ ʜᴏᴘᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴄᴇʟʟs ᴏғ ʏᴏᴜʀ ʙᴏᴅʏ
Iᴛ ᴍᴀʏ ʙᴇ ᴅᴀʀᴋ ʜᴇʀᴇ
Bᴜᴛ ᴅᴏɴ·ᴛ ғᴏʀɢᴇᴛ ᴛʜᴀᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴘᴛʜs ᴏғ ᴅᴀʀᴋɴᴇss﹐ ᴛʜᴇʀᴇ ɪs ʟɪɢʜᴛ
Aɴᴅ ɪᴛ ᴡɪʟʟ ɴᴏᴛ ᴍᴀᴋᴇ sᴇɴsᴇ ᴡɪᴛʜᴏᴜᴛ ᴅᴀʀᴋɴᴇss
قابل توجه بازدیدکنندگان قلعه تاریک
کپی از مطالب (به هر شکلی)
به هیچ عنوان بخشیده نمی شود
پیگرد آن به وجدان افراد بر میگردد